Eli onko mitään runkkaus vinkkejä kun ei aina jaksais vaan tuota esaria liikutella
runkkaus vinkkejä?
15
2136
Vastaukset
- TMSTMSTMSTMS
http://www.healthystrokes.com/cases.html siitä tulee TMS eli vaikeus saada orkkua naisen kanssa yms. Ei suositeltavaa.
- Poikane13
Mistö voi tulla TMS?
- Kuuntele tunnilla pl
Nii ja sitte myös jos penis seisoo turhaan eikä laukee voi tulla impotenssi. Ei tainnu äijä kuunnella terveystiedon tunnilla tai sitte vaan trolli.
- poika983
Ootko runkannu huppari ja farkut päällä, mä oon 15v
- protip
Pane kumihanskaa tyynyn ja patjan välissä. Tarviit liukkaria.
- mätääl
Liukkarin voi olla kans pelkkä öljyn ja veden sekotus. Esim. Ruokaöljyä ja rkl vettä
- jokuuugggggg
mätääl kirjoitti:
Liukkarin voi olla kans pelkkä öljyn ja veden sekotus. Esim. Ruokaöljyä ja rkl vettä
Paljon sitä ruokaöljyä pitää laittaa
- karjakkom
Navettaan...ja lypsykone käyntiin !!!!!!!!
- Poikane13
Mulla on aina ruokaöljyä pyllyssä kun poikakaveri tulee yökylään...
- dtyjhshgytshb
Sormi tai dildo pyllyyn runkatessa.
- qwe6
kuinka iso dildo? itsellä 4cm leveä
- poika14;)
tuuu skypee runkkaa munkaa ;) paljo mukavempaa kahestaa
addaa : leevialavesas123
kaikki muutki voi lisätä oon 14v , en haluu mitää yli 16 vuotiaita seuraks - kommandona kans
Farkut ilman kalsareita. Niin mä ainakin teen. Joskus lasken "lastin" farkkuihin ja se kiihottaa! Muutenkin pidän aina farkkuja kommandona. Yleensä vähän väljemmät farkut. Jos pakkasta ja meen ulos, pidän lautailu housuja ilman kalsareita ja usein nekin kastuu aika pian sisäpuolelta :D Mua kiihottaa kans pitää hupparia ilman paitaa. Joskus jopa talvitakki niin ettei alla oo mitään :D
- poika3
Stringit päällä on parasta :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745