Gay tarinoita

Nimetön

26

18425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxx
      • kertoisitko?

että mistä löytäisi suomen kielisiä romantiikka/draama novelleja? jos nyt tiedät... kun mä niin tykkään niistä...

• Täytyy muistaa että moni lukee näitä novelleja töissä. Silloin on kaikki työnantajan estot päällä.
        Heteromulkkuja...

• Anonyymi

kuinka suurta oot saanut

• Anonyymi

En minkään kokoista aitoa koskaan, mutta liki 6-senttistä dildoa.

• Anonyymi

olen opetellu syväkurkkua sauvan kans nyt haluaisin aitoonja suurta

• Anonyymi

Nii mäkin olen opetellu se on nii hyvä kerran kokeilun aitoon tuntu nii hyvältä haluan lissä

• Anonyymi

Noo, mikä on suuri kulli, en tiedä.
        Itselläni on ehkä keskikokoinen 16-17 cm pituinen ja paksuus sen mukaan.
        Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mukavaa saataisi olla sitä miehenkin perseeseen työnnellä ja olisikin eka kerta miehen kanssa seksiä harrastaa.
        Toki myös kovasti haluasin että itseäni pannnaan perseeseen. Olen kyllä kaikenlaisia mukavia leluja persereikääni työnnellyt.
        Naisten kanssa olen melko paljonkin seksiä harrastanut, mutta nyt on tullut mieleen, että minkähänlaista se olisi miehen kanssa?

Niin, ja suuhunikin haluaisin itseäni pantavan, vaan syvä kurkku tuskjn onnistuu. Spermat kyllä nielen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin itselläni. En ole miesten kanssa seksiä harrastanut, naisten kanssa kyllä melko paljonkin. Oma kullini on myös 16-17 cm.
        Ja jo pitemmän aikaa olen halunnut miehen kanssa seksiä kokeilla. Tulla pantavaksi perseeseeni oikealla miehen kullilla eikä vain seksileluilla sekä imeä miehen kullia..
        Pidän myös ajatuksesta panna miestä perseeseen. Työntää kaluni hänen pakaroidensa välistä persereiästä sisään ja panna kovaa edestakaisin. No, sitähän oma perseenikin haluaa.
        Pidän mielikuvassani myös kevyestä piiskauksesta. Eli ensin mies piiskaa nahkaremmillä pakarani punaisiksi, sitten survoo kullinsa persereiästäni sisään ja panee kovaa. Ennen orgasmiaan kuitenkin vetää paljaan kullinsa perseestöni ulos ja työntää sen suuhuni suoraan perseestä suuhun. Imen kullia kunnes hän laukeaa suuhuni js nielen spermat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin samoin kuin itselläni. En myöskään ole koskaan miehen kanssa seksiä kokeillut mutta haluaisin kyllä tulla pantavaksi perseeseen ja myös työnnellä kulliani miehen pakaroiden välistä persereikään. Kullini on samaa kokoa 16-17 cm.
        Tykkään kovasti kun multa otetaan suihin ja haluaisin myös imeä kulliia. Syvä kurkku ei onnistu. Ja spermat nielen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sua voi imeä? Mä tahdon imeä ja runkata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevon persreijässä tietysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en minäkään ajatellut seksiä miehen kanssa ennenkuin näin kamuni runkkaavan just tollasta 17cm kalu himo heräsi ja kosketin halusin maistaa imin kauan lopulta halusin myös peppuuni 1tcm on just paras isompaa kokeilin mutta kesti liian kauan tuntea pohjassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillipiipari pysyy siellä kaapissa vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevon persreijässä

• Anonyymi

Voisin kirjoitella jos joku haluaa lukea?

• Anonyymi

No kirjoittele ihmeessä.

• Päivitä osoite

• Anonyymi

olin ollut ilman seksiå sattuneista tapahtumista johtuen mutta nyt asiat ovat paremmin ja aloin etsimåån vanhoja netti tuttuja ja loysinkin eråån kymenlaaksolaisen miehen joka vastasi sp- kerroin hånelle ettå nyt on niin kova tarve saada mies sånkyyn ja panemaan muuten taidan tehdå jotakin ihan mieletontå---hån kysyi kestånko seuraavaan påivåån ja lupasi ettå varmasti olo helpottuu kunhan kestån nuo muutamat tunnit.tuli seuraava påivå ja laitoin itseåni siihen kuntoon ettå kohta minua pannaan---sitten ovikello soi ja minå avasin oven ja sain reippaan suukon --yllåni ei ollut kuin paita ja koti housut kun hån otti minut syliinså ja tyonsi housuni alas ja samalla sormet etsivåt kakaroitteni vålistå tietå jonnekin arvattavaan paikkaan .olimme edenneet olohuoneeseen ja olimme nojatuolin vieresså kun hån taivutti minut mahalleen tuolin selkånojalle ja levitti pakaroitani jostakin hån taikoi liukkari tuupin ja tyonsi tuubin aikinaisena olevaan suoleeni ----- tunsin kuinka sisååni tyontyi sormi joka levitti tietå tulevalle---olin siinå mahallani selkånojalla kun huomasin kuinka kulli alkoi painumaan sisååni ---pyysin ettå hån olisi varovainen--hån tyonsi kulliaan vaan mååritiatoisesti ja sanoi ettå tåtåhån pyysit ålå valita--tuntui helpottavalle kun pååsin pois tuosta piinapenkistå ja minua ohjattiin kohti makkarin sånkyå-----minua komennettiin menemåån mahalleni ja nousemaan polvilleen ----hån oli polvillaan takanani ja samalla alkoi kulli painumaan sisååni ---vaikeroin ja pyysin ettå kååntyisimme--pååsin lopulta selålleni ja salkani olivat hånen olkapåillåån --kulli painui sisååni ja tuntui todella hyvålle kun minua pantiin ilman kipua .tunsin kun kaverilla oli huippu tulossa ja itsellåni oli myos jotain tapahtumassa--iskin hanpaani hånen nånnienså ynpårille ja hippu oli ihan tajuttoman hieno -minulta oli tullut lakanalle ja håneltå oli tullut perå suoleeni spermaa joka valui siitå hiljaa minne lie, olimme siinå sånkyllå selållåån kun hån kysyi helpottiko kiima----en vastannut vaan katsoin kuinka kulli oli levossa-------hån pyysi ettå ottaisin suuhun ---- laskeuduin alaspåin ja otin suuhun ja aloin imemåån ja eipå aikaakaan kun tapahtui herååminen--kun olin hetken vielå kåsitellyt asian tiimoilla niin tuo elin oli pystysså------minulle kuului kysymys ettå nousenko påålle ja otan siitå sisålleni ja ratsastan auringon laskuun--.

• Anonyymi

Ja spede se vaan porskuttaa

• Anonyymi

Väkivallalla vai vallalla?

• Anonyymi00038

Intensiivisen junamatkan ja pitkän odotuksen pohjalta kirjoitettu novelli, joka kuvaa hetki hetkeltä kehon ja mielen kamppailua äärirajoilla.

Tunnin mittainen matka
      ​Juna jyskytti tasaisesti kiskoilla, ja vaunun vaimea humina täytti matkustamon. Ulkona maisemat vilistivät ohi harmaina kaistaleina, mutta sisällä kaikki huomio oli keskittynyt vain yhteen pisteeseen. Istuessa ne tuntuivat entistäkin tiukemmilta: joustamattomat, kovat farkut, joiden denim-kangas painoi etumusta armottomasti alustaa vasten. Jo puolen tunnin matkustamisen jälkeen oli selvää, että keho oli herännyt, ja kankaan luoma jatkuva, tiukka paine oli muuttanut tilanteen pelkästä epämukavuudesta sähköiseksi viritystilaksi.
      ​Alkoi hiljainen peli aikaa vastaan. Jokainen minuutti oli tietoroinen valinta olla liikahtamatta. Vaunun hienoinen heilahdus kaarteessa muutti kankaan asentoa ja painoi kovaa saumaa herkkää ihoa vasten, mikä nostatti välittömän kuumuuden aallon niskaan. Se oli herkkää tasapainoilua – jokainen ajatus helpotuksesta tai pelkkä mielikuva siitä, miltä vaatteiden avaaminen tuntuisi, uhkasi viedä tilanteen rajan yli. Puolen tunnin kohdalla kontrollin ylläpitäminen alkoi vaatia jo todellista fyysistä työtä. Syke hakkasi raskaana, ja ohut hikikarpalo helmeili otsalla, kun vatsalihakset ja lantionpohja jännittyivät pitämään refleksit kurissa. Kalu oli puristunut niin tiukasti vaatetta vasten, että raja nautinnon ja puhtaan paineen välillä alkoi hämärtyä.
      ​Kun tunti oli tullut täyteen, itsekurin rajat tulivat vastaan. Oli pakko siirtyä. Pystyyn nouseminen oli kriittinen hetki: kun lantio suoristui, farkkukangas kiristyi entisestään reisien ja haarojen ympärille. Käveleminen huojuvan vaunun käytävää pitkin tuntui lähes ylivoimaiselta. Jokainen askel muutti painetta housujen sisällä, ja jalat tuntuivat raskailta ja jännittyneiltä. Katse oli suunnattu tiukasti käytävän päähän, vihreänä häämöttävään wc-valoon. Se oli sekuntipeliä; yksikin väärä askel tai liian syvä huokaus matkustajien silmien alla olisi laukaissut tilanteen niille sijoilleen.
      ​Lopulta ovi sulkeutui takana ja lukko napsahti kiinni. Vasta siinä turvallisessa, suljetussa tilassa oli mahdollista antaa periksi.
      ​Heti kun vyö löystyi, ylin nappi aukesi ja vetoketju liukui alas, joustamaton denim antoi periksi ja vapautti patoutuneen tilan. Se oli keholle välitön merkki siitä, että pidättely oli ohi. Ennen kuin housuja ehti edes kunnolla laskea, tunnin mittainen odotus ja äärimmilleen ladattu paine purkautuivat hallitsemattomana salamana.
      ​Orgasmi oli poikkeuksellisen raju. Koko keho kouristeli ja nyki tahattomasti, kun lantion lihakset supistelivat voimakkaasti vapauttaen kaiken jännityksen. Siemenneste purkautui niin suurella paineella ja voimalla, että se lensi kaaressa ympäri pientä wc-tilaa, ohi hätäisesti varattujen paperien. Hengitys katkesi hetkeksi kokonaan, kunnes se muuttui raskaaksi, lähes äänekkääksi läähätykseksi pienen kopin hiljaisuudessa. Sydän takoi rinnassa sellaista vauhtia, että paita liimautui märkyyttään ihoon ja hiki virtasi otsalta ja ohimoilta.
      ​Kun pahin kouristus laantui, tilalle vyöryi uskomaton, painoton huojennus. Kaikki se tunnin aikana rakennettu kireys katosi sekunneissa.
      ​Muutama minuutti kului pelkästään hengityksen tasaamiseen ja adrenaliinitason laskemiseen. Sitten alkoi todellisuus: wc-paperilla oli pyyhittävä roiskeet peilistä, seinästä ja tasoilta, pestävä kädet ja kasvot kylmällä vedellä ja suoristettava nihkeä vaatetus.
      ​Kun ovi taas aukesi ja matka jatkui takaisin omalle paikalle vaunussa, olo oli täysin nollattu ja tyhjä. Juna jatkoi jyskytystään kohti määränpäätä, ja matkustamo näytti aivan samalta kuin ennenkin – mutta keho tiesi, millaisen matkan se oli juuri kulkenut.

• Anonyymi00039

Taijatte olla homoja

• Anonyymi00040

Kaikki täällä olijat ja lukijat ovat homoja ja jos haluat lähemmin nähdä homon niin kipaise peilin eteen.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76