miten teen ihanan satu kirjan rakkaalleni mummille? oikeesti naputelkaa jotakin pieniä vihjeitä.Joulu yllättää kohta.On kauhea kiirre tehä mummille,hänen toivoamaa kirjaa.KIITOS ETU KÄTEEN RAKKAAT LUKIJAT! HYÄÄ JOULUA!
miten teen satukirjan???
3
303
Vastaukset
- muuta mieleen
Käy kirjakaupassa ostamassa päiväkirja ja ohut, paksua et saa täyteen. Kirjoittele sinne omia muistojasi mummolasta, jotain viisauksia ja runonpätkiä, osta myös kivoja tarroja ja piirrä itse, eiköhän siitä mieluinen syntyisi.
- Sanna
*Osta joku ohut muistikirja ja päällystä se joulupaperilla tms.
*Selvitä jostain, esim netistä tai kirjoista, miten mummisi lapsuuden aikakaudella vietettiin joulua ja kirjoita sen pohjalta tarina.
*Kysele isältäsi tai äidiltäsi (riippuu kumman äidistä on kyse) hänen omia lapsuuden joulumuistoja ja kirjoita niistä.
*Liimaa sivuille ns. "vanhan näköisiä" joulukortteja
*Kirjoita pätkiä joululauluista ja jos tiedät mummisi lempijoululaulun, niin sen sanat kokonaan.
*Myös valokuvat on kiva lisä kirjan sivuille. Esim edellisistä yhteisistä jouluistanne, vanhempasi lapsuuden joulukuvia jne... Jos et voi liimata alkuperäisiä kuvia ota kopiokoneella kopiot. Tulee yllättävän hyviä...
Mukavia askarteluhetkiä! :)- Sanna
piti vielä sanoa että kirjan voi tehdä myös itse. Silloin ei tule ylimääräisiä sivuja. Osta tavallista kopio/tulostuspaperia ja tee kirjaa sivu kerrallaan. Kannet voi tehdä pahvista, kartongista tai mistä nyt ikinä haluatkaan... Kun sivut ja kannet on valmiit, tee reiät ja sido yhteen vaikka silkkinauhalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883