Haluaisin auttaa vaikeuksissa olevia lapsiperheitä jollakin tavalla.
Ihan lastenhoitoa tai aineellistakin apua. Olen kuullut facebookissa olevasta auttamiskampanjasta, mutta itse en facebookissa ole, enkä tästä sen enempää tiedä.
Toki olen jo mummu-ihminen, mutta en kovin vanha sellainen.
Mitenkä saisin tietooni jonkinlaista apua tarvitsevia lapsiperheitä paikkakunnaltani.
Tietääkseni viralliset tahot eivät näitä anna, mikä tietysti on erittäin hyvä asia.
En tarkoita tällä avun antamisella mitään rahankeräysapua johonkin kohteeseen , vaan ihan konkreettista auttamista tavalla tai toisella.
haluaisin auttaa
5
70
Vastaukset
- gfdsaww
paikkakunnasta riippuen tahot vaihtelee. voit ottaa yhteyttä evankelisluterilaiseen kirkkoon, neuvolaan, Pelastakaa lapset järjestöön. myös kaupungin lastensuojelut hakevat vapaaehtoisia. vapaaehtoisia kaivataan tukiperheeksi ja tukiaikuiseksi. myös nettipalvelut ja puhelinpalvelut kaipaavat vapaaehtoisia.
- hienoa!
Uskoisin, että paikallinen neuvola on se paikka, johon on kerääntynyt kaikki tieto saatavilla olevista palveluista ja tahoista. Sieltä ehkä osataan neuvoa eteenpäin, että millaiseen toimintaan sopisit mukaan :)
On aivan ihanaa ja upeaa, että haluat auttaa. Toivottavasti löydät oikein hyvän yhteistyötahon ja itsellesi sopivat autettavat :) - turvallisesti näin
Facebuukin ym netin kautta ei kukaan uskalla lapsilleen hoitajaa palkata tai ottaa.Soita paikkakuntasi sosiaalitoimeen, siellä on perheitä jotka tarvii varamummua tai hoitajaa lapsille, ja ne kurssittaa tukihenkilöksi. Siitä saa vielä palkankin..
- Ei oikein mitenkään
Nykypäivänä vaaditaan lasten kanssa työskenteleviltä rikosrekisteriote, joten yritä käyttää omia ystävyys- tai sukulaisuussuhteitasi, jotta löydät jonkun tututn kautta perheen, jolle voit olla avuksi.
Nykypäivänä eivät etenkään "lapselliset" ihmiset uskalla päästää ventovieraita sisäpiiriinsä, koska vastuu lapsista on suuri. Itsekin tahdon tietää "taustaa" jonkin verran, ennenkuin ystävystyn tuttavaperhetasolle uusien ihmisten kanssa. - MINÄ
MLL,SEURAKUNTA VAPAAEHTOIS TYÖPAIKAT,SUURELLA SYDÄMMELLÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401