Arvaa kuka

Jouko V

20

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levin prinsessa
    • gt2gt

Aloittaja on itse Tuhnukka.

• tuhnukkashöw

Tukiaisen uusi tuhnukkashöw.keikutetaan pyllyä ja tuhnutellaan shamppanjapieruja.mopataan lattiaa ja tuhnutellaan lisää shamppanja pieruja.yleisölle jaossa pyykkipoikia neniin hajunvuoksi.myös ravintolan etu ja takaovi auki tuuletuksen vuoksi

• Windows 8

Johan on mullistava tuo pahoinpitelyn uutisointi näinkö turvatonta Suomessa on

• Markku Heikkinen

Vanki pahoinpiteli Alibin päätoimittajan Mika Lahtosen sairaalaan

- Vanki potkaisi häntä päähän, löi sen jälkeen metallijalkaisella tuolilla päähän ja jatkoi nyrkeillä, kertoo Jokelan vankilan apulaisjohtaja Jarmo Salminen IS:lle.
      Rikoslehti Alibin päätoimittaja Mika Lahtonen oli tullut haastattelemaan noin 20-vuotiasta vankia lehtijuttua varten.
      Mukana oli toinen toimittaja ja valokuvaaja. Nämä eivät olleet Alibista, vaan tulleet tekemään juttua Lahtosesta toiseen viestimeen.
      - Pahoinpitely tapahtui kello 13.15. Vartija oli juuri poistunut, kun vanki hyppäsi pöydän yli tapaamistilassa ja kävi Lahtoseen käsiksi, Salminen selvittää.
      Vartija näki tapahtumat valvontakameran kautta ja tuli apuun. Vangin taltuttaminen vaati usean vartijan väliintuloa.
      - Siinä oli kasa päällä, kunnes vanki saatiin raudoitettua, Salminen kuvaa.
      Lahtosen kasvot olivat tuossa vaiheessa pahasti veressä. Hän oli kuitenkin tajuissaan, ja pystyi kävelemään ja puhumaan.
      - Hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan Hyvinkäälle. Vammoista ei ole tietoa, Salminen kertoi.
      Vanki on ollut Jokelan vankilassa joitakin kuukausia. IS:n tietojen mukaan hän on tutkintavanki, jota syytetään murhasta. Käräjäoikeuden on määrä antaa tuomio piakkoin.
      Lahtonen: Kipeää teki
      Pahoinpitely kesti vain noin 30 sekuntia. Siitä huolimatta jälki oli pahannäköistä.
      - Verta oli runsaasti, Salminen kuvailee näkemäänsä.
      Mika Lahtonen kommentoi itse oloaan Ilta-Sanomille hetki sitten - suoraan sairaalasta.
      - Vointini on olosuhteisiin nähden hyvä. Kipuja on lyönneistä ja potkuista, mutta vakavia vammoja ei onneksi ole, Lahtonen kertoi IS:lle.
      Asiasta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.

Edellisestä pahoinpitelystä vain kuukausia
      Mika Lahtonen joutui pahoinpitelyn kohteeksi myös viime lokakuussa. Lahtonen pahoinpideltiin Helsingissä ravintola Pataässän edessä. Poliisi otti tekopaikalta kiinni pahoinpitelystä epäillyn nahkaliivimiehen.
      Lahtonen oli palaamassa lehdistö-poliisit-kerhon matkalta Pietarista. Osa matkalaisista koukkasi Pataässän kautta. Seurueeseen kuului mm. Helsingin poliisilaitoksen tiedottaja ja eräitä rikosjournalisteja.
      - Menin ravintolan ulkopuolelle soittamaan puhelua. Siihen tuli joukko liivimiehiä, jotka tunnistivat minut. Yhtäkkiä yksi tarttui minua kurkusta kiinni. Kuristaminen kesti 20-30 sekuntia. Sitten ravintolan portsari tuli väliin, ja tilanne laukesi, kertoi Lahtonen tuolloin.
      Hän kävi tutkituttamassa Marian sairaalassa vammansa ja pääsi sen jälkeen kotiin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288337779011.html

• Ville Lesti

Kuluneen viikon aikana kovasti otsikoissa ollut kohublondi Johanna Tukiainen joutui kotimaisen rikoslehden mukaan varsin erikoiseen tilanteeseen lokakuun alussa, kun hänet otettiin poliisin toimesta kiinni Helsingissä ja kuljetettiin lopulta putkaan.

Kyseessä oleva Alibi-lehti valottaa nyt asian taustoja. Lehden mukaan Johanna Tukiainen oli ollut Alibin päätoimittaja Mika Lahtosen haastateltavana helsinkiläisessä Kämp-hotellissa, minkä jälkeen päätoimittaja oli saattanut kohujulkkiksen taksiin. Lehden maksamassa taksissa jo istunut Tukiainen pomppasi yllättäen ulos taksista ja löi päätoimittajaa kasvoihin.

Tuksu pakeni välittömästi paikalta, mutta poliisit saivat hänet kiinni lähistöltä. Sekoilu ei kuitenkaan päättynyt vielä virkavallan väliintuloon, sillä Alibin mukaan kohublondi oli potkinut poliisiauton ovea ja päässyt testaamaan myös poliisiputkan mukavuuksia. Tuksu oli kertonut raivostumisensa syyksi sen, että hän ei päässyt yöpymään kyseisessä hotellissa.

Asiasanat: Johanna Tukiainen
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335603742.html

• 3+1

Miksi Tuksu ei päässyt yöpymään Kämp-hotellissa? Eikö Lahtonen suostunut maksamaan Tuksun juttupalkkioksi vaatimaa sviittiä ...

• Lauri Väärti
        3+1 kirjoitti:

Miksi Tuksu ei päässyt yöpymään Kämp-hotellissa? Eikö Lahtonen suostunut maksamaan Tuksun juttupalkkioksi vaatimaa sviittiä ...

Miten asiat oikein meni onko Johanna Tukiaisella todistajia jos väittää noin paksua tekstiä arvostetusta toimittajasta?

• Mikä on totuus?

Johanna Tukiainen kommentoi

"Minulla on tallessa sekä Hymy lehden toimittajan Juha-Tapio Tuomelan lähettämiä tekstiviestejä, jossa mm. uhataan sillä että teen itsemurhan kuten Tony Halme teki aikoinaan. Tuomelahan aloitti koko Kanerva skandaalin.
      Nyt minulla on tallessa myös Alibin päätoimittaja Mika Lahtosen tekstiviestejä, joissa hän uhkaa, että hänellä on niin paljon valtaa, että hän voi tyrkätä minut vaikka kahdeksi vuodeksi vankilaan jos hän haluaa. "

"Alibille haastattelun, jonka tarkoituksena oli tuoda minun näkökulmat asioihin esille. Jutussa ei näytä olevan mitään muuta hyvää, paitsi onnistunut kuvani.....
      Lahtonen esitti olevansa kovasti ystäväni, tarjosi minulle illallisen Rafaeollossa ja tarjosi usean pullon viiniä. Sen jälkeen hän ITSE ehdotti, että menisimme vielä parille shampanjalasilliselle hänen hotellihuoneeseensa Kämppiin. Kämp hotelli ei sinällään ole minulle mikään suuri uutinen, mm. ex-amerikkalainen mieheni Udi asui siellä sviitissä aina kun kävi Helsingissä. Elin hänen kanssaan Jet-set elämää, en minä ole mikään metsässä kasvanut idiootti.
      Kun lähdin Mika Lahtosen kanssa hänen huoneeseensa, parin lasillisen jälkeen hän sanoi suoraan: "Lähdetäänkö panemaan?"
      Tiesin hänen elävän avoliitossa ja hän on kolmen lapsen isä, joten kieltäydyin.
      Itse olen tällä hetkellä sinkku. Ehdotin kuitenkin hänelle, että voisin jäädä huoneeseen nukkumaan, sillä oli jo myöhäinen yö ja rakastan hotellien aamiaisia.
      Lahtoselle ei kuitenkaan käynyt nukkuminen, hän olisi halunnut muuta toimintaa."
      Hän ohjasi minut ulos hotellista ja soitti taksin minulle.
      En tiedä oliko hän tarkoituksella juottanut minua humalaan, mutta mielestäni hän käyttäytyi niin sikamaisesti, että nousin taksista ja läppäsin häntä kädellä kasvoille. Kyseessä ei todellakaan ollut mikään pahoinpitely!!! Haloo, olen 160cm nainen, mikä näitä miehiä tässä maassa oikein vaivaa???? Huono itsetunto vai?
      Käsittääkseni Lahtonen soitti tahalleen poliisit perääni ja kertoi heille jonkun ihme stoorin. Ja taas minua kohdeltiin kuin jotain suurta rikollista.
      Mika Lahtonen uhkasi, että jos kerron tästä asiasta, hän haastaa minut oikeuteen. No kaikki tämä, minkä kerron, on totta.
      Ja totuus tekee vapaaksi.
      Hän luulee, että olin niin päihtyneessä tilassa, etten muka muistaisi hänen paneskelu ehdotuksiaan. Käsittääkseni lehtihaastattelun antamiseen ei liity seksipalvelut!!!!!!"

Koko aihe täällä
      http://joepasko.blogspot.fi/2013/06/the-truth-will-set-you-free.html

• variksetkin nauro

Muutama vuosi takaperin tämä klämööri Tukiainen käveli kotikaupungissaan vaateliikkeeseen.tukkasekaisin verkkarit jalassa ja crocsit ja tupakka suussa Arto vierellään ja joku kolmas mies.se siitä klämööristä

• söbö vässyggä

Ei varmasti vapari jos olisi vapaa-ottelija niin luuytimessä olisi että vastustajalle ei koskaan käännetä selkää niin teki Jokelan tyrmäyksessä missä käänsi selkänsä hyökkääjälle ja sai pahemmat ruhjeet

• historialliset sanat

Tämä on nyt tässä

• käytä ållii

Tiedän kuka sponsoroi Jokela fight sportia

• Tiedosta kiittävä

Napakymppi

• ihqqq dolls

Tukiaisen Johanna on hyvä

• Kysynpäs vaan

Miten muuten se Kämpin pahoinpitely kävikö se rosiksessa ja saiko Jossu siitä tuomiota ?

• Hakuli Helli

Päätoimittajaa sai hakata ilman seuraamuksia

Lauantai 2.2.2008 klo 04.33

Syyttäjä määräsi poliisin lopettamaan vankilakahakan tutkimukset.
      Päätoimittaja Mika Lahtonen hakattiin Jokelan vankilassa sairaalakuntoon. Syyttäjä kuitenkin päätti, ettei pahoinpitelijä joudu vastuuseen teoistaan.
      Päätoimittaja Mika Lahtonen hakattiin Jokelan vankilassa sairaalakuntoon. Syyttäjä kuitenkin päätti, ettei pahoinpitelijä joudu vastuuseen teoistaan.

Murhasta elinkautista istuva vanki ei joudu vastuuseen Alibin päätoimittajan Mika Lahtosen törkeästä pahoinpitelystä.

Vanki hyökkäsi häntä Jokelan vankilaan haastattelemaan tulleen Lahtosen kimppuun ja löi tätä useita kertoja kasvoihin nyrkeillä ja tuolilla. Silmitön hakkaaminen loppui vasta, kun vartijat ehtivät väliin.

Keski-Uudenmaan poliisi ryhtyi tutkimaan tapausta törkeänä pahoinpitelynä. Syyttäjä kuitenkin määräsi tutkinnan lopetettavaksi tutkinnanjohtajan esityksestä.

- Epäilty rikos ei aikaisemmin tuomitun elinkautisen vankeusrangaistuksen huomioon ottamista koskevien säännösten johdosta vaikuttaisi kokonaisrangaistuksen määrään millään tavalla, Kanta-Hämeen kihlakunnansyyttäjä Juha Hellman perusteli tällä viikolla tekemäänsä päätöstä.
      Google-mainokset
      Sydän- ja verisuonitauti?
      Sydän- ja verisuonitautitutkimus. Lisätietoja täältä.
      clinlife.fi/Sydän-ja_verisuonitauti
      Onko sinulla psoriasis?
      QualityCare, uusi ilmainen palvelu. Apua psoriasiksen hallintaan.
      qualitycare.fi

- Tärkeä yleinen tai yksityinen etu ei harkintani mukaan vaadi esitutkinnan toimittamista, hän jatkoi.

Syyttäjän päätöksen perjantaina käsiinsä saanut päätoimittaja Mika Lahtonen on järkyttynyt ja vihainen.

- Täysin käsittämätöntä. Elinkautisvanki voi siis tehdä mitä tahansa ilman, että hänelle koituu siitä mitään lisäseuraamuksia, Lahtonen hämmästelee.

Lue aiheesta lisää viikonvaihteen Iltalehdestä!
      RISTO KUNNAS
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5614
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4204
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3227
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2890
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      311
      1447
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe