Lämpölux ei ota kantaa

Ei toista kertaa

Vaikka kyseiseltä firmalta saisikin hyvät ikkunat, niin eivät ota sen jälkeen, kun ikkunat on laitettu ja maksettu, mitään kantaa, jos on jotakin kysymistä. Vaikka lähetät sähköpostia ja jopa kuvia edustajalle, ei mitään reagoida. Kyllä olisi kohteliasta edes vastata jotain. Siinä mielessä ihan p...a firma.

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh:sw

      Tosi harmi. Kyllä hyvätapaisen firman on syytä vastata viesteihinsä. Toivottavasti sinulle ei koitunut tästä paljoa harmia.

    • Ongelma ala

      Ikkuna ja ovi myyjien huijauksiin ja huijausyrityksiin on tartuttava pikaisesti.
      Ikkun ja oviala on yritysmaailman kummajainen.
      2008 asti on ikkuna- alla ilmennyt toistuvasti suurempia tai pienempiä ongelmia.

    • "Saunan taakse!"

      Lukekaa iltasanomien juttua ja miettikää. Pari otetta "Iäkkäälle äidilleni myytiin yli 20 000 euron ikkunat vanhaan ja muutenkin vetoiseen rintamamiestaloon. Myyjä ei suostunut poistumaan ennen kuin sopimuspaperi oli allekirjoitettu. Ikkunat ovat nyt arvokkaammat kuin itse talo, eräs kuluttaja kertoo kokemuksistaan liiton tiedotteessa." ja "Kuluttajaliiton mukaan yleisimmin valitetaan Lämpölux-merkkisten ikkunoiden myyjistä. Kuluttajaliitosta kerrotaan IS:lle, että yrityksen toiminnasta on syksyn aikana tullut liitolle ainakin kymmenen ilmoitusta kuluttajilta"

    • petri jääskeläinen

      Olin mielenkiinnosta lämpöluxin info tilaisuudessa. Kupletin juoni kävi nopeasti selväksi.

      Bulvaani firma ja täysin pikavoitto menttaliteetilla liikkeellä. Agressiivista kaupantekoa saalistus hinnoittelulla. Tuotteet ostetaan vapailta markkinoilta ja jälkimarkkinat ei kiinnosta pätkääkään koska raha tulee provikalla kaupoista.

      Tasavahva kusetus kilpailija ekolaattorille, ehkä jopa parempi ellei jopa sama taustataho.

      Jos olet kaupoissa missään nimessä ei pidä allekirjoittaa tarjouskäynnin yhteydessä. Kaikilla kusettajilla homma perustuu myyntihetken hypnoosiin. Kun harha haihtuu krapula alkaa.

      Kaiken paras kun välttää kokonaan.

      • pahasti petetty

        kate pro oulussa samanlainen toimintamalli. kate pron omistaa sama koskelon huijarisuku... huijaamalla myydään. tavarat tulee halvimmasta paikasta ja ei omia asentajia vaa aliurakkaporukoita. pysykää kaukana!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe