Martelan Kilta-tuoli

minä

Onko kukaan teistä verhoilluttanut Martelan Kilta-tuolia? Haluaisin siihen alkuperäisen näköisen villakankaisen pinnan ja mietinkin nyt, tuleeko tämä kovin kalliiksi.

30

11953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verhoilutin

      Kilta-tuolini ammattikoulussa ja jälki on loistava. Eikä maksanut kun kankan verran. Oppilas tarvitsi työn kurssilleen jotenka molemmat olivat tyytyväisiä :)

    • juuri

      verhoiltiin kaksi kilta-tuolia ja työ oli n.200€ kankaat ja tarvikkeet. Olemme kierrätyskeskus joten hinnatkin ovat ehkä hieman halvemmat kuin "oikeissa" verhoomoissa.

      • retrofrriikki

        Ostin verhoilijalta Marimekon paksulla huonekalukankaalla verhoillun Kilta-tuolin hintaan 180.-, josta työn osuudeksi verhoilija arvioi n. 120.-


    • viira

      Olen myymässä 4 kpl Kilta tuolia, oranssinvärisellä ympäriverhoilulla (villa)
      nelipistejalusta , laippa terästä

      • onbuicks

        Mullakin on myynnissä neljä oranssia Kilta-tuolia. Sijaitsevat Satakunnassa, mutta voin tuoda Helsinkiin.


      • Mannermaan Kilta
        onbuicks kirjoitti:

        Mullakin on myynnissä neljä oranssia Kilta-tuolia. Sijaitsevat Satakunnassa, mutta voin tuoda Helsinkiin.

        Tajolla olisi yksi vihreä rullajalallinen aito Kilta-tuoli. Ei tarvitse uudelleenverhoilua. Saa tarjota.


      • Smilkki
        Mannermaan Kilta kirjoitti:

        Tajolla olisi yksi vihreä rullajalallinen aito Kilta-tuoli. Ei tarvitse uudelleenverhoilua. Saa tarjota.

        Onko noita tuoleja vielä myynnissä?


      • onbuicks
        Smilkki kirjoitti:

        Onko noita tuoleja vielä myynnissä?

        Minulla on tuolit vielä tarjolla kun ei ole muualla ollutkaan tyrkyllä kuin täällä. Eurajoella nyt.


      • Smilkki
        onbuicks kirjoitti:

        Minulla on tuolit vielä tarjolla kun ei ole muualla ollutkaan tyrkyllä kuin täällä. Eurajoella nyt.

        Olisiko niistä mahdollista saada valokuvia sähköpostiin? [email protected]


      • tarjous1
        Smilkki kirjoitti:

        Olisiko niistä mahdollista saada valokuvia sähköpostiin? [email protected]

        verhoilen Kiltatuolin 300,- kangas.


      • onbuicks
        tarjous1 kirjoitti:

        verhoilen Kiltatuolin 300,- kangas.

        Jotta vältytään turhalta viestittelyltä, niin meidän 4 tuolia, jotka kaipaavat verhoilua, maksavat yhteensä 260e. Sijaitsevat Raumalla, mutta kulkeutuvat myös helsinkiin.


    • jiiteex

      Hei, onko kenelläkään myynnissä vielä kilta-tuoleja? Jos löytyy niin onko laippajalkaisia vai nelipistejalustalla?

      jos saisi lisätietoja. sähköposti [email protected]

      • kesäkuu2010

        Olisi 4 Kiltaa vihreällä villakankaalla verhoiltuna nelipistejalustalla,
        tuolit ovat Tampereella! Onko kukaan kiinnostunut?


    • lucky me

      Ostin eilen Kilta-tuolin, joka kaipaa verhoilua, hintaan 7 €.

    • minä itse

      ostin martelan kilta tuolin orannsilla villakankaalla hintaan 10€

    • sama rustaaja

      oliko hyvä ostos kilta tuoli?

    • verhoillakko vai ei

      Minulla on neljä Kiltaa, todella hyväkuntoiset. Uskaltaisi melkein väittää uudenveroisiksi. Ainoa vika itselle niissä on väri, ruskea nahka/istuinosa vaaleampi kangas. Olen ajatellut tuolien verhoilua. Mietin vain että "kärsiikö" niiden arvo siitä? Alkuperäinen on kuitenkin aina alkuperäinen.

    • syksysiivous

      Olisi nelja vihreää Kilta tuolia myynnissä Tampereella nelipistejalustalla!

      • Kiinnostunut

        Hei!

        Onko Kilta-tuolit vielä myymättä?


    • Tuolien etsijä

      Vieläköhän tuoleja olisi myynnissä..?

      • Kilta tuoleja kaupan

        Minulla olisi 4 kpl Kilta tuoleja laippajalalla sekä yksi mini kilta.


      • V1era1l1ja
        Kilta tuoleja kaupan kirjoitti:

        Minulla olisi 4 kpl Kilta tuoleja laippajalalla sekä yksi mini kilta.

        Hei! Vieläkö sinulla on tuoleja myynnissä? Laitatko minulle kuvia ja hintatietoja mailina. Asustelen Helsingissä. [email protected]

        Kiitti!


    • Katarina80

      Vanha ketju mutta minulla olisi 4 kiltatuolia ylimääräsenä. Hyväkuntoisia.:) jos jtn kiinnostaa..:)

      • juu4

        minkä värisiä ja missäpäin? hinta?


      • Riiks

        Ovatko nämä vielä myynnissä?


    • Häm

      Ostan kiltatuoleja. Mielellään yksijalkaisia.

      • puulaatikko

        Ostin vuosia sitten torilta perunavakkaa muistuttavan esineen. Kyseessä ei voi olla perunavakka. Kyseinen esine on kooltaan seuraava: Korkeus 38cm,halkaisija 32cm. Kyseessä on puusta tehty esine. Samanlainen kuin perunavakka. En ole nyt varma termistä perunavakka. Painoa tällä puuesineelä on muutama kilo. Siinä on vuosilukuja. Ensimmäinen on vuodelta 1852 ja viimeinen 1889. Sitten siinä on jokinmerkintä: 1/6 T:a ja ARQ. Ostin sen markka-aikaan, vähän yli sadallamarkalla. Sen kuljettaminen oli vaikeata,kun pyörällä olin liinkenteessä. Ymmärrän, että peruna vakka on pienempi, mutta mihinkä tätä massiivista esinettä on käytetty. Nyt tämä esine on käytössä takkapuidensäilyttämiseen. Osaako kukaan vastata ?


    • veronica1

      Moikka!
      Onko kellään vielä myynnissä Kilta-tuoleja laippajaloilla? Ostaisin niitä mielellään ainakin 6 kpl (myös pienimissä määrissä eri myyjiltä). Mikäli löytyy, niin laittakaa tarkempia tietoja (kappalemäärä, hinta ym) osoitteeseen: [email protected]. Kiitos etukäteen!

    • Katri3

      Vanha ketju, mutta minäkin ostaisin mielelläni 4 kpl mini-Kiltatuoleja laippajalalla. Jos kenellä löytyy niin hintaa ja sijaintia voi laittaa [email protected]. Kiitos! :)

    • Riiks

      Vanha ketju, mutta olisin kiinnostunut ostamaan Kilta-tuoleja 2-6kpl.
      Laita viestiä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe