Minä härkänä

MrJuha82outolintu

Ok tyyppi.
Jotenki tuntuu, että meitä haukutaan paljon.
En tiiä mistä johtuu.
Kannattaako uskoa näihin juttuihin??
Ite poden aspergeria ja vihaan monien ihmisten ilkeyttä ja ilkeää huumoria.
En tajua sitä.
Sairauteni ja herkän luonteeni takia olen paljon KOTONA.
Tuntuu, etten kuulu joukkoon enkä oikein haluakaan, koska tunnen, että monet on niin ilkeitä ja käyttäytyvät huonosti, kuten ryyppäilevät järjettömästi ja sitä rataa.
Mä viihdyn ilman viinaa.
Menen ihan hermoksi ja jumiin ihmisjoukoissa.
Voi olla ihan yksi ihminen, jos sille alan jutteleen, niin en oo oma itteni, mitä oon kotona itsekseen(isäni seurassa).

Tunteeko tän palstan härät itseään noista kuvauksista, mitä kerroin??

Onko härkä jotenki aliarvostettu horoskooppimerkki??
Saa aika paljon lokaa niskaan.

9

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrjuha82outolintu

      Lähinnä tuli mieleen toi yksi oinas..........
      koko ajan valittaa häristä.

    • MrJuha82outolintu

      Ehkä ihmiset nauravat härkien kustannuksella, kun nämä ovat vain kotona ja eivät uskalla puhua????
      Nauravat salaa selkämme takana, eniten ehkä nää sosiaalisimmat merkit.

      Tää on vain spekulaatiota.
      Jos joku tietää selän takana puhumisesta että meitä härkiä kiusataan, niin voisiko joku kiltti tyyppi kertoa totuuden.

      Ite suhtaudun horoskooppeihin skeptisesti,mutta nykyään vahvemmin uskon, koska tiedän, että selvännäkeminen on totta ja sitä myötä saatiin selville, että on elämää myös kuoleman jälkeen.

      Ehkä siis astrologia horoskooppeineen on sittenkin totta.

      Härkiä vain tunnutaan haukkuvan.

      "Tommosia ihmispoloja, jotka vain kotona HAHAHA"
      Tommosia itsepäisiä luupäitä, jotka vain kotona löhöää HAHAHA"
      "Täysin naurettavia tyyppejä HAHAHA HOHOH"

    • härkäNainen

      Olen härkä ja itsekin asperger.Lapsuus ja kouluikä olivat helvetiliset. Elämäni kauheimmat vuodet. Lukkiuduin kokonaan kotiin elämältä pelkojen takia. Teini-iässä ymmärsin että omaa itseään pitää arvostaa! Löysin voimavarani ja opin kehumaan ja arvostamaan itseäni. Tärkeintä oli lähteä mukavuusalueeltaan KOKONAAN.Lähdin kotoani,jätin kaikki tuttuni ja kokeilin kuinka omat siivet kantavat,täysin yksin. Se oli mahtavaa! Niin mahtava tunne kuin tajuaa kuinka hyvin pärjää JA KUINKA VAHVA ON! Kun mielessä pitää mitä olin,kuinka kärsin ja miettii mitä olen nyt, niin se antaa voimaa joka päivä!

      Ei härkiä mielestäni haukuta yhtään enempää kuin muitakaan merkkejä.... Joka merkkiä haukutaan tasapuolisesti palstoilla :D Mutta kyllä härkä on härkäpää ;) Ja ohan sekin voimavara! Ottaa vaan muita päähän pirusti :D Sillä tavoin kyllä hankalia, kun päätä ei saa kääntymään mitenkään... Niin ja koti on härälle pyhä asia :D
      Mutta jos härkä jää kotiin nyhjäämään eikä uskalla kokeilla mitään, niin sellaiselta ihmiseltä menee kyllä koko elämä ohi. Itselläni lapsuus ja nuoruus menivät täysin ohi. Nyt kun on peloista vapaa on hyvä olla!
      Härälle on tärkeää kokeilla paljon uusia asioita ja käydä uusissa paikoissa, koska härkä ei sitä luonnostaan tee helpolla, niin vaarana on täysi pysähtyminen elämässä,monet hienot asiat jäävät sitten kokematta.. :(

      ps.Asperger on myös positiivinen asia :D Sitä on kaikessa hyvä mihin ryhtyy ;D Kun on niin tarkka ja keskittynyt siihen mitä tekee, niin ei voi olla huonokaan! :) Lisäksi aspergeninä oppii seuraamaan ihmisiä,oppii lukemaan käytötä jne ja sitä kautta itsestäni on ainakin tullut "joka tyypin kaveri", minusta on tullut hyvin seurapiiri-ihminen juuri sen takia. Kun käsittää kuinka hyvin osaa tulkita muita,huomaa että pystyy saamaan monesta ihmisestä ystävän. (vaikkei nyt itse niitä niin tarvitsekaan...) On se porukassa oleminen kuitenkin raskasta ja ei siinä ole mitään väärää jos aina ei jaksa nähdä ihmisiä.. On siinä mullakin miehelle selittellemistä välillä miksi en halua JUHLIA ,muiden on vaikea sitä ymmärtää.. Mutta mä olen tälläinen ja sillä selvä.Ei sitä aina jaksa eikä tarvitsekaan.Kuhan itse on elämäänsä tyytyväinen. :)

      • MrJuha82outolintu

        Mä nautin kotona oleskelusta.
        Nautin elämästäni, vaikken tapaile ihmisiä.
        En ole suinkaan onneton.


    • Härkiä kiusataan, tölvitään ja vähätellään...mutta äläpäs hätäile..härkä on vahva, haavoittuvakin, anteeksiantava...huoltapitävä ja oikeudenmukainen! Ne elementit jotka muut vaan sivuuttaa...härkä pitää itsestään selvyytenä. Siksi meitä härkiä hiukan "sorsitaan"...se johtuu juuri siitä että olemme vahvoja persoonia, varsinkin haavoitettuna...toisin sanoen, olemme niin vahvoja et meitä pelätään. Jos haluat säpinää..etsi itsellesi skorppari, mikäli haluat haastetta verbaalisesti..ehkä myös syvempää rakkautta, valitse neitsyt...jos taas haluat sitä aidointa aseiden alaslaskentaa-tasavertaista kumppania ja siitä syntyvää intohimoista rakkautta, kokeile jouskaria...Itsellä menossa säpinää jouskarin kanssa..ja täytyy sanoa et yllätti tuo henkinen syvyys/yhteenkuuluvuus...intohimo ja rakkaus...ne elämän parhaimmat mausteet:) Ja muista et härkä kulkee ylväästi, muilta mielipidettä kyselemättä, kun voimissaan vaan on;)

      • MrJuha82outolintu

        Aika fiksua kommentointia! =)


    • Zhau

      Aurinko Härkä on pieni osa syntymäkarttaa, siinä on paljon muutakin kuten Kuu ja nousumerkki sekä arvomaailmaa osoittava Venus ja myös toimintaa ohjaava Mars. Nämä henkilökohtaiset planeetat ovat osa meitä riippuen siis syntymäkartastamme. Aspergenilla on usein Mars haastavassa asemassa mutta mietin, että kohdallasi voi olla myös Saturnus mikä toimii estäjänä ihmissuhteissa mutta tosiaan se on haaste. Mikäli Mars olisi minässä niin silloin äkkipikaisuus on haaste mikä pitäisi muuttaa kärsivällisyydeksi ja muiden ihmisten ymmärtämiseksi. Asperger jää usein juuri kotiin koska vaistoaa ihmisten mielipiteitä tai pikemminkin luulee ehkä jotain mitä ei niin olekaan jonka myötä syntyy konflikteja mikä voi kääntyä erittäin ikäväksi mikäli Asperger toimii niin kuin ei niissä tilanteissa pitäisi, provosoitu/provosoiminen on erittäin herkässä heillä. Mikä mielestäni on se Arpergerin ongelma on tuo minäkeskeisyys, siitä kannattaa pyrkiä eroon kun maailma ei ole minä vaan universumi. Jos sä et koskaan aloita keskustelua kenenkään muun kanssa kuin siellä kotona niin ethän sä koskaan opi tulemaan toimeen kenenkään kanssa, eikö vain ? Mietippä tuota asiaa ja sitä miten ja mistä keskustelet kun kohtaat muita ihmisiä kun siinä on varmasti asian ydin.

      • MrJuha82outolintu

        Olen asperger enkä ole sairauteni takia kykeneväinen kommunikaatioon.
        PISTE.
        Siinä lyhyesti vastaukseni.
        Ja oon muutenkin vähäpuheinen ihminen ja vähemmän seurallinen luonteeltani.
        Tykkään olla itsekseen ja sairauteni estää tekemästä tuttavuuksia.


      • MrJuha82outolintu

        Tunnen sen selvästi, etten uskalla tehdä tuttavuuksia ihmisten kanssa.
        Jään vain kotiin.
        Tykkään olla kotona.
        En oo onneton.
        Nautin elämästäni erakkona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe