Tosiaan oon tässä ollu aikeissa ostaa melko kauan jo yzfr kemmua mutta nytten äskön sain idean ja innostuin kattomaan cbr sen halvan hinnan takia. Rumempihan se mun mielestä ainakin on aika paljonkin mutta kuullu juttua että kestäväkäku mikä. Miten pystyy matka-ajoja cbrllä tekemään (400km?). Tuunko katumaan cbrrän ostoa yzfrn tilasta? Minkälaiset vakuutukset cbrrään on?
hmm?
1
69
Vastaukset
- Kohta ex-cebaristi
Matka-ajo Cebarilla onnistuu hyvin, muutamana päivänä on mennyt 400 kilsaa rikki. Ja sitten taas CBR:ää et saa ajamalla rikki. Jotenkin näkyy olevan trendi että Yzäriin veivataan uutta mäntää jo 20 000 kilsan jälkeen, toisin kuin CBR:ään, joka kestää kauemmin. Jos kuitenkin sattuu käymään niin että Seposta jotain kajahtaa niin hinnat ei oo mitään kauheen pahoja.
Mulla huollot Cebariin ei oo ikinä ollu yli 100€, paikallisessa valtuutetussa pikkukorjaamossa oon huollattanu. Vakuutukset, no riippuu luonnollisesti yhtiöstä mutta Pohjola on melkein halvin, liikennevakuutus ja täyskasko n. 450€ vuoden 2010 pyörään.
Itse en oo katunut Cebarin ostoa, muutaman kerran olen YZF:lläkin ajanu mutta niinä kaikkina kertoina oman pyörän selkään pääseminen on tuntunu aivan loistavalta.
PS. IMO 2007-2010 CBR näyttää paremmalta kuin Yammu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057