Angsana Laguna Phuket

Phuket

Onko kokemuksia tältä syksyltä kyseisestä hotellista,ruokapaikat ym.
Kannattaako ostaa puolihoito?

2

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide.

Thaimaassa ei kannata ottaa puolihoitoa tai allinclusea. Ellei hotelli sijaitse keskellä ei mitään. Aaamiaistakin saa 120THB eli 2,50€ jokapuolelta.

• Jeps666

Moro
      Olimme viime talvena ko hotellissa ja puolihoidolla. Ja aivan turhaan. Lounaat ovat välttäviä allasbaarissa ja pihviravintolassa. Päivällinen on asiallinen ja buffet on aika kiinalaiseen makuun tehty (olimme siellä Kiinailaisen uudenvuoden aikaan)
      Pihviravintola on tasokas, kieltämättä, kallein pihvi 1.2kg, eurossa taisi olla noin 180€!!! Thai-ravintola kohtalainen. Se miksi en suosittele puolihoitoo on juomien älytön hinta, ne ei kuulu puolihoitoon. Suosittelen käymään muutamana iltana kokeilemassa teemaravintolat, mutta buffet oli mielestä paras, harvoin saa syödä niin paljon isoja hummereita ja muita äyriäisiä. Meet vaan kokille ja näytätä mitä haluat syödä ja se tekee.
      Mutta me rakastuttiin rannalla olevaan ravintolaan. Paikka on laadukas ja mahtavalla rantapaikalla. Jos haluaa nähdä upean auringonlaskun niin kannattaa mennä noi klo 19.00, mutta käy päivällä kävellen varaamassa pöydän.
      Palvelu todella huippua ja ruoka mahtavaa ja lista laaja.

http://www.lotusphuket.com/ Ennen kaikkea, erittäin hyvä hinta/laatu suhde.

Rannalla oli muutama muu paikka mutta taso erittäin vaatimaton, mutta halvat juomat.

Hotellin alueella kiertää lautta jolla voi myös mennä alueen muihin ravintoloihin ja nekin ovat ehkä hinnakkaampia, mutta hyviä.

Hotellin alueella ei ole ns. perinteisiä ruokapaikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      188
      2260
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2089
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1836
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1597
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1468
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe