Olen editoinut silloin tällöin Premiere Elementsillä videoita. Nyt sattui Sonyn videokameralla kuvattua MTS-tiedostoa eteen, mutta kun tiedostot avaa Elementsissä, ei ääniraitaa enää ole. Äänet kuitenkin kuuluu VLC:llä toistettaessa ja esimerkiksi Windows Movie Makerissa.
Mikähän on pielessä?
Olen koittanut katella Kuuklesta mutta ilman tulosta. En myöskään ole kovin haka ymmärtämään englanninkielisiä sepustuksia aiheesta.
Premiere Elements 12 hukkaa äänet
vidiootti
3
172
Vastaukset 3
- aconvert.
Convertoi se tiedosto jollakin muulla softalla ensin.
- vidiootti
Tuo convertointi on tullut kyllä mieleen mutta se on lopulta epäkäytännöllistä. Ja olen muutenkin kiinnostunut tietämään onko vika minussa vai ohjelmassa ja voiko asialle tehdä mitään
Joko ongelma poistui? MTS:n ei pitäisi olla ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644