Olisi kiva tietää onko Erik Valkama ja Jani Hölli mukana Illan Hyvinkään keikalla?
Onko Erik Valkama ja Jani Hölli mukana Hyvinkään keikalla?
8
296
Vastaukset
- 13+10
Ei kukaan tunnu tietävän kokoonpanosta yhtään mitään. Illalla se kai selviää
- Hik hik
Mitö jos se on kännissä pitkin päivää, ni mites sit illemmalla?
- Zorlim
Facebookin mukaan selviää illalla
- erkki tule takaisin
Voe Voe. olipa kummallista olla eilen keikalla kun ei ollut Valkama kitaran varressa.
Kyllä erkkiä oli eilen ikävä vaikka bändi sinänsä olikin hyvä.
erkki on vaan tämän maan yksi parhaista ja miestä on vaikea korvata. - Näin ja tiedän
Oli, ja siitä eteenpäin.
- erkki takaisin!!!!!!
Onko Erik Valkama antanut mitään selitystä siihen miksi hän ei enään soita Dingossa?
Olisi nyt luullut että Erik olisi halunnut vielä soittaa ainakin yhden keikan meille faneille. 10 vuotta tuli kuitenkin käytyä Dingo keikoilla missä Erik oli kitaran varressa ja miehestä kehkeytyi tavallaan jonkin sortin idoli ainakin minulle.
Ei Erikin viimeisellä keikalla Runnirockissa ollut ainakaan mitään viitteitä siihen että homma olisi hänen osaltaan siinä. Mies soitti hyvin ja oli iloisella mielellä.- Keikan missannut
Monenko aikaan Dingo aloitti soittonsa?
- nipanäidinnaapuri
Hölli näyttää olevan nykyään, Waltarin riveissä. uusimmassa saundissa yhtyeestä juttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287