0-4 tuli tauluun kettupäiltä...tauko pidetty, ja juhlat Porissa on päättynyt..Olkaa valmiina, syöksykierre alaspäin on alkanut..ja, EN ole raumalainen!!
tästä se alkaa
4
386
Vastaukset
Taitaa Ässät olla edellikausia valmiimpi kautta varten. Joukkue on edelleen vahva ja omaa pari todella kovaa liigakentällistä, joten pisteitä ropisee jatkossakin.
Kiitos Lukko!! Kiitos Roli!! :)
Oli muuten osalta katsojista taas fiksua heittää pelin loputtua pulloja kentälle... Hyvä hyvä!! Osa täkäläisistä osaa kyllä aina yllättää...- Heh
Mitä yllättävää siinä oli jos porin mannet heittää pulloja jäälle pelin loputtua? Onhan tuohon jo tällä kaudella saanut jokaisen hävityn kotipelin jälkeen tottua, ja sama tulee toistumaan vastedeskin.
Vitun tyhmiä ne on (jopa porilaisiksi) kun siellä hallissa on kasapäin pikkupoikia jotka mielellään keräisivät niitä pulloja karkkirahaa saadakseen, ja nää saatanan tampiot heittää niitä jäälle.
- ÄssÄfAnI
ja minäkään en oo raumalainen vaan ehta porilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815