Olisitteko naiset valmiit valehtelemaan lapsenne isyydestä? Siis ts. huijaamaan väärän miehenne lapsen isäksi mikäli tämä olisi parempi isä/elättäjä kuin biologinen isä.
Tai mikäli olisitte epävarma isyydestä, ehdottaisitteko itse sen varmistamista vai antaisitteko olla?
Nyt on ollut lehdissä paljon juttua siitä, että miehiä on huijattu isiksi ja isyystestien määrä lisääntynyt, kun miehet ovat alkaneet niitä vaatia.
Kestäisikö moraalinne valehtelun?
Olisiko se mielestänne lasta kohtaan oikein, että väärä isä esim taloudellisiin syihin vedoten olisi huijattu isäksi?
Kysymys äideille lapsen isyydestä -huijasitteko väärää miestä?
7
146
Vastaukset
- Hui hai
Miksei miehet huolehdi, etteivät joudu tuollaisiin tilanteisiin?
DNA:kin on nyt keksitty.
Mutta pysyköön kukin yksiavioisena, niin siten osaisi arvioida isyytensä.- Näino
Oman isyyden arvioimiseen ilman dna:testejä ei kylläkään välttämättä riitä se, ettei isä itse petä puolisoaan.
- emäntä
älykäs kommentti kerrassaan ;) tässä kysyttiin naisten mielipidettä siitä voisivatko huijata? jos mies on parisuhteessa ja yritetään tarkoituksella lasta, ei mies voi tietää pettääkö puoliso vai ei. nainen on se joka tietää kuka häntä on höylännyt ts muutkin kuin oma mies.
- mun mielipide
Miksi hitossa huijaisin. Miksi se lapsi tarvitsisi jonkun isän, ihan sama kenet? Jos lapsen biologista isää ei kiinnostaisi niin kasvattaisin yksin. Miksi sillä lapsella pitäisi olla huijattu isä, jos ei ole biologista?
Minä olisin todella pettynyt, jos mieheni vaatisi isyystestejä, vaikka tasan tarkkaan lapset ovat hänen. Se kertoisi mielestäni siitä, että mieheni pitää minua pettäjänä tai että hän on sairaan mustasukkainen, ja kuka sellaisen kanssa haluaa olla. Saisi isyystestinsä, mutta ei minua sen jälkeen.- pulluuu
Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)
- Kahveet kehveli...
pulluuu kirjoitti:
Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)
....meni näytölle! :D
Että "kuten tavallisinta"? Koeta päästä terapiaan. - mun mielipide
pulluuu kirjoitti:
Mieheni ei ole päästän sekaisin oleva idiootti, kuten sinä:) Ei hänen tarvitse epäillä minun uskollisuuttani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867