hmm?

cbr kiinostunut

Tosiaan oon tässä ollu aikeissa ostaa melko kauan jo yzfr kemmua mutta nytten äskön sain idean ja innostuin kattomaan cbr sen halvan hinnan takia. Rumempihan se mun mielestä ainakin on aika paljonkin mutta kuullu juttua että kestäväkäku mikä. Miten pystyy matka-ajoja cbrllä tekemään (400km?). Tuunko katumaan cbrrän ostoa yzfrn tilasta? Minkälaiset vakuutukset cbrrään on?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta ex-cebaristi

      Matka-ajo Cebarilla onnistuu hyvin, muutamana päivänä on mennyt 400 kilsaa rikki. Ja sitten taas CBR:ää et saa ajamalla rikki. Jotenkin näkyy olevan trendi että Yzäriin veivataan uutta mäntää jo 20 000 kilsan jälkeen, toisin kuin CBR:ään, joka kestää kauemmin. Jos kuitenkin sattuu käymään niin että Seposta jotain kajahtaa niin hinnat ei oo mitään kauheen pahoja.

      Mulla huollot Cebariin ei oo ikinä ollu yli 100€, paikallisessa valtuutetussa pikkukorjaamossa oon huollattanu. Vakuutukset, no riippuu luonnollisesti yhtiöstä mutta Pohjola on melkein halvin, liikennevakuutus ja täyskasko n. 450€ vuoden 2010 pyörään.

      Itse en oo katunut Cebarin ostoa, muutaman kerran olen YZF:lläkin ajanu mutta niinä kaikkina kertoina oman pyörän selkään pääseminen on tuntunu aivan loistavalta.

      PS. IMO 2007-2010 CBR näyttää paremmalta kuin Yammu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe