Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kännissä on hyvä olla

kuten nyt

Koiraa tekee mieli rapsutella enemmän ja lenkeillä on sen kanssa mukavampaa :-)

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritä edes

      Provoti provoti

      • kuten nyt

        Oon kännissä ja leikin koirani kanssa :-) Kuka saatana pitää tätä provona, kun totuuden nimissä kirjottelen!


    • pehmokoira sopivampi

      Juu, kunnes käy joku onnettomuus.Koira karkaa tielle, tai kaadut.
      Myös maksa huutaa apua, jos vain tarkkaan kuuntelet.....Eikä koiralle ole kännikalasta huolehtijaksi.Eihän humalainen pysty pidemmän päälle huolehtimaan edes itsestään, siksi niitä putkissa notkuu selviämässä.Ja muistuuko ne koiran pissilenkit ja ruokkimiset silloinkin kun on jo sammuttu....huh..huh.Sääli koiraa, parempaa ansaitsisi ;(

      • elma inkeri

        Eihän ap sanonut, että olisi kännissä koko ajan ja välistä putksassa jne. Ei koiran vuoksi kannata absolutiksi heittäytyä. Minäkin aion olla kännissä tulevana pe/la tai molempina ja aion rapsutella ja pitää hyvänä koiraani. Ahdistaako?

        Meillä on koiran kanssa siinä suhteessa hyvät olosuhteet, että asutaan rivitalossa ja voidaan mennä kimpassa takapihalle lorottamaan. Välistä syödään sinistä makkaraa. Jos tulee isompaa tarvetta käy koiruli takapihalla ja minä sisähyyskässä.


      • ei kadehdittavaa XD
        elma inkeri kirjoitti:

        Eihän ap sanonut, että olisi kännissä koko ajan ja välistä putksassa jne. Ei koiran vuoksi kannata absolutiksi heittäytyä. Minäkin aion olla kännissä tulevana pe/la tai molempina ja aion rapsutella ja pitää hyvänä koiraani. Ahdistaako?

        Meillä on koiran kanssa siinä suhteessa hyvät olosuhteet, että asutaan rivitalossa ja voidaan mennä kimpassa takapihalle lorottamaan. Välistä syödään sinistä makkaraa. Jos tulee isompaa tarvetta käy koiruli takapihalla ja minä sisähyyskässä.

        haaaaaa.....mua ainakin kuvottavaa lähinnä.
        Känninen akka koirineen, ei kovin mieltä ylentävä näky XD


      • Eikä varsinkaan
        ei kadehdittavaa XD kirjoitti:

        haaaaaa.....mua ainakin kuvottavaa lähinnä.
        Känninen akka koirineen, ei kovin mieltä ylentävä näky XD

        jos sillä on koirana, kuten usein on, joku pittbulli tai rotikka ellei sitten joku vielä eksoottisempi mulkunkorvike.


    • riippuu ihmisestä

      Kyllä juopotella voi oli koira, lapsi tai muu samassa asunnossa jos osaa käyttäytyä kännissäkin.Ei kaikki ensinnäkäänmriehu, tappele tai hakkaa muijaansa ja lapsiaan ottaessaan viinaa.Itse kun otan niin koirani tietää, jotta tänään saa jotain parempaa sillä teen aina paistia tai muuta lihaa kun otan viinaksia sillä suolapalaa pitää olla j a sipsit ei maistu jolloin koirakin saa aina ison osan siitä.
      Muuten köira saa vain koiran omaa ruokaa ei muuta herkkua ollenkaan .

      • ertyuiop

        Sossut sitten ihan päättävät että sopiiko lapset sinne juoppojen sekaan vai onko se liian vaarallinen paikka ;)


      • Perjantaipullo
        ertyuiop kirjoitti:

        Sossut sitten ihan päättävät että sopiiko lapset sinne juoppojen sekaan vai onko se liian vaarallinen paikka ;)

        Kaikki juopot eivät tarvitse mitään turhaa juopporemmiä ja rellestystä, vaan ottaa happoa omaksi viihdykkeekseen sammuen rauhallisesti soffalle tai kylppärin lattialle. Kyllä siinä muksut ja koirat sitten sen verran väistää mitä tarve vaatii.


      • kaljaa koneeseen
        Perjantaipullo kirjoitti:

        Kaikki juopot eivät tarvitse mitään turhaa juopporemmiä ja rellestystä, vaan ottaa happoa omaksi viihdykkeekseen sammuen rauhallisesti soffalle tai kylppärin lattialle. Kyllä siinä muksut ja koirat sitten sen verran väistää mitä tarve vaatii.

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.


      • Lapset tärkeintä
        Perjantaipullo kirjoitti:

        Kaikki juopot eivät tarvitse mitään turhaa juopporemmiä ja rellestystä, vaan ottaa happoa omaksi viihdykkeekseen sammuen rauhallisesti soffalle tai kylppärin lattialle. Kyllä siinä muksut ja koirat sitten sen verran väistää mitä tarve vaatii.

        Sammunut vanhempi ei kykene huolehtimaan lapsestaan, eikä kykene kyllä humalainenkaan.Joten on turvallisinta viedä lapset hoitoon isovanhemmille tai tuttaville ryyppäämisen ajaksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=Q62WxOQmp8s

        https://www.youtube.com/watch?v=4y-CBtzAsWM

        https://www.youtube.com/watch?v=LEnHgoSz7r0


      • parempaan kotiin
        kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.

        Eläinsuojelu huolehtinee koiristasi, kun et itse siihenkään pysty.


      • paha riippuvuus -_-
        kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.

        Aika retuperällä on koiranpito sulla, mites pissalenkit ja ruuat?
        Unohtuvat varmaan siinä tenutessa, kun aivoista on vain hippunen toiminnassa.
        Koira raukat -_-


      • isoisoäiti
        kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Oikein. Minäkin tenuan vain koiraseurassa ja rauhallisesti. Tänäänkin napsahtaa tölkki auki noin 16:15. Ja niitäpä minä sitten latkin laatikollisen huutamatta ja riehumatta. Noin 21 on taju pois ja kun seuraavan kerran tokenen (mistä milloinkin) on nuorempi koira pään vieressä ja vanhempi jaloissa.

        Jos et olisi kirjoittanut klo 9:18 olisin sanonut että sulla on lyhyt työmatka.
        En edes usko tuollaisiin puheisiin, kenen mahaankaan mahtuu laatikollinen kaljaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe