Metsäkeskuksesta 2012 eriytetty Otso lanseerattiin massiivisella kampanjalla metsäpalvelumarkkinoille. Nyt, kun toimintaa on takana kaksi vuotta Metsälehden uutisen mukaan Otso tarvitsee nyt viiden miljoonan tuen valtiolta! Isot oli Otsolaisten puheet toiminnan aloituksessa, mutta isot on liiketoiminnan tappiotkin. Pitäisikö valtion antaa tukea viisi miljonaa kaikille vaikeuksissa oleville yrityksille?
Toinen mielenkiintoinen pyhäijäänne on metsänhoitoyhdistyksen metsänhoitomaksu, jonka maksamisesta voi nyt päästä helposti ilmoittamalla kirjallisesti jäsenyyden päättymisestä alueensa mhy:lle.
itse olen jo hakenut vapautuksen metsänhoitomaksusta vuosia sitten, ninkuin monet muutkin metsänomistajat.
Metsäalalla ja muissakin palveluiden hankinnassa maksan mielelläni tehdystä työstä vaan en pöhöttyneistä organisaatioista.
Tässä olisi MOT:llekin hyvä aihe
4
281
Vastaukset
- H§P
Iniskää vaan mutta minulla on 250 000 euroa omassa taskussa teidän rahoja.
- 1+2=7
Sinulla ei ole maallista kynsienallakaan, jos maksat sossuntuesta kavruille vipit, saattaa joskus 2,5 euroa jäädä tilipäivänä taskuun.
Osaat näemmä lukea , muttet ymmärrä lukemaasi, kommentoit joka foorumissa omalla sairaalla tyylilläsi ja sen huomaa ettei pipon alla ole mitään.
Muuten sinunlaisia sairaalla ajatuksenjuoksulla olevia tarvitaan kommentoimaan aloituksia, pysyvät asiat päivitettynä, niin kuin aloitteen tekijät haluavat.
Jatka samalla tyylillä, no ethän tietenkään tule oppimaan mitään uutta.
- Lati pskaa
Ketään ei kiinnosta paskan latia koko juttu,
- late latiton
Ei kiinnosta ei, mullakaan ei ole lateja, niin kuin ei ole sullakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773