varalta

jugen2

Onko kuopion terveyskeskuksen henkilökunnalla vaiti olo velvollisuutta?,Kysyn vaan vastaisuuden varalta.!!!

10

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tietysti

      Tottakai on.

      • on tietysti

        ..siis oikeus kertoa kaikki kaikesta kaikille kaikkialla


    • reksirerikoira

      Jos epäilee että joku on tutkinut tietojasi ilman syytä ja muutenkin kannattaa tarkistaa asia rekisterin tarkastuspyynnöllä.

      Rekisteritietojen tarkastuspyyntölomake ym. löytyy tuolta:
      http://www.tietosuoja.fi/fi/index/materiaalia/lomakkeet/tarkastuspyyntojakorjaamisvaatimus.html

      Rekisteriselosteet löytyy tuolta:
      http://www.kuopio.fi/web/asiointi-ja-neuvonta/perusturvan-ja-terveydenhuollon-rekisteriselosteet

      Rekisteriselosteesta näkee mitä tietoja rekisterissä on ja kenelle tarkistuspyyntö esitetään.

    • taas näitä!

      Miksi amistason aloittaja tehnyt noinkin vaikean aloituksen, ei edes osannut oikeinkirjoitusta!

    • hoitajan "ystävä"

      On mutta kaikki lääkärit ja etenkin hoitajat puhuvat aina 1–2 ystävälle toisten asiat. Osa vain talon sisällä, mutta mitä herkullisempi juoru, sitä todennäköisemmin siitä kerrotaan muille ja sana sitten leviää.

      • ms.daisy222

        Eivätkä ole edes nuo jutut aina totta... se on kuin se rikkinäinen puhelin kun puskaradio kahisee. Jotkut vaan tykkäävät hetkestä, kun voivat kertoa jotain salaista toisille, totta tai ei.


    • silmäkorpinkorpinsil

      Tämä on tosi asia, joilla olen "kuullut" vieläpä herkuteltavan; tyyliin, entäs se yks kun jne...Eihän korppi korpin silmää, tässä tapauksessa virkaa syö.

    • SossuLeaks

      "Kelan työntekijä urkki naapureidensa ja miehensä työntekijöiden tietoja luvatta. Todistajien mukaan urkkijan mies kehui, että ”vaimolla on virka, jonka vuoksi tietää ihmisistä paljon asioita”.
      Pohjois-Savossa työskennellyt Kelan työntekijä, 59-vuotias nainen, urkki paitsi naapureidensa, myös miehensä työntekijöiden tietoja useaan kertaan vuosina 2009–2011."

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418963512586.html

      Taitaa olla melko yleistä tietojen urkkiminen ja on myös sellainen että siitä jää kiinni ja saa tuomion. Virkamiehet saa tehdä lähes mitä tahansa joutumatta vastuuseen, esim. valehdella ja vääristellä asioita mutta tuosta sentään rangaistaan.

      • DHT

        Ja urkkijat ja juoruilijat ovat useimmiten naisia tai vanhoja ukkoja.
        Estrogeeni sen tekee, viha/sota-hormoni.


    • SossuLeaks

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015010318971604_uu.shtml

      "Naisen reseptien välissä tuntemattoman huostaanottopapereita - "törkeä tietosuojarikkomus"

      Taas näitä, taitaa olla yleinen käytäntö Kuopion Sosiaali- ja terveyshuollossa. Tuskin tuostakaan mitään rangaistuksia tulee ellei tietovuotaja satu olemaan 9€:n orja jolla ei pitäisi olla mitään vastuuta mistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe