Onko olemassa enää mitään vertaistuki-chattia? Tukiasemaakaan ei kai enää ole..
Chat?
10
121
Vastaukset
- sandon.
Kyllä tukinet on olemassa ja siellä aika ajoin on noita chatteja.
- -------
#tukiasema.net
Toimii nykyään. - laho latvainen
Meitähän on täällä nettikriminaali psykopaatti stalkkereita palsta
väärällään, asiantuntemusta löytyy joka lähtöön tai ainakin syydetään
sitä soopaa tulemaan.
Mihinkään tukiasemiin, tänne vaan toisten psykopaattien seuraan niin
vähän ajan päästä huomaatkin olevas sieltä terveimmästä päästä.- Tomb Son
Joo, ei kyllä kannattais tunnustaa julkisesti olevansa tuollainen ja vielä peitellymminkin aikamoinen häpeä harrastaa aikuisena toisten kiusaamista ja vakoilua lakia rikkoen.
- Minä vaan
Kiitos vastauksista. Kävin tuolla #tukiasema.netissä, mutta aika hiljaista oli...
Toisessa keskustelussa tällä palstalla joku mainitsi sellaisen kuin drunkenhorsen chatin, tosin se ei saanut kovin mairittelevia arvosanoja siellä. Osaako kukaan kertoa enempää tuosta chatista?- Ex-kävijä
Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...
Ex-kävijä kirjoitti:
Mun kokemus Drunkenhorsesta on tämä: väki ei kauheasti puhu mistään, kunhan roikkuvat. Vanhoja Tukiasemalaisia pääosin ja aika tiukka sisäpiiri epäilevää porukkaa uusia kohtaan. Kävin siellä, kun se perustettiin. Sitten se kohta lopetettiin, aloitettiin uudestaan enkä saanut enää uusia tunnuksia eli en pääse sisään. En jaksanut sen kummemmin selvitellä miksi näin. Tuonne #tukiasema.net:iinkään en ole enää päässyt, ehkä vika on mun selaimessa...
Onhan noita psykologeja ja kristillisiä auttamisverkostoja jonne voi mennä puhumaan asioistaan luottamuksella. Nuorille on esim tuollainen http://www.takaisinelamaan.fi/index.php?page=takaisin-elamaan-ry
Oma kohtaista kokemusta on tuosta paikasta kun aloitin elämänmuutoksen ja se voi auttaa myös muita- ex-tukarilainen
Ex-kävijä kirjoitti:
Tuonne #tukiasema.net:iin pääsee täältä: http://irc.lc/ircnet/tukiasema
Taitaa olla vaan #tukiasema2, jossa on enempi porukkaa...
- jammu11
perseestä ylläpitäjät
- jokeri?
webchat.quakenet.org/ #tukiasema.net
tuolta löytyy tukarilaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444881- 1252273
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2311942Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541404
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171