TTL teki minulle altistuskokeet. Lukeeko tätä palstaa kukaan joka olisi myös TTL:lla altistettu ?
Vastaukset 6
- Haittavaikutukset
Minut altistettiin keuhkoihin ja nenään, sen jälkeen sairastuin pahasti.Haluaisin tietää onko kenellekkään muulle käynyt samoin.
- Luepa tuosta...
hilkkaliisanivukoski.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112498-vakuutusyhtiöid
Vakuutusyhtiöiden mielivalta — HilkkaLiisaNivukoski
hilkkaliisanivukoski.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112498-vakuutusyhtiöid...
28.7.2012 10:41 Hilkka Liisa Nivukoski Kotimaa 20 kommenttia ... Onneksi nuo Työterveyslaitoksen tekemät, terveyttä vaarantavat altistukset edes lopetettiin. - Haittavaikutukset
Luepa tuosta... kirjoitti:
hilkkaliisanivukoski.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112498-vakuutusyhtiöid
Vakuutusyhtiöiden mielivalta — HilkkaLiisaNivukoski
hilkkaliisanivukoski.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112498-vakuutusyhtiöid...
28.7.2012 10:41 Hilkka Liisa Nivukoski Kotimaa 20 kommenttia ... Onneksi nuo Työterveyslaitoksen tekemät, terveyttä vaarantavat altistukset edes lopetettiin.Kiitos alan lukemaan.
- ????
Onko muiden altistettujen verenkuva muuttunut? Alkaa E-MCV:n painumisella alle viitteen?
- Haittavaikutukset
???? kirjoitti:
Onko muiden altistettujen verenkuva muuttunut? Alkaa E-MCV:n painumisella alle viitteen?
Verenkuvasta en tiedä. Sairastuin vain pahasti altistusten jälkeen.
- Tiivi-T
Minä sairastuin myös todella pahasti altistusten jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.385937- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203739- 80680
- 70649
- 67644
- 50635
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581