Gay tarinoita

Nimetön

23

12613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxx
      • kertoisitko?

        että mistä löytäisi suomen kielisiä romantiikka/draama novelleja? jos nyt tiedät... kun mä niin tykkään niistä...


      • Täytyy muistaa että moni lukee näitä novelleja töissä. Silloin on kaikki työnantajan estot päällä.
        Heteromulkkuja...


    • Anonyymi

      kuinka suurta oot saanut

      • Anonyymi

        En minkään kokoista aitoa koskaan, mutta liki 6-senttistä dildoa.


    • Anonyymi

      olen opetellu syväkurkkua sauvan kans nyt haluaisin aitoonja suurta

      • Anonyymi

        Nii mäkin olen opetellu se on nii hyvä kerran kokeilun aitoon tuntu nii hyvältä haluan lissä


      • Anonyymi

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

        Niin, ja suuhunikin haluaisin itseäni pantavan, vaan syvä kurkku tuskjn onnistuu. Spermat kyllä nielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

        Samoin itselläni. En ole miesten kanssa seksiä harrastanut, naisten kanssa kyllä melko paljonkin. Oma kullini on myös 16-17 cm.
        Ja jo pitemmän aikaa olen halunnut miehen kanssa seksiä kokeilla. Tulla pantavaksi perseeseeni oikealla miehen kullilla eikä vain seksileluilla sekä imeä miehen kullia..
        Pidän myös ajatuksesta panna miestä perseeseen. Työntää kaluni hänen pakaroidensa välistä persereiästä sisään ja panna kovaa edestakaisin. No, sitähän oma perseenikin haluaa.
        Pidän mielikuvassani myös kevyestä piiskauksesta. Eli ensin mies piiskaa nahkaremmillä pakarani punaisiksi, sitten survoo kullinsa persereiästäni sisään ja panee kovaa. Ennen orgasmiaan kuitenkin vetää paljaan kullinsa perseestöni ulos ja työntää sen suuhuni suoraan perseestä suuhun. Imen kullia kunnes hän laukeaa suuhuni js nielen spermat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

        Varsin samoin kuin itselläni. En myöskään ole koskaan miehen kanssa seksiä kokeillut mutta haluaisin kyllä tulla pantavaksi perseeseen ja myös työnnellä kulliani miehen pakaroiden välistä persereikään. Kullini on samaa kokoa 16-17 cm.
        Tykkään kovasti kun multa otetaan suihin ja haluaisin myös imeä kulliia. Syvä kurkku ei onnistu. Ja spermat nielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

        Missä sua voi imeä? Mä tahdon imeä ja runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sua voi imeä? Mä tahdon imeä ja runkata

        Hevon persreijässä tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

        en minäkään ajatellut seksiä miehen kanssa ennenkuin näin kamuni runkkaavan just tollasta 17cm kalu himo heräsi ja kosketin halusin maistaa imin kauan lopulta halusin myös peppuuni 1tcm on just paras isompaa kokeilin mutta kesti liian kauan tuntea pohjassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

        Pillipiipari pysyy siellä kaapissa vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sua voi imeä? Mä tahdon imeä ja runkata

        Hevon persreijässä


    • Anonyymi

      Voisin kirjoitella jos joku haluaa lukea?

      • Anonyymi

        No kirjoittele ihmeessä.


    • Päivitä osoite

    • Anonyymi

      olin ollut ilman seksiå sattuneista tapahtumista johtuen mutta nyt asiat ovat paremmin ja aloin etsimåån vanhoja netti tuttuja ja loysinkin eråån kymenlaaksolaisen miehen joka vastasi sp- kerroin hånelle ettå nyt on niin kova tarve saada mies sånkyyn ja panemaan muuten taidan tehdå jotakin ihan mieletontå---hån kysyi kestånko seuraavaan påivåån ja lupasi ettå varmasti olo helpottuu kunhan kestån nuo muutamat tunnit.tuli seuraava påivå ja laitoin itseåni siihen kuntoon ettå kohta minua pannaan---sitten ovikello soi ja minå avasin oven ja sain reippaan suukon --yllåni ei ollut kuin paita ja koti housut kun hån otti minut syliinså ja tyonsi housuni alas ja samalla sormet etsivåt kakaroitteni vålistå tietå jonnekin arvattavaan paikkaan .olimme edenneet olohuoneeseen ja olimme nojatuolin vieresså kun hån taivutti minut mahalleen tuolin selkånojalle ja levitti pakaroitani jostakin hån taikoi liukkari tuupin ja tyonsi tuubin aikinaisena olevaan suoleeni ----- tunsin kuinka sisååni tyontyi sormi joka levitti tietå tulevalle---olin siinå mahallani selkånojalla kun huomasin kuinka kulli alkoi painumaan sisååni ---pyysin ettå hån olisi varovainen--hån tyonsi kulliaan vaan mååritiatoisesti ja sanoi ettå tåtåhån pyysit ålå valita--tuntui helpottavalle kun pååsin pois tuosta piinapenkistå ja minua ohjattiin kohti makkarin sånkyå-----minua komennettiin menemåån mahalleni ja nousemaan polvilleen ----hån oli polvillaan takanani ja samalla alkoi kulli painumaan sisååni ---vaikeroin ja pyysin ettå kååntyisimme--pååsin lopulta selålleni ja salkani olivat hånen olkapåillåån --kulli painui sisååni ja tuntui todella hyvålle kun minua pantiin ilman kipua .tunsin kun kaverilla oli huippu tulossa ja itsellåni oli myos jotain tapahtumassa--iskin hanpaani hånen nånnienså ynpårille ja hippu oli ihan tajuttoman hieno -minulta oli tullut lakanalle ja håneltå oli tullut perå suoleeni spermaa joka valui siitå hiljaa minne lie, olimme siinå sånkyllå selållåån kun hån kysyi helpottiko kiima----en vastannut vaan katsoin kuinka kulli oli levossa-------hån pyysi ettå ottaisin suuhun ---- laskeuduin alaspåin ja otin suuhun ja aloin imemåån ja eipå aikaakaan kun tapahtui herååminen--kun olin hetken vielå kåsitellyt asian tiimoilla niin tuo elin oli pystysså------minulle kuului kysymys ettå nousenko påålle ja otan siitå sisålleni ja ratsastan auringon laskuun--.

      • Anonyymi

        Ja spede se vaan porskuttaa


    • Anonyymi

      Väkivallalla vai vallalla?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe