VANHEMMILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!

pikku pimu

TÄMÄ ON TEILLE VANHEMMAT! JEESUSTELIJAT!!!!!!
Täällä teillä riittää viisautta ja puolustaa meitä,entäs kotona. Aina vaa haukkumassa ja käskemässä vaikka en jaksa edes nousta.Mikään ei kiinnosta, ei ainakaan koulu. ei ole mua varten. No on siellä joitakin hyviä opeja ja sitten taas ihan munia. Mut parempia kuin te ääliövanhemmat tai vain toinenhan teistä on.

Miksi käskette lapsenne tekemään läksynsä ja käyttäytymään hyvin koulussa KOULU ON p.askapaikka. Minä raivoon, lintsaan, riehun ja jätän läksyt tekemättä.
Miks olisin koulussa ku on parempaakin tekemistä. Miksi kun itse ette osaa käyttäytyä. TEESKENTILJÄT!

2

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissuus

Opettajan provo.

• itku elämänä

Heippa! :) oon 16v tyttö, en oikeen oo puhunu tästä asiasta kellekkää, ku aattelin että se ei oo kauheen tärkeetä.. Mut mietin että voisin kuitenki kyssyy teijän mielipidettä!
      Eli siis mun vanhemmat ei hirveesti arvosta mua tai mun tekemiä juttuja, ja ne haukkuu mua tosi usein. Esim, jos mulla on joku koe tulossa ja yritän lukee siihen ja äiti vaikka sattuu tuleen ja kysyy multa jotai siitä alueesta. Nii jos vastaan väärin niin tulee sellasta huutoa ja valitusta että en osais mitään.. Noh sitteku tuon kotiin jonku kokeen jossa yritin parhaani (jankutan sitä aina että YRITÄN PARHAANI) mutta se on sit menny vähän huonommin nii mum vanhemmat huutaa mulle ja haukkuu mut ihan lyttyyn. Se ei tunnu hirveen kivalta. Mulla on muutenki tositosi huono itsetunto nii tää ei yhtään paranna sitä..
      Muutenki nykyään meillä kotona vaan riidellään ja suututaan toisillemme pikkuasioistaki.. Myönnän että kyllä mäki joskus niille huudan mutta se johtuu siitä että mä oon niin väsynyt tähän kaikkeen huutamiseen ja riitelyyn. Ne ei oikeen missään asiassa tue mua.. JA en missään nimessä uskalla kertoa vanhemmille mun viiltelyistä ja anoreksian oireista, vaikka ehkä haluisin... Ja tosiaan viime aikoina oon aika paljon miettiny itsemurhaa.. Sillä saisin tän kaiken paskan loppumaan! Oon saanu itteni pois niistä ajatuksista sillä että aattelen että kesällä mua oottaa yks aivan ihana reissu!!sitä en halua mistään hinnasta missata!! Mut niin kyllä mä nyt ainaki kesään asti täällä pysyn, mut en tiiä sitte kesän jälkeen...
      Niin mitä mieltä te ootte tästä? Ku en vaan jaksais enää tätä joka päiväistä huutamista.. En vaan tykkää olla enää kotona vanhempien haukuttavana..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2638
    2. 139
      2017
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1332
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1226
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1174
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe