Ес тулиси сота

>>>>

ниин дяхтиситке пуоллустамаан Суонта?

111

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      Lähtisin!

    • odootas...

      Lähtisitkö puolustamaan suonta? Kuka kysyy? Vai suomeako tarkoitat? Pittee ottaa vaikeamman kautta?

    • 343

      Ёс тиукка паикка тулиси, ваихтаисин пуолта, я тоивоисин махдоллисимман монен таюаван саман ютун. Ти, друг, где прозиват?

      • юстава вели кии

        Кулля Суомилла он еи-митяян махдоллисуус ес Россия еутуу пуолустамаан суверенитет. Меилля он ниин суури аливоима еття эи канната Суомелле воина. Ляхтекяя улкомаихин турваан!


      • 343
        юстава вели кии kirjoitti:

        Кулля Суомилла он еи-митяян махдоллисуус ес Россия еутуу пуолустамаан суверенитет. Меилля он ниин суури аливоима еття эи канната Суомелле воина. Ляхтекяя улкомаихин турваан!

        Эн аятеллут лахтеа пидеммалле, куин венаялле. Туоста миехестани эн тиеда. Олемме кумпики нахнеэт униа, этта веная он валлоиттанут Суомен. Аикоинаан эрас каверини наки унен (хан он сотиласполииси), этта текиват искун ёхонкин ракеннуксеэн. Каверини наки минун тулеван эрааста хуонееста веналаисесса маастопувусса асетта ладатен (эн тиенныт каверини тулоста), я хан ампуи минут. Арвелен, этта суомелле каы хуоности, мутта митен кауан се кестаа, сита эн тиеда.


      • joopajoo23
        343 kirjoitti:

        Эн аятеллут лахтеа пидеммалле, куин венаялле. Туоста миехестани эн тиеда. Олемме кумпики нахнеэт униа, этта веная он валлоиттанут Суомен. Аикоинаан эрас каверини наки унен (хан он сотиласполииси), этта текиват искун ёхонкин ракеннуксеэн. Каверини наки минун тулеван эрааста хуонееста веналаисесса маастопувусса асетта ладатен (эн тиенныт каверини тулоста), я хан ампуи минут. Арвелен, этта суомелле каы хуоности, мутта митен кауан се кестаа, сита эн тиеда.

        Ei tuommoisia unia kannata ottaa todesta :)

        Terkkuja sotilaspoliisikaverillesi.



        Everstiluutnantti ei tajua mitään näistä teksteistä...hahaha


      • ei pahalla, ystävä
        joopajoo23 kirjoitti:

        Ei tuommoisia unia kannata ottaa todesta :)

        Terkkuja sotilaspoliisikaverillesi.



        Everstiluutnantti ei tajua mitään näistä teksteistä...hahaha

        Sori, mutta asiat ovat menneet siihen suuntaan, että vaikuttaisi siltä, että tuo uni toteutuisi.


      • sama kuin...
        joopajoo23 kirjoitti:

        Ei tuommoisia unia kannata ottaa todesta :)

        Terkkuja sotilaspoliisikaverillesi.



        Everstiluutnantti ei tajua mitään näistä teksteistä...hahaha

        Joo ja tuosta evlistä... jos tarkoitat sitä nato hihhulia siellä nato palstalla niin joo - tiedän tapauksen, että sellainen siellä on. En olisi valmis puhumaan siitä enempää paitsi yksityisesti kanssasi. En tiedä kuka olet, mutta en tajua itsekään miksi ihmiset tuppaavat näkemään unia, joissa on kuin onkin perää.


      • ei pahalla, ystävä
        ei pahalla, ystävä kirjoitti:

        Sori, mutta asiat ovat menneet siihen suuntaan, että vaikuttaisi siltä, että tuo uni toteutuisi.

        Ei muuten, mutta minulla on taipumusta "nähdä asioita". Tähän saakka kaikki v. 2011 joulukuussa tulevaisuuteen arvioimani asiat ovat toteutuneet sääennustuksia myöten. Olen ymmärtänyt arvioitani vasta myöhemmin. Oppia ikä kaikki. Potuttaa vain, että kun koittaa varoittaa ihmisiä, niin saa osakseen naurua. Jos eräs isäntä olisi ottanut varoitukseni vakavasti, olisi luultavasti eräs maatila säästynyt tulipalolta. Mutta jos tila ei olisi palanut, en olisi luultavasti tehnyt sellaisia asioita, jotka nyt vaikuttavat elämäämme vahvasti.


      • ei_osaa_ees_kirjaimia
        343 kirjoitti:

        Эн аятеллут лахтеа пидеммалле, куин венаялле. Туоста миехестани эн тиеда. Олемме кумпики нахнеэт униа, этта веная он валлоиттанут Суомен. Аикоинаан эрас каверини наки унен (хан он сотиласполииси), этта текиват искун ёхонкин ракеннуксеэн. Каверини наки минун тулеван эрааста хуонееста веналаисесса маастопувусса асетта ладатен (эн тиенныт каверини тулоста), я хан ампуи минут. Арвелен, этта суомелле каы хуоности, мутта митен кауан се кестаа, сита эн тиеда.

        Ons toi kirjoitus jotain muslimien kehitysmaakamaa? Eihän tollasta skrivaa kukaan paitsi jotkut ryssät ehkä!


    • <<<<

      Huomasin tuon kyllä mutta mulle ihan sama mikä on jos jotain pitää lähteä puolustamaan.

    • ryssä on ryssä

      Mitä se veli venäläinen yrittää sanoa, minä kun en tollasia kirjaimia
      osaa lukea ?

      • sine osa kohta

        Opetella kyrilinen aakkonen...


    • ResK

      Kertoo omista ja miehensä unista ja siitä kuinka Suomi vallataan ja siitä kuinka Suomen käy sekä kuinka kauan Suomi kestää, jotenkin noin eli ei mitään kovin dramaattista.

      • tiedätkuka...

        Tota.. tuosta maastopuku jutusta. Muista kysyä. Jututan sinua sähkitse...


    • ResK

      ?? ..ok..muistan.

    • vladi

      (*)

      • kerro...

        Kerro.


      • hei vladi, onnistuu!

        Хочешь трахнуть меня?


      • Viapor
        hei vladi, onnistuu! kirjoitti:

        Хочешь трахнуть меня?

        Ei tarvii sotajalalle lähtee. Ryssien talous romahtaa 3 v kuluessa ja tämän jälkeen jäljellä entistä hajanaisempi maa hölmöillä johtajilla ja vetelällä kansalla.


      • tuskinottaayhteyttä2
        Viapor kirjoitti:

        Ei tarvii sotajalalle lähtee. Ryssien talous romahtaa 3 v kuluessa ja tämän jälkeen jäljellä entistä hajanaisempi maa hölmöillä johtajilla ja vetelällä kansalla.

        Ei se ajatellu sotajalalle alkaa. Ajatteli vain pitää... omaa kivaa sen kanssa. Mutta taitaa olla välimatkaa vähän liikaa. Eikä rusakko voi tietää onko täällä toinen rusakko... Jos se nyt rusakko oli.


      • erno herpponen
        hei vladi, onnistuu! kirjoitti:

        Хочешь трахнуть меня?

        Keltä se kyssyy? Riippuu monesta assiista.


      • Viapor
        Viapor kirjoitti:

        Ei tarvii sotajalalle lähtee. Ryssien talous romahtaa 3 v kuluessa ja tämän jälkeen jäljellä entistä hajanaisempi maa hölmöillä johtajilla ja vetelällä kansalla.

        Uutiset: Euro ruokaan nähden vahvempi kuin koskaan. Tästä se lähtee.


      • intomies
        hei vladi, onnistuu! kirjoitti:

        Хочешь трахнуть меня?

        Venäjän lopullinen talousromahdus tapahtuu ennen 31.12.2014,
        venäjä joutuu sekasortoiseen tilaan ja ryssät alkavat
        taistella keskenään ruuasta.


      • Günther Grenzland
        Viapor kirjoitti:

        Ei tarvii sotajalalle lähtee. Ryssien talous romahtaa 3 v kuluessa ja tämän jälkeen jäljellä entistä hajanaisempi maa hölmöillä johtajilla ja vetelällä kansalla.

        Ehkä myös epätoivoisempi ja arvaamattomampi.

        Tjaa-a. Taisin kyllä enemmän tykätä siitä Venäjästä, josta saimme tässä parikymmentä vuotta nauttia 1991-2013.

        Siitä, joka avasi rajojaan, ja josta ihmiset alkoivat käydä ulkomailla näkemyksiään laventamassa.


      • Anonyymi
        hei vladi, onnistuu! kirjoitti:

        Хочешь трахнуть меня?

        Varmasti ja eestä ja takkaa!


    • ResK

      Metsäjänis rusakko=sekuli

      • Nostradamus

        Venäjän propagandajärjestelmä menettää uskottavuutensa talous-
        romahduksen takia, kansalaiset raiskaa ja repii Putinin kappaleiksi.


      • Анна Ахматова
        Nostradamus kirjoitti:

        Venäjän propagandajärjestelmä menettää uskottavuutensa talous-
        romahduksen takia, kansalaiset raiskaa ja repii Putinin kappaleiksi.

        Тонтту ляхти маткаан валяиссанса кукко кюлляпя не кяррют кейккаа.


      • tajusinko-oikein?
        Анна Ахматова kirjoitti:

        Тонтту ляхти маткаан валяиссанса кукко кюлляпя не кяррют кейккаа.

        =DD


      • tietämätönkö?

        Hei reski, mikä on sekuli?


      • Анна Ахматова
        tajusinko-oikein? kirjoitti:

        =DD

        Тонтту Торвинен он салайнен (КГБ) я пукин (Путин) тяркеин алаинен, хян тиедот муистиин меркицее я ситтен рапортои, келле пукки тяня вуонна лахят антаа вои!


      • tajsuinko-oikein?
        Анна Ахматова kirjoitti:

        Тонтту Торвинен он салайнен (КГБ) я пукин (Путин) тяркеин алаинен, хян тиедот муистиин меркицее я ситтен рапортои, келле пукки тяня вуонна лахят антаа вои!

        Кунпа юммартаиси пареммин нииденкин меининкиа. я туоста "лахёен" яоста...? Митен туон тулкита...


      • Владимир Путин
        tajsuinko-oikein? kirjoitti:

        Кунпа юммартаиси пареммин нииденкин меининкиа. я туоста "лахёен" яоста...? Митен туон тулкита...

        Väyryselle, lehto-ojalle ja kääriäiselle pukki tuo parhaat lahjat. Ne on ollu kilttinä, tontut ja tiltu on täällä Moskovassa kertonu.


      • eistanaaa...
        Владимир Путин kirjoitti:

        Väyryselle, lehto-ojalle ja kääriäiselle pukki tuo parhaat lahjat. Ne on ollu kilttinä, tontut ja tiltu on täällä Moskovassa kertonu.

        Odotas putiniksi itsesi ylentävä, kun tavataan tuomiopäivänä...


      • Владимир Путин
        eistanaaa... kirjoitti:

        Odotas putiniksi itsesi ylentävä, kun tavataan tuomiopäivänä...

        Синулле туомиопяивя коиттаа нопеаммин куин луулеткаан! Кун сота сюттюы он суоми маталана парисса пяивасса!


      • eistanaaa...
        Владимир Путин kirjoitti:

        Синулле туомиопяивя коиттаа нопеаммин куин луулеткаан! Кун сота сюттюы он суоми маталана парисса пяивасса!

        Antaa tulla vain. Vaikka kirjoitatkin kyrillisin aakkosin, en välttämättä pidä sinua venäläisenä. Ja vaikka olisitkin, mitä siitä? Ihminen sinäkin olet. Olkoon vain suomi matalana parissa päivässä. Minkäs minä sille voin? Luultavasti en tuolloin ole yhdenkään suomen viranomaisen palveluksessa, ja voin tehdä mitä haluan. Ja tuomiopäivästä... Minä en puhu sodan tuomiopäivästä, vaan siitä, kun kaikki salaisuudet paljastetaan. En ole täysin varma asiasta, mutta sen tiedän, että Jumala on oikeudenmukainen. "Sinulle tuomiopäivä koittaa nopeamin kuin luuletkaan". Koittakoon. Se, että julistat sitä minua vastaan, kertoo siitä, että itse pelkäät sitä? Minä en pelkää. Jos venäjä tulee, niin tulkoon. Tuolla joku kehoitti pakenemaan ulkomaille. Mihin? Onko ideoita? Jos sota syttyy kunnolla, se luultavasti leviää kaikkialle. Ja miksi venäläiset tappaisivat suomalaisia summittaisesti? Jos järkevästi tekevät, vievät naiset vaimoikseen, jos siihen aikaa jää.
        Suomi matalana parissa päivässä? Kyllä minä siihen uskon. Se on mahdollista. Olen nähnyt hyökkäyksen muutamissa unissanikin. En tiedä mikä osa minulla on, mutta sen näkee sitten. Jos minun osani on tulla ammutuksi, niin olkoon niin, jos osani on päästä venäläisen vaimoksi, olkoon niin. Joku saattaa kysyä, eikö tuo tajua omaa etuaan? Mikä etu? Etu jäädä henkiin? Mihin tässä pitäisi lähteä, ja milloin? Ulkomaille? Jos joku venakko on minusta huolissaan, ottakoon minut huomaansa, ja antakoon minulle toisen elämän, näin lievästi vinoillen. Mieheni sanoi, että on valmis muuttamaan venäjälle. Kerran hän näki unen, että vartioimme jossain päin venäjää jotain öljykenttää. Kerran hän näki unen, että Mäntyharjulla radan ylittäminen oli kielletty, koska alue kuului venäjälle, ja venäläinen TA ampui minut, jonka jälkeen hän ampui tuon TA:n. Miten vain, mutta minä en käsittääkseni pysty muuttamaan kohtaloani tai historiaa, ellei ulkopuolinen taho puutu siihen.


      • [ ]--["""""|"""""|]>----
        eistanaaa... kirjoitti:

        Antaa tulla vain. Vaikka kirjoitatkin kyrillisin aakkosin, en välttämättä pidä sinua venäläisenä. Ja vaikka olisitkin, mitä siitä? Ihminen sinäkin olet. Olkoon vain suomi matalana parissa päivässä. Minkäs minä sille voin? Luultavasti en tuolloin ole yhdenkään suomen viranomaisen palveluksessa, ja voin tehdä mitä haluan. Ja tuomiopäivästä... Minä en puhu sodan tuomiopäivästä, vaan siitä, kun kaikki salaisuudet paljastetaan. En ole täysin varma asiasta, mutta sen tiedän, että Jumala on oikeudenmukainen. "Sinulle tuomiopäivä koittaa nopeamin kuin luuletkaan". Koittakoon. Se, että julistat sitä minua vastaan, kertoo siitä, että itse pelkäät sitä? Minä en pelkää. Jos venäjä tulee, niin tulkoon. Tuolla joku kehoitti pakenemaan ulkomaille. Mihin? Onko ideoita? Jos sota syttyy kunnolla, se luultavasti leviää kaikkialle. Ja miksi venäläiset tappaisivat suomalaisia summittaisesti? Jos järkevästi tekevät, vievät naiset vaimoikseen, jos siihen aikaa jää.
        Suomi matalana parissa päivässä? Kyllä minä siihen uskon. Se on mahdollista. Olen nähnyt hyökkäyksen muutamissa unissanikin. En tiedä mikä osa minulla on, mutta sen näkee sitten. Jos minun osani on tulla ammutuksi, niin olkoon niin, jos osani on päästä venäläisen vaimoksi, olkoon niin. Joku saattaa kysyä, eikö tuo tajua omaa etuaan? Mikä etu? Etu jäädä henkiin? Mihin tässä pitäisi lähteä, ja milloin? Ulkomaille? Jos joku venakko on minusta huolissaan, ottakoon minut huomaansa, ja antakoon minulle toisen elämän, näin lievästi vinoillen. Mieheni sanoi, että on valmis muuttamaan venäjälle. Kerran hän näki unen, että vartioimme jossain päin venäjää jotain öljykenttää. Kerran hän näki unen, että Mäntyharjulla radan ylittäminen oli kielletty, koska alue kuului venäjälle, ja venäläinen TA ampui minut, jonka jälkeen hän ampui tuon TA:n. Miten vain, mutta minä en käsittääkseni pysty muuttamaan kohtaloani tai historiaa, ellei ulkopuolinen taho puutu siihen.

        Siinä on mäntyharjun sätkyukolle piikki pyllyyn!

        [ ]--["""""|"""""|"""""|"""""|]>----------


      • vapaakasvatus?
        [ ]--["""""|"""""|]>---- kirjoitti:

        Siinä on mäntyharjun sätkyukolle piikki pyllyyn!

        [ ]--["""""|"""""|"""""|"""""|]>----------

        Mistä näitä idiootteja tulee? Ai niin. Nää on näitä uusiokristittyjä.


    • ResK

      Metsäjäniksen ja rusakon risteytys.

    • ResK

      ..niin, tuo sekuli tarkoittaa "ei käypä, roska.." ja paljon muutakin mutta täällä päin metsämiehet puhuvat sekulista kun kyse tuosta ed. mainitusta risteytymästä, itse en sen tarkemmin tiedä kun en ole metsämies vaan sellainen sunnuntaimetsästäjä joka tuskin erottaa jänistä majavasta :)..kumpiko lie talvella ruskea?

    • agfadfsdfadfdfadf

      Tämä ketju on trollien saastuttama. Eipä kovin kiinnosta!

      • eioletrolleja

        Siinä todellinen "oikeamielinen"...? Jos joku pistää japania tai kiinaa tänne, niin sekin on trollausta?


      • urbert kumppell

        Lähtisitkös puollustamaan?


      • jos pv haluaa.
        urbert kumppell kirjoitti:

        Lähtisitkös puollustamaan?

        Käsittääkseni olen PV:lle alamainen, jos katsovat, että minua tarvitaan. Olen ollut mpk:n koulutuksessa, ja tiedän mitä on uskollisuus. Siinä vaiheessa upseerit sanovat mitä minä teen, ja teen sen. Jos he ajavat minut alueelle, josta ei saa tulla läpi, niin sinne sitten menen. Eri asia sitten uhrataanko me itsemme siellä vai ei. Jos upseeri päättää, että noita 5000 venäläistä ei ammuta, vaan heidän annetaan tulla läpi, koska se olisi turhaa henkien uhrausta, niin olisin todennäköisesti samaa mieltä. Mutta jos vihulainen alkaisi hankalaksi, niin mekin aletaan hankaliksi heille. On vihulaisesta kiinni antavatko sen anteeksi.


      • kiitos sinulle!
        jos pv haluaa. kirjoitti:

        Käsittääkseni olen PV:lle alamainen, jos katsovat, että minua tarvitaan. Olen ollut mpk:n koulutuksessa, ja tiedän mitä on uskollisuus. Siinä vaiheessa upseerit sanovat mitä minä teen, ja teen sen. Jos he ajavat minut alueelle, josta ei saa tulla läpi, niin sinne sitten menen. Eri asia sitten uhrataanko me itsemme siellä vai ei. Jos upseeri päättää, että noita 5000 venäläistä ei ammuta, vaan heidän annetaan tulla läpi, koska se olisi turhaa henkien uhrausta, niin olisin todennäköisesti samaa mieltä. Mutta jos vihulainen alkaisi hankalaksi, niin mekin aletaan hankaliksi heille. On vihulaisesta kiinni antavatko sen anteeksi.

        Olet hyvää tykin ruokaa! Naivi kiltti alamainen.


      • jos pv haluaa.
        kiitos sinulle! kirjoitti:

        Olet hyvää tykin ruokaa! Naivi kiltti alamainen.

        Naiivi? Kiitos. Itselläsi ikää tuskin paljoakaan. Et erota viisasta tyhmästä. Parempi olla naiivi, kuin yksi niistä paholaisista, jotka valtaavat maailmaa, ja sanovat olevansa aikuisia. Ja se, mitä teen, mitä PV vaatii... No, olosuhteiden mukaan. Jokainen ihminen viimekädessä itse päättää uskooko johtajia vai ei. Turha ilkkua toisille, että he ovat tykin ruokaa. Ette tiedä mitä puhutte. Ennemmin pistän itseni tykinruuaksi, kun jatkan elämää sodanjälkeisessä maailmassa, missä ihmiset ovat valmiit ottamaan vastaan vaikka antikristuksen, jotta saisivat elää ilman sotaa ja kuoleman näkemistä. Arvelen, että seuraavasta sodasta tulee niin kova. Sitä voi jokainen kuvitella mihin se pahimmillaan menee. Raamatussa se on jo kerrottu. Mutta nykyään ihmisillä näyttäisi menevän niin huonosti, että tulevat kasvottomina apinoina riekkumaan tänne päästäkseen itse pätemään, kykenemättä kertomaan mitään perusteltua ja viisasta. Jos ja kun sota alkaa, niin kyllä jokainen osoittelee toista sormella, ja sanoo, että tuo on väärässä siina ja siinä asiassa. Isä äitiään vastaan, lapset vanhempiaan vastaan... Kultaa annetaan leipäpalasesta, ja ihmiset syövät toisiaan... Nauttikaa nuoret kun vielä voitte, elelkää huoletta, ja pelästykää sitten, kun ilmahälysireenit alkaa ulvoa. Mihin auto, mitä mukaan? Mahtuuko autoon tavaraa? Missä/mihin ruuat? Tai alkakaa miettiä mitä teette, jos ja kun sota alkaa, varautukaa, varustautukaa, älkää luottako keneenkään, ja tiedätte mitä tehdä ja mihin mennä, ku aika tulee? Toki PV kutsuu populan kun aika tulee. Se vain saattaa olla jo siinä vaiheessa myöhäistä.


      • we want more!
        jos pv haluaa. kirjoitti:

        Naiivi? Kiitos. Itselläsi ikää tuskin paljoakaan. Et erota viisasta tyhmästä. Parempi olla naiivi, kuin yksi niistä paholaisista, jotka valtaavat maailmaa, ja sanovat olevansa aikuisia. Ja se, mitä teen, mitä PV vaatii... No, olosuhteiden mukaan. Jokainen ihminen viimekädessä itse päättää uskooko johtajia vai ei. Turha ilkkua toisille, että he ovat tykin ruokaa. Ette tiedä mitä puhutte. Ennemmin pistän itseni tykinruuaksi, kun jatkan elämää sodanjälkeisessä maailmassa, missä ihmiset ovat valmiit ottamaan vastaan vaikka antikristuksen, jotta saisivat elää ilman sotaa ja kuoleman näkemistä. Arvelen, että seuraavasta sodasta tulee niin kova. Sitä voi jokainen kuvitella mihin se pahimmillaan menee. Raamatussa se on jo kerrottu. Mutta nykyään ihmisillä näyttäisi menevän niin huonosti, että tulevat kasvottomina apinoina riekkumaan tänne päästäkseen itse pätemään, kykenemättä kertomaan mitään perusteltua ja viisasta. Jos ja kun sota alkaa, niin kyllä jokainen osoittelee toista sormella, ja sanoo, että tuo on väärässä siina ja siinä asiassa. Isä äitiään vastaan, lapset vanhempiaan vastaan... Kultaa annetaan leipäpalasesta, ja ihmiset syövät toisiaan... Nauttikaa nuoret kun vielä voitte, elelkää huoletta, ja pelästykää sitten, kun ilmahälysireenit alkaa ulvoa. Mihin auto, mitä mukaan? Mahtuuko autoon tavaraa? Missä/mihin ruuat? Tai alkakaa miettiä mitä teette, jos ja kun sota alkaa, varautukaa, varustautukaa, älkää luottako keneenkään, ja tiedätte mitä tehdä ja mihin mennä, ku aika tulee? Toki PV kutsuu populan kun aika tulee. Se vain saattaa olla jo siinä vaiheessa myöhäistä.

        Vain yksioikoisuutesi vetää vertoja fatalistiselle paatoksellisuudellesi. Kirjoita lisää, tuollaista vuodatusta on viihdyttävää lukea!


      • jos pv haluaa
        we want more! kirjoitti:

        Vain yksioikoisuutesi vetää vertoja fatalistiselle paatoksellisuudellesi. Kirjoita lisää, tuollaista vuodatusta on viihdyttävää lukea!

        Varo sanojasi nuorukainen. Me tapaamme vielä.


      • •••
        jos pv haluaa kirjoitti:

        Varo sanojasi nuorukainen. Me tapaamme vielä.

        Missä ja milloin tapaamme? Sovitaan treffit, niin minä aktiiviupseerina käskytän sinua! Testataan sitä kenttäkelpoisuutta.


      • tykkimies turusta
        ••• kirjoitti:

        Missä ja milloin tapaamme? Sovitaan treffit, niin minä aktiiviupseerina käskytän sinua! Testataan sitä kenttäkelpoisuutta.

        Aktiiviupseeri, HAHHAH! Missähän lajissa mahdat olla aktiivinen suomi24 viesteissäkö? Oletko oikein viestiupseeri vai?


      • jos pv haluaa
        tykkimies turusta kirjoitti:

        Aktiiviupseeri, HAHHAH! Missähän lajissa mahdat olla aktiivinen suomi24 viesteissäkö? Oletko oikein viestiupseeri vai?

        Olen, nimenomaan olen aktiivinen Suomi24-yhteysupseeri puollustus voimissa, joka vielä on voimissa! Viesti upseeriksikin voitaneen kutsua.

        Työskentelen salaisessa paikassa olevassa gyber-turvallisuus yksikössä puollustus voimissa, ja tehtäväni on seurata viesti liikennettä.


      • jos pv haluaa
        jos pv haluaa kirjoitti:

        Olen, nimenomaan olen aktiivinen Suomi24-yhteysupseeri puollustus voimissa, joka vielä on voimissa! Viesti upseeriksikin voitaneen kutsua.

        Työskentelen salaisessa paikassa olevassa gyber-turvallisuus yksikössä puollustus voimissa, ja tehtäväni on seurata viesti liikennettä.

        Tota tota... miten toisen nimimerkin varastaminen on mahdollista?


      • kaverisi
        jos pv haluaa kirjoitti:

        Tota tota... miten toisen nimimerkin varastaminen on mahdollista?

        En tiedä, mutta sen tiedän, että haluan olla mukana kanssasi pieksämässä tuota porsasta tuomiopäivänä.


      • jos pv haluaa
        jos pv haluaa kirjoitti:

        Tota tota... miten toisen nimimerkin varastaminen on mahdollista?

        Nimimerkki on vapaa kunnes joku rekisteröi sen. Jos haluat olla alamainen homoskappareille ja tehdä kaiken mitä sua käsketään, rekisteröi nimimerkki. Tai lopeta se iniseminen! Anna mun kaikki kestää, mitä nillitystä!


      • jos pv ei halua
        jos pv haluaa kirjoitti:

        Nimimerkki on vapaa kunnes joku rekisteröi sen. Jos haluat olla alamainen homoskappareille ja tehdä kaiken mitä sua käsketään, rekisteröi nimimerkki. Tai lopeta se iniseminen! Anna mun kaikki kestää, mitä nillitystä!

        Tule meille sanomaan tuo. Tai no, en ota kersoja vastaan.


      • jos pv ei taho
        jos pv ei halua kirjoitti:

        Tule meille sanomaan tuo. Tai no, en ota kersoja vastaan.

        Käytät siis ehkäisyä? Tai, eipä sun vehkeillä enää kersoja alulle pantaskaan. Pili ku peukalo ja kassit ku kookokset. Emännälläs kasvanu umpeen, että ei siinä paljo kersoja oteta vastaan. Pointsit tosin siitä että myönnät rehellisesti. PV lähinnä nauraisi teille jos rähinä syttyis, sun mpk kurssit on vaan paatoksellista itsetehostusta.


      • hutihutijahuti...
        jos pv ei taho kirjoitti:

        Käytät siis ehkäisyä? Tai, eipä sun vehkeillä enää kersoja alulle pantaskaan. Pili ku peukalo ja kassit ku kookokset. Emännälläs kasvanu umpeen, että ei siinä paljo kersoja oteta vastaan. Pointsit tosin siitä että myönnät rehellisesti. PV lähinnä nauraisi teille jos rähinä syttyis, sun mpk kurssit on vaan paatoksellista itsetehostusta.

        Millä perusteella oletat minun olevan mies?! =DD
        Ja tuolla kersa jutulla tarkoitin henkistä ikääsi...
        Minäkö mpk kursseilla? En? =D
        Koita nyt olla ja vietä se joulu miten lystäät vaikka akkaas pannen jos ukkeli olet. Unohda tuo uhoamisesi. Ei tästä mitään tule.


      • we want more
        hutihutijahuti... kirjoitti:

        Millä perusteella oletat minun olevan mies?! =DD
        Ja tuolla kersa jutulla tarkoitin henkistä ikääsi...
        Minäkö mpk kursseilla? En? =D
        Koita nyt olla ja vietä se joulu miten lystäät vaikka akkaas pannen jos ukkeli olet. Unohda tuo uhoamisesi. Ei tästä mitään tule.

        Voisitko vetää taas jotain paatoksella! Näitä sun juttujas on hauska lukea. Nuo pitkät provosoituneen aggression ja lapsellisen fatalistisen naiiviuden riemuvoitot voisi vaikka kelvata Wsoylle, sen verran niissä on poljentoa! Joten räpätä, ämmä, räpätä!


      • voisaatna...
        we want more kirjoitti:

        Voisitko vetää taas jotain paatoksella! Näitä sun juttujas on hauska lukea. Nuo pitkät provosoituneen aggression ja lapsellisen fatalistisen naiiviuden riemuvoitot voisi vaikka kelvata Wsoylle, sen verran niissä on poljentoa! Joten räpätä, ämmä, räpätä!

        No nyt se meinaa että tyyppi on "ämmä", koska tyyppi kyseenalaisti toisen olettamukset. Alkaa jo epäilyttää mikä narsisti tuo oikein on. Tulee enemmänkin mieleen hihkuva apina... Hei hutihuti! Älä välitä tuosta! Sekopäitä riittää!


      • ei anneta anteeksi.
        voisaatna... kirjoitti:

        No nyt se meinaa että tyyppi on "ämmä", koska tyyppi kyseenalaisti toisen olettamukset. Alkaa jo epäilyttää mikä narsisti tuo oikein on. Tulee enemmänkin mieleen hihkuva apina... Hei hutihuti! Älä välitä tuosta! Sekopäitä riittää!

        Ei helv.. tarvitsisiko pv todella niin hulluja tyyppejä..?? Jos tuo todella on "salaisessa paikassa", niin on totisesti noussut valta ja kusi päähän... Noin lievästi sanottuna.


      • joo tuommosia taas..
        ei anneta anteeksi. kirjoitti:

        Ei helv.. tarvitsisiko pv todella niin hulluja tyyppejä..?? Jos tuo todella on "salaisessa paikassa", niin on totisesti noussut valta ja kusi päähän... Noin lievästi sanottuna.

        se on niitä "viimeistään haudassa vaaraton" tyyppejä... Ei usko, ennenkun kompastuu niin että rytisee. Näitä löytyy silloin tällöin.. Pääasiassa syntyneet tiikerin, lohikäärmeen ja rotan vuonna. Luulo siitä, ettei mikään voi uhata, pistää pään pyörälle, ja puheet sen mukaisiksi...


      • Kuuntele sanat.. suo
        jos pv ei halua kirjoitti:

        Tule meille sanomaan tuo. Tai no, en ota kersoja vastaan.

        Kuuntele sanat.. suomi! Sieltä tullaan jo!!! Oletko valmis?! Kohta sinäkin kumarrat punatähteä!
        Russian Army / Military Power / 2013



        http://www.youtube.com/watch?v=Gx-aqwAwvsg


      • ResK
        Kuuntele sanat.. suo kirjoitti:

        Kuuntele sanat.. suomi! Sieltä tullaan jo!!! Oletko valmis?! Kohta sinäkin kumarrat punatähteä!
        Russian Army / Military Power / 2013



        http://www.youtube.com/watch?v=Gx-aqwAwvsg

        Siellähän se seitsemän eri ässää suhahtelevat.


    • ResK

      Eihän se ole pakko olla kiinnostunut, ihminen se on trollikin.

    • Я капитан

      Я наполовину русский и половину финский

      • kas kas...

        Ihan tosi? No johan nyt.


    • Aukko sivistyksessä

      Sanoppa sama Ruotsiksi tai Englanniksia tai ihan vaan Suomeksi vaan kyllä meiltä Saksankielikin jotenkin menee..Tuo Russia ei vaan aukee mulle

      • Aukko Aunuksessa

        Se sinulla on.


      • Ruumiin aukkoja
        Aukko Aunuksessa kirjoitti:

        Se sinulla on.

        On anusaukko ja toivottavasti sinullakin,perinhankalaa on elämäsi jollei ole.


      • Per Saukko, Kemi
        Ruumiin aukkoja kirjoitti:

        On anusaukko ja toivottavasti sinullakin,perinhankalaa on elämäsi jollei ole.

        Anu saukko on vaimoni. Jos pv haluaa, olemme suomen puolustamisessa käytettävissä, minne käsketäänkin. Teemme sen kuuliaisesti kuten upseerit viisaudessaan päättävät.


      • heheheheee

        uuh jeah!


    • Maassa maankielellä

      Meehän höpiseen nuita höpinöitäs Itärajan taa nii kohta oot Siipereijaassa.Siellä missä on kylymmäku Ry..än helevetissä ja kohta myös pimiääku....Pers....imässä.

      • ihec

        Eikös ne oo kertonu että Aunuksessakin sodan aikana ollu monta kertaa tiukka paikka!


      • ritari ruskea
        ihec kirjoitti:

        Eikös ne oo kertonu että Aunuksessakin sodan aikana ollu monta kertaa tiukka paikka!

        Ainakin Mannerheimin ruskean reiän ritareilla varmaan oli aunuksessa tiukkoja paikkoja. Tosin varmaan aunus alkoi sodan loppupuolella vetreytyä eikä enää tehnyt niin tiukkaa. Näille kapiaisten lemmikeille sitten myönnettiin ruskean reiän ritarin arvoja, joita kansa nykyään jumaloi. Ja Jumala loi.


      • sävysävyyn
        ritari ruskea kirjoitti:

        Ainakin Mannerheimin ruskean reiän ritareilla varmaan oli aunuksessa tiukkoja paikkoja. Tosin varmaan aunus alkoi sodan loppupuolella vetreytyä eikä enää tehnyt niin tiukkaa. Näille kapiaisten lemmikeille sitten myönnettiin ruskean reiän ritarin arvoja, joita kansa nykyään jumaloi. Ja Jumala loi.

        Tuli tuosta ruskeasta mieleen se että miksiköhän Hitlerillä oli ruskeat housut?


    • mokkerivaan

      Eikö tuo otsikko ole että "minä kapitan"?

      • ei ole ei...

        =DD
        Ei ole.


      • juu on minäjoo
        ei ole ei... kirjoitti:

        =DD
        Ei ole.

        Jos mokkeri meinas tuota viimeisintä, niin kyllä joo lukee juuri niin.


    • mokkerivaan

      Juu, sitä juuri tarkoitin, tuo joka alkaa väärin päin olevalla ärrällä.

      • juu on minäjoo

        "Väärin päin olevalla ärrällä"... Joskus olen miettinyt itsekin kumpi on oikeastaan oikeinpäin. Toisinaan miettinyt, että miksi meillä on kahdet aakkoset, isot ja pienet, mutta naapurilla yhdet. Ja miksi naapurilla sellaiset kuin on.


    • ResK

      Ok..ja Venäjän kielessä seitsemän ässää..meille Suomalaisille tuo ärrä on väärinpäin, kai ne molemmat on tarkemmin mietittynä oikein päin.
      Paljonhan on tullut Suomen kieleen sanoja Venäjän kielestä kuten nyt äkkiä muistuu mieleen "akkuna", kun tässä akkunan edessä istun, jotain "akno" tai sinne päin.

      Myös amme sanaa "vanna" tarkoittava on tullut idästä, tuon "vanna"-sanan kuulin mummon sanovan usein.

      • Ei ees valinnaiseksi

        Onneksi Venäjä ei ole pakkokieli kouluissamme "vielä".Hyvin veteraanimme puolestamme sen ammoin esti.


      • >>>>
        Ei ees valinnaiseksi kirjoitti:

        Onneksi Venäjä ei ole pakkokieli kouluissamme "vielä".Hyvin veteraanimme puolestamme sen ammoin esti.

        Kohta pitäisi meidän estää vuorostamme. Lähtisitkö puollustaan Suonta jos tulisi sota?


    • ergaegqeagqg

      Veteraanit tulivat paskat housuissa kotiin istuttuaan ensin 3 vuotta itä-Karjalan korsupalatseissa pyöreitä kiviä kulkureitelle asetellen. Mannerheim- ristin sai , mikäli osasi laulaa ruotsiksi Ukko-Nooaa ja tarjota upseereille peppuseksiä.

      • sdfsadfasdfsdfsadfs

        Trolli sinä olet ja pahimmasta Päästä!


      • niitriittäää

        =DD
        Ikäänkuin ei pitkin maailmaa olisi samankaltaisia juttuja.


    • ResK

      Kyllä Venäjän kieli pitäisi laittaa pakkokieleksi kouluhin, ennen vaikka ruotsi pois.. no, tietysti paree jos kaikki vapaaehtoisesti opiskeltavia. Jos vaan asuu itärajan tuntumassa niin siitä hyötyä arkielämässäkin, sen avulla voi saada vaikka työtä.

    • putin suolesta

      lähe kuule vittuun ryssä äpärä

      • paremmatgeenit

        olet valmis tuomitsemaan ihmisiä kansalaisuuden perusteella? Mene takaisin 1800 luvulle lukemaan darvinia. Venäläiset miehet on monet komeita.


    • ???

      .

      • missä olet?

        Voisiko "jos pv haluaa" tyyppi aktivoitua, kerro vaikka lisää unistasi.


    • 453534

      Täällä on sen verran kieroa porukkaa, ettei kannata tätäkään souvia jatkaa...

      • res. ylivääpeli

        Lähtisitkö puolustamaan suomea jos sota tulisi?


      • ihan sama mikä...
        res. ylivääpeli kirjoitti:

        Lähtisitkö puolustamaan suomea jos sota tulisi?

        Jokainen hevonen löytää kengittäjänsä...


    • iivanajulma100

      Tuota lähtisitkö ja lähtisitkö on kyselty jo liian paljon.

      • lähtisikös?

        No mitäpä itse vastaat? Lähtisitkö?


      • niintainäinainaväärin

        Pelataan korttia. Jos voitat, mennään, jos häviät, ei mennä.


    • lähtisitkösinkösitte

      Lähtisitkö, lähtisinkö, lähdettäisiinkö, lähtisittekö, en lähtisi vai lähtisinkö sittenkin jos kuitenkaan en lähtisi mutta voi olla että lähden mutta noista muista en tiedä lähteekö ne mutta tarvitseeko ylipäätään lähteä lainkaan vaikka kysellään että lähtisitkö minne pitäisi lähteä?

      • jos pv volvo

        Jahas, tämä tyyppi sekosi. Tärähti ns. Mitenpä te muut, lähtisittekös puollustamaan suomea jos tulisi sota?


    • sotamies valmiina

      Puollustetaan puollustetaan jos herrat niin tahtoo!

      • ResK

        Mutta mitäpä itse tahdot? Lähtisitkös?


      • uhuuhuuh

        Ehen lähtiis. Otan komean uroksen venäjältä. On jo tiedossa yksi, mutta jospa se on varattu?


      • jatkettaaan
        uhuuhuuh kirjoitti:

        Ehen lähtiis. Otan komean uroksen venäjältä. On jo tiedossa yksi, mutta jospa se on varattu?

        On se niin komea että varmasti on varattu. Mutta jos sen muijaa ei haittaa ,että muutki muijat sitä käy kokeilemassa...?


    • Pysykää_Kotona

      Tuossa hommassa käy kuten Venäjän jääkiekko maajoukkueelle.Häntä koipien väliissä putiinin helmoihin.Ja muu maailma nauraa...

      • sääntönro1

        Älä koskaan aliarvioi vihollista...


    • Anonyymi

      Nostetahan alootusta kun on aihe äitynyt vallan päivän polttamaksi!

      Niin vain ei olisi arvannut vuonna 2014 että 7 vuoden päästä ei tästä aiheesta päästä. Ottaako päästä?

      • Anonyymi

        Sua ottaa päästä, ettet keksi parempaa tapaa pelotella suomalaisia venäläisillä? Onhan tossa tyrkyllä kyrillisiä aakkosiakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ottaa päästä, ettet keksi parempaa tapaa pelotella suomalaisia venäläisillä? Onhan tossa tyrkyllä kyrillisiä aakkosiakin!

        Mene kouluun jos aakkosia pelkäät. Koulusi on jäänyt kesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kouluun jos aakkosia pelkäät. Koulusi on jäänyt kesken?

        Eli et tajunnut pointtia.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe