menkää ihmeessä lukemaan viestiketju tästä lähtien, jos ette ole vielä lukeneet:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000005369598
Siellä on varsin humoristinen keskustelu...ettehän pahastu "maalaisjärki2 ja "Ei-vl mies". En tarkoita mitään pahaa, mutta mielestäni te loitte uskomattoman hauskan keskustelun, joka piristi ainakin minun mielialaani. Kiitos teille :)
PS. toivottavasti hyväksytte tämän avauksen. Teillä oli vakavuuttakin asiassa, mutta kai itsekkin myönnätte, että siinä oli häivä humoriaa. Ajattelin, että näin hauskaa huumoria ei sovi hukattaa:D . Kiitos vielä kerran)
Tähän väliin vähän huumoria
vl.kaveri
4
945
Vastaukset
- Melperi
omalta osaltaan eikä pahastunut.
- vl.kaveri
ois pitäny arvata, että se olet sinä ;)
vl.kaveri kirjoitti:
ois pitäny arvata, että se olet sinä ;)
niistä, maalaisjärki? Vai meinaatko, että molemmat?
- Melperi
Leenu.n kirjoitti:
niistä, maalaisjärki? Vai meinaatko, että molemmat?
Maalaisen järki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548