Vice city:Death row -tehtävä

Jake

San andreaksen pelaillut vajaa 70% ja aikanaan Gta3:n läpi ja yhdessäkään pelissä en ole noin vaikeaan tehtävään törmännyt kuin Vice cityn tuo Death row, nyt kun innostuin Cityakin pelaamaan, aikanaan vähän jäi.

Lancen saa aina kyllä pelastettua, tarpeeksi kun jauhoi niin oppi kyllä missä aina ukot ampuvat romuttamolla mutta niin turhauttavaa sen jälkeen kun pitäisi Lance viedä sairaalaan että alkaa mennä mielenkiinto koko pelistä...

Eli ONKO jotain helppoa tietä hoitaa homma, tai vaikka en niitä suosikaan vaan "reilua peliä" niin nyt kelpaa jo joku koodikin eli osaisiko joku sanoa missä ja mitä koodia kannattaa käyttää. Tankkia kokeilinkin mutta se aina katoaa tai putoaa paikkaan josta ei saa...=?

11

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

Tuollapa ei nyt varmaan niin merkitystä mutta tulipa mainittua.

• Karpov

Menet kadulle lancen kanssa, ammut raketinheittimellä mahdolliset autot, teet tankki koodin niin kyllä se minulla ainakin siihen kadulle tippuu, ja voi vielä ohjatakkin.

• Karpov kirjoitti:

Menet kadulle lancen kanssa, ammut raketinheittimellä mahdolliset autot, teet tankki koodin niin kyllä se minulla ainakin siihen kadulle tippuu, ja voi vielä ohjatakkin.

Kun ei halunnu koodeilla pelata. Nysvät läpäsee koodeilla. Kumma kun mulla ei ollut ongelmaa. Muistaakseni joku sairaala juttu meni kerralla läpi. Hyvää tuuria kenties.

• Jake
        lammas-jr kirjoitti:

Kun ei halunnu koodeilla pelata. Nysvät läpäsee koodeilla. Kumma kun mulla ei ollut ongelmaa. Muistaakseni joku sairaala juttu meni kerralla läpi. Hyvää tuuria kenties.

olekaan mikään hohdokas pelailla mutta vähän sillätavalla otan tällaiset asiat että jos ihan niin ylivoimaiseksi itselle muuttuu joku kohta pelissä että mielenkiinto jo menee ja toinen vaihtoehto olisi pelaamisen jättäminen niin kyllähän sitä nyt pikkuisen saa huijata.

Viihdykkeeksi ja huviksihan pelit on tarkoitettu joten jos vaihtoehto on pieni valkoinen cheattaus tai totaalinen hermojenpalaminen ja peliin kyllästyminen niin eiköhän tuo pieni huiputus ole sallittua...

Harvassa pelissä nyt mitään joutuu ikinä käyttämäänkään ja ne kaikista parhaimmathan usein ovat sellaisia ettei niihin edes ole mitään koodeja/huijauksia jolla mitään tekisi. Eipä sitä nyt vain jaksa itse ottaa pelaamista niin vakavasti että miettisi onko joku peli pelattu läpi vähän koodaamalla jossain kohtaa vai ilman. Se tietysti vie pelistä kuin pelistä hohdon jos koodeilla vetää koko ajan. Maksat pelistä 60-70e ja sitten pelaat sen koodeilla tunnissa läpi. Hohdokasta.

• vc vc

tapoja on monia jos olet hyvä ajamaan voit vaikka ajaa niita sentinellä joka on siina tallin sivulla jossa lancea kidutettiin. kannatta ehkä kääntyä siitä isosta tiestä satamaan päin ja sitten sillä isolla tiellä vasta sairaalalle. Voit myöys ehkä lähteä kävellen kikkailemaan syrjäkujille ja sitten jotenkin sieltä. jos haluat päästä lujaa autola niin hotring racer olisi poikaa ja sen saa koodilla pc:lle GETTHEREAMAZINGLYFAST. ps2 koodeja en tiiä. tai sitten voit taikoa tankin ennen kuin menet sinne romikselle ja ajat tankilla lancen luo ja sitten ei tarvi huolehtia ettei tankki tipu oikeean paikkaan.

• Jake

Jotain tuollaisia ajattelinkin, MUTTA ne pikku ongelmat jotka tulivat ja aiheuttivat päänvaivaa:

Tiputin tankin ennen kuin menin alunperinkään portista sisään, lopputulos että listin viholliset, menin pelastamaan Lancen ja kun hän sanoi että lähdetään sairaalaan, oli tankki kadonnut. Samoin kävi jos sen jätti portin ulkopuolelle.

Jos taas pudotin tankin niin että meni Lancen kanssa ihan romuttamon portin suulle. Tankki putoaa AINA keskelle porttia niin että sitä ei saa liikkumaan ja tukkii tien. Jos taas on enemmän romiksen sisällä niin tulee ilmoitus että cheat activated mutta tankki ei ilmesty.

Jos taas taas ottaa yhdenkin askeleen eli ihan millinkin portin ulkopuolelle niin samantien tulevat härkkivät autot, joko Lance jää auton alle tai jää itse. Koodia ei voi kuvitellakaan ehtivänsä näppäillä ja kerran kun onnistuin niin tankki tippui suoraan jo tulleiden autojen päälle räjäyttäen luonnollisesti yhden tai pari. Eli game over taas...

No, tarvii kokeilla noita muita. Sorminäppäryydestä se kaiketi taitaa olla kiinni:)

• pezzzqu
        Jake kirjoitti:

Jotain tuollaisia ajattelinkin, MUTTA ne pikku ongelmat jotka tulivat ja aiheuttivat päänvaivaa:

Tiputin tankin ennen kuin menin alunperinkään portista sisään, lopputulos että listin viholliset, menin pelastamaan Lancen ja kun hän sanoi että lähdetään sairaalaan, oli tankki kadonnut. Samoin kävi jos sen jätti portin ulkopuolelle.

Jos taas pudotin tankin niin että meni Lancen kanssa ihan romuttamon portin suulle. Tankki putoaa AINA keskelle porttia niin että sitä ei saa liikkumaan ja tukkii tien. Jos taas on enemmän romiksen sisällä niin tulee ilmoitus että cheat activated mutta tankki ei ilmesty.

Jos taas taas ottaa yhdenkin askeleen eli ihan millinkin portin ulkopuolelle niin samantien tulevat härkkivät autot, joko Lance jää auton alle tai jää itse. Koodia ei voi kuvitellakaan ehtivänsä näppäillä ja kerran kun onnistuin niin tankki tippui suoraan jo tulleiden autojen päälle räjäyttäen luonnollisesti yhden tai pari. Eli game over taas...

No, tarvii kokeilla noita muita. Sorminäppäryydestä se kaiketi taitaa olla kiinni:)

itse en koodeja käyttäisi, mutta ammut sillä singolla ne autot paskaksi tai sarja aseella ne ukkelit.. sit siinä ku lähet menemään eteen päin, niin mene kokoajan suojien takana ja kierrät kaikki vaikka ja kokoajan näpyttelet tähtäys nappulaa, että jos ilmaantuu vihollisia. sit ku pitää lähtee sairaalaan ni taas suojien takana ja ammut kaikki mitä tulee eteen(mahdollisimman hyvä sarja-ase). sitten kun jos tulee joitain autoilioita aieltlä ja sun muita juttuja, ni kannattaa varmaan perääntyä suojien taakse ja ampua ne ihmiset.. ei kannata niiihin autoihin keskittyä ku muute ne kerkee ampuu siut.. ammut vaa ne viholliset... sit vaa otat niitten auton siitä vaikka ja lähet kaahaamaan karkuun... mulle se tehtävä ei tuottanu mitään vaikeuksia... en kyl tiiä ajo/ampuma taitojas..

• Jake
        pezzzqu kirjoitti:

itse en koodeja käyttäisi, mutta ammut sillä singolla ne autot paskaksi tai sarja aseella ne ukkelit.. sit siinä ku lähet menemään eteen päin, niin mene kokoajan suojien takana ja kierrät kaikki vaikka ja kokoajan näpyttelet tähtäys nappulaa, että jos ilmaantuu vihollisia. sit ku pitää lähtee sairaalaan ni taas suojien takana ja ammut kaikki mitä tulee eteen(mahdollisimman hyvä sarja-ase). sitten kun jos tulee joitain autoilioita aieltlä ja sun muita juttuja, ni kannattaa varmaan perääntyä suojien taakse ja ampua ne ihmiset.. ei kannata niiihin autoihin keskittyä ku muute ne kerkee ampuu siut.. ammut vaa ne viholliset... sit vaa otat niitten auton siitä vaikka ja lähet kaahaamaan karkuun... mulle se tehtävä ei tuottanu mitään vaikeuksia... en kyl tiiä ajo/ampuma taitojas..

Kuten sanoin niin 70% san andreaksen ja kokonaan gta3:n olen pelannut läpi, eli kyllä nuo perusjutut on ihan ok. Itseasiassa pumppuhaulikolla hoidin tuon Lancen luokse menon. Jotenkin kaikista selvin omastamielestäni käyttää tähtäyksen puoleen, ei sekoile ja toimii aika kaukaakin. Kyllä sinne Lancelle aina pääsee melkein silmät kiinni mutta jotenkin olen nyt vain jäänyt noihin autoihin jumiin kun pitäisi lähteä.

• vc vc

jos helikopterilla hakisi malibulta tehtävän ja sitten lentäisi romikselle ja laskeutuisi johonkin takakulmaan vaikka ja hakisi vaan lancen ja lentäisi pois. itse tosin pc:llä pääsin kolmannella yrittämällä ja sillä lähdin sentinellä ja kikkailin cometa-miehet.

• v.city

vastaanpa nyt kuitenkin...

koitin ekan kerran helikopterilla tätä, mutta sillä meni ihan liian kauan ehtiä koko romikselle saati saada lance pelastettua. muistaakseni tokalla kerralla ajoin cheetahilla paikalle ja nappasin juuri sen sentinelin, jolla pääsin kuin pääsinkin karkuun cometeja. välillä äijät pääsivät kolauttelemaan takapuskuriin, mutta ei saaneet autoa spinnaamaan.

• Perkele!!

ku sun homon kaara syttyy liekkeihi ni laita elämä koodi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2656
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      244
      1026
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1023
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      934
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41