Aloitanko selibaatin???

Yön Kuningatar

siksi,koska olen täysin kyllästynyt seksielämäämme.
Sitä ei ole kuin viikonloppuisin perjantaina tai
lauantaina.Viikolla ei koskaan voi,kun pitää mennä
töihin ja jo puoliyhdentoista jälkeen nukkumaan.Jos yritän jotain sinnepäin hän toteaa heti,että kello on niin paljon ,et pitää alkaa nukkumaan.Eli seksiä
suunnilleen neljä viisi kertaa kuukaudessa ja jos hyvin sattuu ,niin yksi kerta menee hutiin moikkien vuoksi.Välillä tuntuu,et räjähdän tilanteemme vuoksi.Olen sentään nainen parhaassa iässä.Muutenkin se on vähän luokkaa liukasteet pilluun,sisään ja homma ohi.Olen sentään muissa suhteissa tottunut aktiivisimpiin miehiin ,vaikka ei niitä nyt elämässäni niin monia olekaan ollut.Tuntuu ,että itsekin on kohta kadottanut kaiken aloitteellisuuden toisen myötä.Lopetanko
kokonaan sänkyhommat toteamalla miehelleni,etten viitsi edes niitä muutamia kertoja kuukaudessakaan vai mikä neuvoksi? Olen kyllä fundeerannut,et jos etsis salaisen rakastajan.Onhan niitä miehiä,jotka
ovat myös jostain syystä etsimässä samaa. Olisko kellään vinkkejä,mitä teen?? Mua tosi pahasti suoraan sanoen vituttaa tämä tilanne.Itse olisin valmis kokeilee kaikkea kivaa parisuhteessa,se piristäisi kummasti suhdetta,mutta tasan ei käy onnen lahjat näköjään tälläkään alueella.

11

2080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naidaan monta kertaa kuussa, se on jo aika usein, kun vertaa...

Ei vaan, ota asia puheeksi ja teet äijälles selväksi, että sä tarvit seksiä ja kärsit siitä, ettet saa.
      Se autto mulla, ainakin vähäx aikaa, koeaika on vielä meneillään...

Vapaaehtoisia kyllä löytyy, jos vierasta lähdet etsimään.

• selibaatissa

Niin olen kylläkin mies. Meillä taas vaimo ei jostain syystä halua kuin pari kertaa /kk. tai en tiedä haluaako niitäkään, mut kuiteskin. Syytä en tiedä, en ole mikään alkkis tms. Oliskohan jotain vipinää jossain muualla, niinkuin joku vuosi sitten kun oireili samalla tavalla...

• puute

Olen mies ja minulla on samanlainen ongelma vaimoni kanssa. Eli minä haluaisin useammin kuin vaimo,työvuorot ja muut menot tuntuvat haittaavan seksielämää, samoin useat viikonloput menee piikkiin en nyt jaksa... Joskus kun onnistaa , yleensä lauantaina klo22-23 välillä niin asenne on melkein "tee temput ja kiitti". Itse kyllä haluaisin kokeilla jotain muutakin kuin sitä samaa vanhaa lähetyssaarnaajaa ,aikaa ja paikkaa.
      Olipahan vuodatusta..... Ota yhteyttä jos haluat että autamme toisiamme poistamaan seksin "puutostilaa"..

• Yön kuningatar

että voi jossain edes tunteitaan vuodattaa.Hänellä riittää aikaa tv:n toljotukseen,katsotaan kaikki mahdollinen ja mahdoton sieltä.Jopa lämmittelyvaiheen aikana katsoo telkkaria.Tekis välillä mieli kysyä keskitytkö telkkarin katsomiseen vai minuun.Kun tuntuu ettei millään viitteis aikuista miestä neuvoa,tee nyt sitä ja tätä.Käyttäköön omia aivojaan,mitä naisen kanssa touhutaan.Miten se voi ollakin niin köyhää.Tuntuu ettei tajua rinnoistakaan mitään.Olen sentään hyvä vartaloinen ja hoikka.Kait se on vaan reppavaa näyttää,miten nuorekkaan naisen "omistaa" tajuamatta mitään,mitä siitä voisi ammentaa itselleen.Minulla on sellainen olo,ettei kuitenkaan mistään tunnekuolemasta ole kyse eikä toisesta naisesta,koska hän on aina kotosalla.Tuntuu siltä kuin laiskuus vain voittaisi.Helvetinkuustoista!

• puute
        Yön kuningatar kirjoitti:

että voi jossain edes tunteitaan vuodattaa.Hänellä riittää aikaa tv:n toljotukseen,katsotaan kaikki mahdollinen ja mahdoton sieltä.Jopa lämmittelyvaiheen aikana katsoo telkkaria.Tekis välillä mieli kysyä keskitytkö telkkarin katsomiseen vai minuun.Kun tuntuu ettei millään viitteis aikuista miestä neuvoa,tee nyt sitä ja tätä.Käyttäköön omia aivojaan,mitä naisen kanssa touhutaan.Miten se voi ollakin niin köyhää.Tuntuu ettei tajua rinnoistakaan mitään.Olen sentään hyvä vartaloinen ja hoikka.Kait se on vaan reppavaa näyttää,miten nuorekkaan naisen "omistaa" tajuamatta mitään,mitä siitä voisi ammentaa itselleen.Minulla on sellainen olo,ettei kuitenkaan mistään tunnekuolemasta ole kyse eikä toisesta naisesta,koska hän on aina kotosalla.Tuntuu siltä kuin laiskuus vain voittaisi.Helvetinkuustoista!

laita joku viesti mun meiliin ,niin katsellaan ja vaihdetaan viestiä jos vaikka voisimme toinen toista auttamaan..... [email protected]

• Tuuhonen

Niin, otsikossakin se näkyy, ajanpuute on tekosyy. Aikaa löytyy, jos löytyy kiinnostusta, kaikilla ei vain löydy kiinnostusta järjestää aikaa. Hankippa itsellesi vaikka joku dildo ja ala suristelemaan siinä vieressä sillä, kun saat pakit. Jos mies ei siitä innostu parilla kerralla, niin ala selibaattiin.

• W_Korwenkoski

Rakkaus vaatii läheistä kontaktia. Mikäli se alkaa häviämään tai on hävinnyt, kontakti on vastenmielistä.

• selibaatissa pakosta

Saathan sä sentää parikertaa/vko. Itse olen viimeksi saanut mieheltäni joskus vuonna 1999... tai jotain, en edes enää muista milloin olen saanut.

Eli älä nyt viitsi narista!

• Jaska

Voiko kysyä? Mikä on syynä selibaattiisi, miehesi
        puolelta? Miten olet asiaan sopeutunut, ja hoidat tarpeesi? Tilanteesi kiinnostaa varmaan muitakin, koska et ole ainoa siinä tilanteessa oleva nainen.

• Eerik

Kyllä sä tarttisit mustaamiestä avuksi!

• Tku

oon 22 vee mies ja tyttöystävää ei seksi kauheesti tunnu kiinnostavan. Alussa sitä kyllä oli, mut nykyään kerta pari kuussa. Toki mun vuorotyö haittaa ja se et hän menee nukkumaan usein jo yhdeksän aikaan, mutta silti se häiritsee!! Mielestäni ollaan seksin suhteen parhaassa iässä! Välillä tekee mieli dumpata koko nainen ja etsiä joku, jolle parisuhteen piristeet myöskin maistuvat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7454
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      129
      4190
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      29
      3542
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2908
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2503
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2452
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2050
    8. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2040
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2022
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1958
    Aihe