VANHEMMILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!

pikku pimu

TÄMÄ ON TEILLE VANHEMMAT! JEESUSTELIJAT!!!!!!
Täällä teillä riittää viisautta ja puolustaa meitä,entäs kotona. Aina vaa haukkumassa ja käskemässä vaikka en jaksa edes nousta.Mikään ei kiinnosta, ei ainakaan koulu. ei ole mua varten. No on siellä joitakin hyviä opeja ja sitten taas ihan munia. Mut parempia kuin te ääliövanhemmat tai vain toinenhan teistä on.

Miksi käskette lapsenne tekemään läksynsä ja käyttäytymään hyvin koulussa KOULU ON p.askapaikka. Minä raivoon, lintsaan, riehun ja jätän läksyt tekemättä.
Miks olisin koulussa ku on parempaakin tekemistä. Miksi kun itse ette osaa käyttäytyä. TEESKENTILJÄT!

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissuus

Opettajan provo.

• itku elämänä

Heippa! :) oon 16v tyttö, en oikeen oo puhunu tästä asiasta kellekkää, ku aattelin että se ei oo kauheen tärkeetä.. Mut mietin että voisin kuitenki kyssyy teijän mielipidettä!
      Eli siis mun vanhemmat ei hirveesti arvosta mua tai mun tekemiä juttuja, ja ne haukkuu mua tosi usein. Esim, jos mulla on joku koe tulossa ja yritän lukee siihen ja äiti vaikka sattuu tuleen ja kysyy multa jotai siitä alueesta. Nii jos vastaan väärin niin tulee sellasta huutoa ja valitusta että en osais mitään.. Noh sitteku tuon kotiin jonku kokeen jossa yritin parhaani (jankutan sitä aina että YRITÄN PARHAANI) mutta se on sit menny vähän huonommin nii mum vanhemmat huutaa mulle ja haukkuu mut ihan lyttyyn. Se ei tunnu hirveen kivalta. Mulla on muutenki tositosi huono itsetunto nii tää ei yhtään paranna sitä..
      Muutenki nykyään meillä kotona vaan riidellään ja suututaan toisillemme pikkuasioistaki.. Myönnän että kyllä mäki joskus niille huudan mutta se johtuu siitä että mä oon niin väsynyt tähän kaikkeen huutamiseen ja riitelyyn. Ne ei oikeen missään asiassa tue mua.. JA en missään nimessä uskalla kertoa vanhemmille mun viiltelyistä ja anoreksian oireista, vaikka ehkä haluisin... Ja tosiaan viime aikoina oon aika paljon miettiny itsemurhaa.. Sillä saisin tän kaiken paskan loppumaan! Oon saanu itteni pois niistä ajatuksista sillä että aattelen että kesällä mua oottaa yks aivan ihana reissu!!sitä en halua mistään hinnasta missata!! Mut niin kyllä mä nyt ainaki kesään asti täällä pysyn, mut en tiiä sitte kesän jälkeen...
      Niin mitä mieltä te ootte tästä? Ku en vaan jaksais enää tätä joka päiväistä huutamista.. En vaan tykkää olla enää kotona vanhempien haukuttavana..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe