Heippa! Mitä lahjoja voi poikaystävälle, Tykkää pelata ps4, käy kuntosalilla ja sillee? Mut ei oo ku 30 e ostaa lahja , onko kellään lahja-ideoita?
mitä poikaystävälle lahjaksi
1
238
Vastaukset
Sun poikaystävä kuulostaa aika lailla samalta kuin mä olen:)
No kaikki pleikka 4 pelit ja ohjaimet on aika kalliita, että en siihen liittyen osaa neuvoa :(
Mul ois kuitenkin jonkunlainen ehdotus tohon saliharrastukseen liittyen. Riippuu kyllä ihan minkä laista treeniohjelmaa tekee, mut ite ainakin arvostaisin, jotain mikä liittyy siihen, sillä se osottaisi, että otat sen huomioon: tässä esimerkki http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/treenivarusteet/vetoremmit-ote/index.html Jotain tollasta nyt tuli ekana mieleen.
En tiiä oliks tästä mitään apuu mut tärkein vaan, et muistat sitä ja voit vaikka luvata pelata sen kaa yhessä, sillä siitä se varmasti tykkää :)
Mul on ittelläni sellanen ongelma, et mä haluisin ite kirjottaa tälle palstalle (lahjaideat) oman jutun, mut aina kun painan ”aloita uusi keskustelu” nii se heittää mut tälläselle sivulle ( http://www.suomi24.fi/promo/joulu2012 ), enkä pysty/osaa jatkaa siitä...
Teenkö jotain väärin vai osaisko joku auttaa mua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684