Terve eli miten paljon pitää mandariinin kuoria pureskella että tulee kuume? Ja miten paljon kuumetta voi tulla? Haluaisin lievän kuumeen noin 37.4.
Kuume mandariinin kuorien pureskelusta?
7
8186
Vastaukset
- 131313131313131313131313
Mandariinikuume? Olet nyt tainnut sekoittaa mandariinit mansikoihin, mansikkakuume saattaa tulla niille jotka syö tosi paljon mansikoita ja on allergisia mansikoille.Oon syöny kesällä tosi paljon mansikoita eikä mulle o mitään mansikkakuumetta tullu kun en o mansikoille allerginen.Mandariinikuumeessa on yhtä paljon järkee kun siinä että yrittää saada kuumeen laittamalla teepusseja sukkiin tai syömällä teetä, jos teen syömisestä tulis kuume niin mulla pitäis sillon olla kuume koko ajan kun oon teen suurkuluttaja
- Anonyymi
Itse kun yritin saada kuumeen joskus pureskelemalla mandariinin kuoria, ei siitä tullut kuin joku 36.8 astetta :) kyllä pää alkoi särkemään ja otsa hiukan lämmin. Sitten laitoin mittarin pöydänlampun alle ja mittasin niin näytti 37.8. Ei tarvinnut lähteä aamulla kouluun :)
- Anonyymi
aa kiitti
- Anonyymi
Mandariinin kuorien pureskelusta ei tule kuumetta
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/10/30/omalaakarin-vastaanotto-30102013
- Anonyymi
Kyllä tietääkseni tulee...
Jos haluut tulla mandariinin kuorista kipeeks nii tee näin.
Sano sun äitille et haluun mandariinin
(kannattaa syödä 15-18 koska ainaki mun äiti ei anna syödä illalla mandariineja)
Ku oot syöny sen mandariinin älä heitä niitä kuoria roskiin vaan vie ne sun sänkyyn ja ala syödä niitä kuoria kun sun äiti menee nukkumaan😉 - Anonyymi
Sori oon vähä myöhäs mut joo se toimii mut kannattaa pureskella 30min-2h riippuu miten paljon haluaa kuumetta. Ainut huono juttu että ne mandariinin kuoret on helvetin pahan makuisia että on vaikea olla oksentamatta syömällä niitä.
- Anonyymi
Vanha armeijan kikka kolmonen on syödä tupakinpurua ennen metsäleiriä kun haluaa vapautusta palveluksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193046
- 1162361
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2401934Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41915Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin221902Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001596Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651164
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106