Terve eli miten paljon pitää mandariinin kuoria pureskella että tulee kuume? Ja miten paljon kuumetta voi tulla? Haluaisin lievän kuumeen noin 37.4.
Kuume mandariinin kuorien pureskelusta?
7
8860
Vastaukset
- 131313131313131313131313
Mandariinikuume? Olet nyt tainnut sekoittaa mandariinit mansikoihin, mansikkakuume saattaa tulla niille jotka syö tosi paljon mansikoita ja on allergisia mansikoille.Oon syöny kesällä tosi paljon mansikoita eikä mulle o mitään mansikkakuumetta tullu kun en o mansikoille allerginen.Mandariinikuumeessa on yhtä paljon järkee kun siinä että yrittää saada kuumeen laittamalla teepusseja sukkiin tai syömällä teetä, jos teen syömisestä tulis kuume niin mulla pitäis sillon olla kuume koko ajan kun oon teen suurkuluttaja
- Anonyymi
Itse kun yritin saada kuumeen joskus pureskelemalla mandariinin kuoria, ei siitä tullut kuin joku 36.8 astetta :) kyllä pää alkoi särkemään ja otsa hiukan lämmin. Sitten laitoin mittarin pöydänlampun alle ja mittasin niin näytti 37.8. Ei tarvinnut lähteä aamulla kouluun :)
- Anonyymi
aa kiitti
- Anonyymi
Mandariinin kuorien pureskelusta ei tule kuumetta
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/10/30/omalaakarin-vastaanotto-30102013
- Anonyymi
Kyllä tietääkseni tulee...
Jos haluut tulla mandariinin kuorista kipeeks nii tee näin.
Sano sun äitille et haluun mandariinin
(kannattaa syödä 15-18 koska ainaki mun äiti ei anna syödä illalla mandariineja)
Ku oot syöny sen mandariinin älä heitä niitä kuoria roskiin vaan vie ne sun sänkyyn ja ala syödä niitä kuoria kun sun äiti menee nukkumaan😉 - Anonyymi
Sori oon vähä myöhäs mut joo se toimii mut kannattaa pureskella 30min-2h riippuu miten paljon haluaa kuumetta. Ainut huono juttu että ne mandariinin kuoret on helvetin pahan makuisia että on vaikea olla oksentamatta syömällä niitä.
- Anonyymi
Vanha armeijan kikka kolmonen on syödä tupakinpurua ennen metsäleiriä kun haluaa vapautusta palveluksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232428- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik321072Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241016Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942