Jos et tiedä sitä avensis korit tehty ohuesta halvimmasta pellistä mistä johtuu ajaessa
korin äänet ovien eläminen kaveri oli käynyt kiinan reissulla katsomassa avensiksen
valmistusta ei kuulema niin tarkkaa kuin japanixssa .. tiedä sitte
TOYOTA ON OMPELUKONE MERKKI ? EDELLEEN
12
455
Vastaukset
- Huokaus pitkä
...ja laitan näitä turhaakin turhempia provoaloituksia tänne koska mulla ei ole elämää ollenkaan ja vituttaa kun kukaan tero ei tartu syöttiin...
- autona huonompi
Ei edes ompelukoneena kovin häävi ole Toyota:
http://www.elna.com/data/promotions/testitulos-1.1.pdf- Seniori1
Oletko katsonut viimeisiä myyntilukuja? Näkisit kuinka paljon on myyty ompelukoneita.
- ohutta
Ohutta on kiva hitsata t kokemusta on
- velipuolenserkku
Jaa että oli taas KAVERI käynyt katsomassa. Kas kummaa...
- Niinpä tietysti
Kaverihan se aina on jolle sattuu ja tapahtuu. Noilta teineiltä puuttuu sellainen arkielämän tolkku jutuistaan jotta kukaan niitä voisi edes uskoa. Sitä voisi kutsua myös maalaisjärjeksi.
- Ei nimi miestä
Tekniikan historia on ihmeellistä, moni firma on tehnyt kaikenlaista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Opel
Onko se sitten väärin olla monialakonserni vai keskittyminen "ydinosaamiseen" ja brändikikkailut parempia. - kumipyörä
Bemarin historia juontaa lentokoneista, sitä vaan kun ne kun luulevat vieläkin osaavan lentää kun tämän tuosta ovat kietaistu jonkun puun ympärille.
- Epätietoinen????????
Eikö Bemarin historia olekkaan alkanut teurastamotoiminnasta?
Sisäelimet ainakin roikkuu vieläkin keulamaskissa! - voi pikku teroa
Noniin nyt tero suu suppuun välillä. Japanilaisia lentokoneita sanottiin zeroiksi, kun niillä ei pystynyt ikinä laskeutumaan eli nolla kertaa. Sellaisia ne tohjotkin on nykyään tero luulee niillä keulivansa, vaikka toistuvasti tulee nokkaan.
- lytyssä
Ei voi olla mitenkään turvallinen toyota kun tehdään nää nykymallit kierrätys muovista ja sekunda pellistä varmaan maksettuja kolari testejä että saadaan kansa
uskomaan ompas turvallinen kun ei mennyt lyttyyn mutta tosi tilanteessa kun istut
mällin jälkeen peltien muovien seassa itse lytyssä se oli siinä sit... - saumaaja
Mikä lie koneessa vikana, ku neulat katkeilee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865