Voisiko joku kertoa vähän Rayongista?
Millainen on ranta, luonto? Onko kaupunki iso ja täynnä baareja, vai onko se sopivan rauhallinen?
Rayongissa käyneitä?
2
521
Vastaukset
- zil
Sijaitsee muutaman kymmenen kilometrin päässä itse Rayongin kaupungista. Hotelli oli hieno, avara puisto uima-altaineen ja upea hiekkaranta aivan vieressä. Itse Rayongissa kävimme pari kertaa. Turisteja oli tosi vähän, ostokset melko halpoja ja yöelämästä en tiedä. Mihin hotelliin menet?
Kävimme vuosi sitten Aurinkomatkojen reissulla
Rayongissa..hotellistamme tosin oli parin tunnin
bussimatka itse kaupunkiin!! Kaupunki itse oli suht iso,luulis baarejakin olevan? Oma hotellimme
oli Siri Home On-Sea! Todella rauhallinen ja pieni hotelli rannan tuntumassa..suosittelen!!!
Jos pidät biletysmeiningistä tämä on väärä
hotelli siihen!! Viereisessä Novotelissa ainakin
vähä enemmän menoo!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862