Hei!
Minäpä olen lähdössä tässä joulukuun alussa Playa des inglesiin parin kaverin kanssa, piti lähtee pidemmälle, mut ei sit oikee tullu mitää... anyway, ollaan menos tuonne Europa hotelliin, ja olis kiva jos teillä olis kokemuksia jakaa ko. hotellista!
Me nimittäin otettiin vaan halvin mahdollinen mikä löydettii matkan järjestäjän sivuilta ja otettii se... mut eihän siel oo tarkotus lomaa viettääkää, siel hotellihuoneessa meinaan...!!!!!!
Hotel Europa?
samuli sinkoviila
3
854
Vastaukset
- vaikka artsi
...mutta taidat olla väärässä foorumissa.... Karibian saaret ja Kanarian saaret ovat hiukan eri asioita... ;)
- sinko
...nyt iski sit se lukihäiriöki mulle....
Perkele ku tuliki nolo moka!!!!!!!!!!!!!!!!
ei se mitään ku oon netis ni kukaa ei osaa mulle kadul nauraa......................!!!! - vaikka artsi
sinko kirjoitti:
...nyt iski sit se lukihäiriöki mulle....
Perkele ku tuliki nolo moka!!!!!!!!!!!!!!!!
ei se mitään ku oon netis ni kukaa ei osaa mulle kadul nauraa......................!!!!Sattuuhan noita paremmissakin piireissä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767