Olen epätoivoinen ja pyytäisin ettei kukaan tule tähän kommentoimaan tarpeettomia. Isäni isä ihmetyttää edelleen etten löydä hänestä jälkeäkään. Olen pelkin huhu puhein etsimässä häntä mutta en tiedä edes hänen nimeään, enkä edes ovatko puheet totta. Mutta olisi vain kaksi kysymystä,
Minkälainen hän oikein oli? Hän on kuollut 1947, mikäli tämä tieto pitää paikkaansa, eli siis minkäluonteinen hän oli?
Tulenko koskaan löytämään häntä? Olen kääntänyt kiviä ja murikoita mutta tuntuu ettei miestä löydy yhtään mistään. Isäni äiti on kuollut jo aikoja sitten eikä hän voi tässä auttaa. Nyt kun kaikki sukulaiset ovat riidoissa, kuolleet on olo niin tyhjä ja orpo. Ei ole ketään muuta vanhempien lisäksi. Jos vain saisitte tästä kiinni näiden kysymysten luota. Ärsyttää ja turhauttaa kun hänestä en tiedä yhtikäs mitään.
Tähdenlento tai tuntijasi??
2
70
Vastaukset
Hei
ehkä voin kertoa jotakin. hän oli onnellinen mies ja erittäin läheisissä väleissä oman isänsä kanssa. he ajattelivat hyvin samalla tavoin ja pitivät palon yhtä, myös henkisesti. nytpä en ole ihan varma, että olivatko he fyysisesti vaiko henkisesti niin läheisiä. heillä on yhteinen aura tavallaan, sama virta.
hän sai vanhan ajan kasvatuksen ja oppi lyhyessä ajassa mitä pitikin. vahva henkisyys liittyy hänen elämäänsä ja uskon, että hän matkusteli. ehkäpä hän vei myös sanaa eteenpäin, kulki niin kuin puhujan roolissa.
häntä on vaikea jäljittää, koska hän liikkui paljon. hänen kuolemastaan on erilaisia tarinoita, koska häntä pelättiin, inhottiin ja hänestä oltiin kateellisia. hänellä oli tietoa ja viisautta. osa tuli lukemalla ja osa oli isältä perittyä henkistä tietoa.
tulet löytämään hänet, kun etsit. hän tulee luoksesi, sellaisen tiedon minä tähän saan. hänestä on joitakin merkintöjä jossakin virastossa tai kirkonkirjoissa, enempää en pysty sanomaan. on mahdollista, että hän oli ulkomailla.
t. Keskiyö- Eräs turhaan etsinyt
Voi suuri kiitos!!!!!!!!!!! Luulin etten koskaan saisi tietää mutta tämä kyllä helpotti suunnatonta ihmetystä mikä on ollut pitkään. :) :) kiitos sinulle ja ihana kun jaksoit vastata minulle!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1011577- 1951280
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131276Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791033Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151029- 1411020
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811009Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33862- 74849
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka58696