Kotoa tehtävää työtä osaavalle ennustajalle, selvänäkijälle. Kerro osaamisesi ja ota yhteyttä! Työ provisiopalkkauksella, kotoa tehtävää. Lisätietoja: [email protected].
Työtä tarjolla!
7
184
Vastaukset
- katsojamummu
Saanko tietoja työstä. Minulle sopii puhelintyötä paremmin sähköpostitse asioitten katsominen. Tai kirjeitse. Kokemusta on.
Odotan tietoja osoitteeseen:
[email protected]
terveisin katsojamummu- jeejeejee1
Eikai Suomeen mitään tipu ainakaan tähdenlentoja eikä muitakaan heittiäisiä jne jne jne
- heenumummu
Toistamiseen otan yhteyttä. Ensimmäisellä kerralla en saanut teiltä minkäänlaista vastausta. Kokemusta on ja nyt haluaisin tehdä katsauksia sähköpostitse.
Ystävällisin terveisin Helena. - Hauskaa0987
Miten varmistatte työnhakijan osaamisen? Kuuluuko haastatteluun joku "kerro, mitä huomenna tapahtuu" -osio?
Lottonumeroiden ennustaminen on happotesti ennustajalle. Sitä eivät kyllä asiakkaat ymmärrä, mutta tyhmiähän voi aina viilata linssiin.
- entunnusta
minä voin ennustaa että suomessa menee kaikki päin vittua ja persut pettävät kaikki lupauksensa jatkossakin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189