Kysymys äideille lapsen isyydestä -huijasitteko väärää miestä?

kauhun kokenut

Olisitteko naiset valmiit valehtelemaan lapsenne isyydestä? Siis ts. huijaamaan väärän miehenne lapsen isäksi mikäli tämä olisi parempi isä/elättäjä kuin biologinen isä.

Tai mikäli olisitte epävarma isyydestä, ehdottaisitteko itse sen varmistamista vai antaisitteko olla?

Nyt on ollut lehdissä paljon juttua siitä, että miehiä on huijattu isiksi ja isyystestien määrä lisääntynyt, kun miehet ovat alkaneet niitä vaatia.

Kestäisikö moraalinne valehtelun?

Olisiko se mielestänne lasta kohtaan oikein, että väärä isä esim taloudellisiin syihin vedoten olisi huijattu isäksi?

7

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui hai

Miksei miehet huolehdi, etteivät joudu tuollaisiin tilanteisiin?
      DNA:kin on nyt keksitty.
      Mutta pysyköön kukin yksiavioisena, niin siten osaisi arvioida isyytensä.

• Näino

Oman isyyden arvioimiseen ilman dna:testejä ei kylläkään välttämättä riitä se, ettei isä itse petä puolisoaan.

• emäntä

älykäs kommentti kerrassaan ;) tässä kysyttiin naisten mielipidettä siitä voisivatko huijata? jos mies on parisuhteessa ja yritetään tarkoituksella lasta, ei mies voi tietää pettääkö puoliso vai ei. nainen on se joka tietää kuka häntä on höylännyt ts muutkin kuin oma mies.

• mun mielipide

Miksi hitossa huijaisin. Miksi se lapsi tarvitsisi jonkun isän, ihan sama kenet? Jos lapsen biologista isää ei kiinnostaisi niin kasvattaisin yksin. Miksi sillä lapsella pitäisi olla huijattu isä, jos ei ole biologista?

Minä olisin todella pettynyt, jos mieheni vaatisi isyystestejä, vaikka tasan tarkkaan lapset ovat hänen. Se kertoisi mielestäni siitä, että mieheni pitää minua pettäjänä tai että hän on sairaan mustasukkainen, ja kuka sellaisen kanssa haluaa olla. Saisi isyystestinsä, mutta ei minua sen jälkeen.

• pulluuu

Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)

• Kahveet kehveli...
        pulluuu kirjoitti:

Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)

....meni näytölle! :D

Että "kuten tavallisinta"? Koeta päästä terapiaan.

• mun mielipide
        pulluuu kirjoitti:

Mieheni ei ole päästän sekaisin oleva idiootti, kuten sinä:) Ei hänen tarvitse epäillä minun uskollisuuttani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe