Kotoa tehtävää työtä osaavalle ennustajalle, selvänäkijälle. Kerro osaamisesi ja ota yhteyttä! Työ provisiopalkkauksella, kotoa tehtävää. Lisätietoja: [email protected].
Työtä tarjolla!
7
198
Vastaukset
- katsojamummu
Saanko tietoja työstä. Minulle sopii puhelintyötä paremmin sähköpostitse asioitten katsominen. Tai kirjeitse. Kokemusta on.
Odotan tietoja osoitteeseen:
[email protected]
terveisin katsojamummu- jeejeejee1
Eikai Suomeen mitään tipu ainakaan tähdenlentoja eikä muitakaan heittiäisiä jne jne jne
- heenumummu
Toistamiseen otan yhteyttä. Ensimmäisellä kerralla en saanut teiltä minkäänlaista vastausta. Kokemusta on ja nyt haluaisin tehdä katsauksia sähköpostitse.
Ystävällisin terveisin Helena. - Hauskaa0987
Miten varmistatte työnhakijan osaamisen? Kuuluuko haastatteluun joku "kerro, mitä huomenna tapahtuu" -osio?
Lottonumeroiden ennustaminen on happotesti ennustajalle. Sitä eivät kyllä asiakkaat ymmärrä, mutta tyhmiähän voi aina viilata linssiin.
- entunnusta
minä voin ennustaa että suomessa menee kaikki päin vittua ja persut pettävät kaikki lupauksensa jatkossakin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3845729Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151712- 106981
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95894Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?130854- 78851
- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44842- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817