Olin Turkin reissulla, matkan järjesti Azuro-matkat (Kenba Tours). Tämä oli ensimmäinen kerta Turkissa. Se on hyvä, että luin näistä Turkin matkoista etukäteen netistä.
Nimittäin mitään VIP-paketteja ei pahemmin mainosteta etukäteen, Comfort-paketista oli tieto. VIP-paketin hinta on 249 euroa (alennushinta kuulemma), kannattaa pitää mielessä, jos aikoo mennä vastaavalle reissulle.
Opas ei puhunut Suomea, mutta hän puhui ihan hyvää Englantia, Murat nimeltään. Hän on aika rento ja puhelias kaveri. Hän on myös perehtynyt historiaan ja Islamiin.
Nähtävyydet olivat aika hienoja, sellaisia mitä ei yleensä näe, esim. kallioon kaivetut luostarit ja asunnot, moskeija sisältä, roomalaisten rauniot (no niitä on kyllä muuallakin) yms.
Ainoat huonot nähtävyydet olivat mielestäni jalokiviliike, nahkatakkiliike ja mattokutomo, niitä en olisi halunnut nähdä ja siellä oli vähän semmoista pakkomyyntiä.
Turkkilainen ilta oli varsin viihdyttävä, napatanssia ja juomia.
Hotellien aamias- ja illallisbuffetit on aika monilajiset, jokaiselle löytyy syötävää. Tosin juomista pitää maksaa erikseen (siis ilallisella), mutta näin se on kuulemma muuallakin.
Kaikki meni hyvin kaiken kaikkiaan, olen suht tyytyväinen, vaikka pari ikävää juttua sattui. Matkalaukku oli kaatunut bussissa tai jotakin, kahvan kiinnikkeet murtuneet ja kahvaa ei enää pystynyt käyttämään. Minulta lohkesi hammas eräällä illallisella, söin lihapullia ja lihapullien sisällä oli luunpaloja, puolet hampaasta lohkesi.
Azuro-matkat Turkki 1.12.-8.12.2014
Bazaro
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505237Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3041580Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944