Terve eli miten paljon pitää mandariinin kuoria pureskella että tulee kuume? Ja miten paljon kuumetta voi tulla? Haluaisin lievän kuumeen noin 37.4.
Kuume mandariinin kuorien pureskelusta?
7
7921
Vastaukset
- 131313131313131313131313
Mandariinikuume? Olet nyt tainnut sekoittaa mandariinit mansikoihin, mansikkakuume saattaa tulla niille jotka syö tosi paljon mansikoita ja on allergisia mansikoille.Oon syöny kesällä tosi paljon mansikoita eikä mulle o mitään mansikkakuumetta tullu kun en o mansikoille allerginen.Mandariinikuumeessa on yhtä paljon järkee kun siinä että yrittää saada kuumeen laittamalla teepusseja sukkiin tai syömällä teetä, jos teen syömisestä tulis kuume niin mulla pitäis sillon olla kuume koko ajan kun oon teen suurkuluttaja
- Anonyymi
Itse kun yritin saada kuumeen joskus pureskelemalla mandariinin kuoria, ei siitä tullut kuin joku 36.8 astetta :) kyllä pää alkoi särkemään ja otsa hiukan lämmin. Sitten laitoin mittarin pöydänlampun alle ja mittasin niin näytti 37.8. Ei tarvinnut lähteä aamulla kouluun :)
- Anonyymi
aa kiitti
- Anonyymi
Mandariinin kuorien pureskelusta ei tule kuumetta
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/10/30/omalaakarin-vastaanotto-30102013
- Anonyymi
Kyllä tietääkseni tulee...
Jos haluut tulla mandariinin kuorista kipeeks nii tee näin.
Sano sun äitille et haluun mandariinin
(kannattaa syödä 15-18 koska ainaki mun äiti ei anna syödä illalla mandariineja)
Ku oot syöny sen mandariinin älä heitä niitä kuoria roskiin vaan vie ne sun sänkyyn ja ala syödä niitä kuoria kun sun äiti menee nukkumaan😉 - Anonyymi
Sori oon vähä myöhäs mut joo se toimii mut kannattaa pureskella 30min-2h riippuu miten paljon haluaa kuumetta. Ainut huono juttu että ne mandariinin kuoret on helvetin pahan makuisia että on vaikea olla oksentamatta syömällä niitä.
- Anonyymi
Vanha armeijan kikka kolmonen on syödä tupakinpurua ennen metsäleiriä kun haluaa vapautusta palveluksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288