Osuuspankin seinästä kun on tuo otto-automaatti siirretty pankin eteiseen ja se on samalla päivitetty talletus-otoksi, niin miten tuonne eteistilaan pääsee sisään pankin ollesaa kiinni? Ovessa kun lukee tuon eteistilan aukioloajaksi, olikohan 8-23, mutta lukossa se ovi on.
Talletusotto op:n eteisessä
5
4212
Vastaukset
- ...
Avataan pankkikortilla pankin ollessa kiinni.
- 7oivottavasti
panoautomaatti ilmeisesti syö myös kolikoita eikä pelkkiä seteleitä?
ihan jees jos saa heti rahat tilille kun mitä joskus tulee pikkuhilkkuja vietyä tilille niin itse joutunut kertomaan penkkineidille paljonko lippaassa on rahaa ja se on lähtenyt laskettavaksi toiselle puolelle suomea ja rahat on olleet tilillä joskus viikon sisällä. - op11
Hyvä ei tarvi enään tuulessa ja tuiskussa asioida automaatilla
- juuh
Oon huomannut, että monet käy nykimässä sitä ovea eikä pääse sisään. OP:n tarttis varmaan tiedottaa asiasta paremmin.
https://www.op.fi/op/op-pohjola-ryhma/op-pohjola-ryhma/osuuspankit/talletusotto?cid=151311573&srcpl=3 - SYP-Merita-Nordea
Samalla lailla se oli Nordeassakin eräässä toisessa taantuvassa kaupungissa. Sitten huomasivat, että nehän tuovat kuraa kengissään eteiseen ja automaatti siirrettiin pihan puolelle.
Ja Suoli24:n mukaan 1 1 ei ole 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757