mitä itsenäisyys merkitsee minulle

vierasta rahaa, sekavaa uskontoa ja paljon onnellisia homoja ja lesboja.

13

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweinhundt

Aloituksesi takia,ei kannata edes jatkaa.

• jakui

eikö homo kestä totuutta

• JespoC

Niin no, moni suomalainenhan ei ole edes uskossa.. se taas jos fantasioit jonkun toisen sänkypuuhista; Onnea sulle!

• AllYouNeedIsLoovee

Minulle Suomi itsenäisyytensä kanssa on jo lähes merkityksetön.
      Elinolosuhteet ovat nykyään surkeat, työllisyys on vuosikausia samassa surkeassa tilanteessa, asumisen kustannukset on karanneet täysin käsistä, verotus on käsittämätön eikä tavis saa sen maksaessaan yhteiskunnalta kuitenkaan mitään.

Homoista en välitä, ehkä on hyvä että joku edes rakastaa jotain.

Eli mitä tämä itsenäisyys sitten ottamisen sijaan antaakaan meille tavallisille ihmiselle?

• Anonyymi

Itsenäisyyspäivä ei merkitse yhtään mitään. Se on päivä päivien joukossa. Sangen harvoin vapaapäivä. Useimmiten olen töissä silloin niin myös tänä vuonna.Koen sen lähinnä eliitin juhlapäivänä.

• Anonyymi

Se on vain palkallinen vapaapäivä. Juhannus, vappu, pääsiäinen ja joulu ovat monin verroin merkittävämpiä päiviä.

• Realistinen-tre

Itsenäisen valtion tunnukset ovat oma raha ja oma lainsäädäntöoikeus, näitä Suomella ei enää ole! Sotaveteraania kustaan raatihuoneen parvekkeelta silmään aivan kuin olisi taas kesäkuu 1941

• loppex333

Ei enää oikein mitään.

Elän omissa "kuvioissani".

• Anonyymi

Niin ja se näyttää siltä että Itsenäisyyspäivä on yksi mielenosoituspäivä. On mennyt fiilis koko päivästä. Se on vaan yksi vapaa päivä , pyhien joukossa.

• petettysuomalainen

Itsenäisyys on muisto ajalta ennen globalismisyöpää. Silloin Suomessa kunnioitettiin suomalaisuutta ja suomalaisia arvoja. Suomi oli myös kansainvälisellä mittapuulla arvostettu kansainvälinen maa. Sitten tuli vieras valta EU-operaatioineen ja alkoi tuhotyö. Se korruptoi poliitikkojamme, jotka myivät meille petoksen kauniisiin valheisiin ja katteettomiin lupauksiin verhottuna. Se vei itsemääräämisoikeutemme, tukahdutti omavaraisuutemme, velkaannutti meidät, otti bisnekset haltuunsa ja pakottivat meidät riippuvaisiksi itsestään. "Kansainvälistyminen" sai ihan uuden merkityksen. Itsenäisyys murhattiin kylmästi 1995.

Rakasta isänmaata, moraalia ja järkeä syvästi kaivaten

Suomi - Finland 1917 - 1995

• Tuhoon_tuomittu

Enpä osaa katsoa mitään TV ohjelmia itsenäisyydestä. Pääesiintyjinä ulkomailta Suomeen elintasopakolaisiksi tulleita. Mitä he tai heidän vsnhempansa on tehneet Suomen hyväksi.
      Vanhukset laiminlyötynä, surkeasti hoidettuna. He joita on vähän jäljellä.
      Päättäjät myyvät maamme selitellen tasa-arvoa. Pienten ryhmien pillin mukaan tanssitaan. Suurin enemistö laitetaan äänettöminä maksamaan. Toivon tosiaan että vihreät menevät rähmälleen. Kuka enemmän tekee tuhoa kuin he. Minkit vapaiksi. Naivia porukkaa. Onko yhtään jolla olisi suomalainen puoliso?

• Ei_tulevaisuutta

HS. 27v yksinhuoltaja äiti. 7 lasta. Ei mainintaa isästä. Todennäköisesti toisen tai kolmannen vaimonsa luona. Kaikki yhteiskunnan maksettavana. Mikään kirppistavara ei käy. Kaikki uutena.

Toinen uutinen. Postinjakaja raiskasi naisen. .. Tätä työpanosta Suomi kaipaa. Palkka saa olla pieni. Sossu maksaa osan.

• Anonyymi

Itsenäisyys ei ole enää itsestään sekvyys. Tumma kansa valtaa suomea turvallisuus on uhattuna. Pelko on aina läsnä ym ym. Mutta lisää haalitaan muslimeja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      374
      5744
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      3962
    3. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      95
      1652
    4. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      372
      1485
    5. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1445
    6. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1432
    7. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      12
      1398
    8. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      60
      1353
    9. Aiotko saattaa sen loppuun

..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..
      Ikävä
      54
      945
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      937
    Aihe