Onko olemassa enää mitään vertaistuki-chattia? Tukiasemaakaan ei kai enää ole..
Chat?
12
327
Vastaukset
- sandon.
Kyllä tukinet on olemassa ja siellä aika ajoin on noita chatteja.
- -------
#tukiasema.net
Toimii nykyään. - laho latvainen
Meitähän on täällä nettikriminaali psykopaatti stalkkereita palsta
väärällään, asiantuntemusta löytyy joka lähtöön tai ainakin syydetään
sitä soopaa tulemaan.
Mihinkään tukiasemiin, tänne vaan toisten psykopaattien seuraan niin
vähän ajan päästä huomaatkin olevas sieltä terveimmästä päästä.- Tomb Son
Joo, ei kyllä kannattais tunnustaa julkisesti olevansa tuollainen ja vielä peitellymminkin aikamoinen häpeä harrastaa aikuisena toisten kiusaamista ja vakoilua lakia rikkoen.
- Minä vaan
Kiitos vastauksista. Kävin tuolla #tukiasema.netissä, mutta aika hiljaista oli...
Toisessa keskustelussa tällä palstalla joku mainitsi sellaisen kuin drunkenhorsen chatin, tosin se ei saanut kovin mairittelevia arvosanoja siellä. Osaako kukaan kertoa enempää tuosta chatista?- Ex-kävijä
Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...
Ex-kävijä kirjoitti:
Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...
Onhan noita psykologeja ja kristillisiä auttamisverkostoja jonne voi mennä puhumaan asioistaan luottamuksella. Nuorille on esim tuollainen http://www.takaisinelamaan.fi/index.php?page=takaisin-elamaan-ry
Oma kohtaista kokemusta on tuosta paikasta kun aloitin elämänmuutoksen ja se voi auttaa myös muita- ex-tukarilainen
Ex-kävijä kirjoitti:
Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...
Tuonne #tukiasema.net:iin pääsee täältä: http://irc.lc/ircnet/tukiasema
Taitaa olla vaan #tukiasema2, jossa on enempi porukkaa...
- jammu11
perseestä ylläpitäjät
- jokeri?
webchat.quakenet.org/ #tukiasema.net
tuolta löytyy tukarilaiset - Anonyymi00010
Hei!
Kun tukarin chatti lakkasi toimimasta, chattilaiset ovat käyttäneet eri alustoja ja nykyään kirjoittelemme Irkissä, Quakenetissä (https://webchat.quakenet.org) kanavalla #eteinen. Tulkaahan moikkaamaan!- Anonyymi00011
Mielenkiintoista et tällanen vielki olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514