Mikä on ISIS?

savannah cats

Olen vanha palstalainen, joka on ollut yli vuoden poissa ja kun kiinnostus loppui se todella loppui, sen jälkeen tuli ISISkin uutisiin. Siis mistä on kyse? En seuraa uutisia. Olen niin fossiili palstalta, että kun aloitin oli vuosia täällä vain viitisen kävijää, hih :D

8

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muhamatti
      • savannah cats

        Ok, ja koska tulee taas selville, että sen kokosi jokin USAn järjestö ja rahoitti kuten muut ;) Käsittääkseni lopun aikojen jihad alkaa vasta Mahdin ilmestyttyä, vaikka kieltämättä käytössä heillä on varsin aidot jihad säännöt, jos näin, miksi kukaan hölmö uskoo tuohon?


    • Pro-Vapaus

      Ne isiksen tyypit elävät matkimalla muhammedin elämää ja juuri iisiksen porukat on oikeita muslimeja ! Muut muslimit ihailevat ja ovat valmiina liittymään tähän Mahdin armeijaan.. Kaikki muut merkit Mahdin tulosta ovat jo toteutuneet paitsi "taivaallinen ilmoitus" Normi muslimien "uskonnollisuus" näkyy nyt vain lähinnä naisten alistamisena ja meille kafireille valehteluna mutta kyllä ne mahdin ilmestyttyä paljastavat olevansa yhtä mätiä kuin isiksenkin porukat !

      • savannah cats

        Niin tuo on se miten Spencer islamin opettaa ja kyllä tietojeni mukaan Muhammed eli näin, se on totta, mutta Muhammed kävi monia sotia, toisaalta taquiiasta Spencer valehtelee, että korvat soi... muslimit eivät saa valehdella, mutta jos ovat hengenvaarassa saavat tekeytyä vaikka hinduiksi, tämä on tagiyaa käsittääkseni. Muhammed määräsi tappamisen alkavat silloin, kun kuoli, mutta tämä käsky on tarkasti määritelty viikotkin mainiten, asiasta ei kait voi olla täyttä varmuutta, mutta jihad loppui paikoin ja paikoin aikanaan ja kukaan ei silloin käskenyt sen jatkua, vasta Mahdi saa aloittaa sodan, jihadin, jotkut ääri-lahkot tosin uskovat, että käsky on voimassa aina JA Spencer... ei kannata uskoa mieluummin ketään tai ainoastaan Jeesusta tässä maailmassa, uskon itse. En usko, että Allah on luojajumala tai Jeesuksen jumala, juutalaisten ehkä, mutta Jeesus sanoo, että juutalaiset palvovat jumalaa alhaalta, hän ylhäältä, eli he palvoivat Saatanaa, kun se tykkää Jumalaksi tekeytyä.


    • Onray Angri

      Tässä yksi näkökulma isis-maailmaan.

      ISIS'n uusi Orjaopas kertoo miten naisorjia saa kohdella:

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014121318925104_ul.shtml

      • savannah cats

        Jihadin aikana saa ottaa orjia ei muulloin, silti muslimimaat ovat täynnä orjia, länsimaisiakin, jotka on vaan otettu, kaikki tuossa tehdään juuri islamin jihadin aikaisen käytännön mukaan, mutta tuon kohdunpesun ovat kyllä keksineet ;)


    • mjng

      Sielunlaki tarkoittaa, että puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla. Mutta minulla on miehinen tajunta, koska olen kokenut sielunlain muutostekijän kuten profeetta Muhammad.

      https://www.facebook.com/tapioa.karna

      Allah tai Jumala on sielunlain perusteella vain rahan mielikuva eli tyhjä rukous, joten demokraattinen ISIS tuhoaa uskonnot ja kulttuuri-imperialismin, porvarien pahuuden.

    • Tosimies.

      Isis is islam, islam is isis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe