Joo elikkä mulla todettiin syyhypunkki viimeviikolla. Aivan hirveä otus! Oon pessyt kaikki vaatteet imuroinu kämpän yms.. viikko sitten laitoin sen voiteen ja äsken toistin hoidon. Ekalla voitelulla kädet olivat täynnä pieniä mustia pilkkuja? (Kuolleita punkkeja) äsken oli sama homma eli mistä tiedän että onko kaikki punkit kuolleet? Ajattelin lähteä muihin maisemiin viikoksi ja uusia vaatteet ei ne punkit varmaan viikkoa selviä asunnossa. Vastatkaa te kenellä olisi kokemusta samasta ongelmasta.
Vastaukset 2
- parantunut..
Ne kyllä kuolee sillä aineella ja petivaatteet sekä käytössä olevat vaatteet, kun pesee normaalisti pesukoneessa, niin kyllä paranee.
Mulla on syyhypunkki ollut 2 kertaa ja todellakn kertahoito ja tekstiilien pesu karkotti elukan.- Riittääkö
Riittääkö pesu 40asteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561