Nyt on pakko jakaa tää juttu! Oon miettinyt pääni puhki sukulaislasten joululahjoja. Jotain on pakko olla, vaikka vanhemmat sanoo, että ei pliis tavaroita! No ei sitten! Ja nyt se löytö: eksyin Elisa-kirjan sivuille. Siellähän on sitä aineetonta. Selasin yhtä ja toista. Siellä niitä oli niitä tuttuja juttuja mitä kaupoissakin ja varmaan jo niillä lapsukaisillakin hyllyssä. No sitten katsoin sitä kohtaa "kirjoita itse". Ensin ajattelin, että se on joku semmoinen, että voisi tosiaan kirjoittaa itse, mutta ei. Siellä myytiin sellaisia amatöörikirjoittajien kirjoittamia kirjoja. Epäilytti, mutta kun kerran hinta ei päätä huimannut, ostin yhden, (joku oli sen jo arvioinut hyväksi). Ja hitsi että se oli kiva! Siis todellakin! Joo se kirja oli muuten Tiina Kaislan Lumi-Aura Lehikoinen ja lumeton yö. Täytyy kyllä testailla niitä muitakin. Käykää ihmeessä kattomassa.
riemastuttava löytö!
Mari8
1
178
Vastaukset
- ekomamma
Joo oikeassa olit! Annoin sen (tuon Lumi-Auran siis - mainio nimi! Heh!) testattavaksi meidän 11- ja 13-vuotiaille ja ne tykkäsivät kovin. No ei se kylläkään pukin konttiin joutanut. Mutta siskon lapsille voisin lisäylläriksi laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769