Kummallista kun näkö on niin hemmetisti huonontunut kun menee Raision Instruun keskustaan. Jo muutama esimerkki väärin mitatusta näöstä eri henkilöillä. Specsaversistä ja Raision Näkökulmasta saa oikeat lukemat. "Silmät eivät vain ole tottuneet uusiin laseihin" kun valittaa,vaikka näkö mitattu päin honkia. En suosittele enää kellekään kyseistä puljua. Specsistä myös seuraavat lasit ehdottomasti.
Raision Instrumentarium mokailee
4
262
Vastaukset
- Intru ei ole ok.
Samaa mieltä olen. Mutta ei liity Raisioon, vaan Intrumentareum itse liikkeenä! Jo toisen kerran 10 vuoden aikana huonot linssit saatu. En jaksa enää ravata yhtenään liikkeessä... Uusitaan sitten eri silmälasiliikkeessä vuoden päästä.
- mikä tuntuu parhaimm
Eikö siinä linssien sovituksessa asiakas itse sano miten näkee!
Ihan samalla tavalla kuin tietysti Specsaversilläkin,,, jos meinaan oikein mitataan sitä näköä. Saa sieltä Specsaversista halvalla laseja kyllä. Itseäni Specsaversillä naisena otti päähän niitten myyjien seksiä tihkuvat asut. Oli sitten kiva istua siinä kun myyjä on tissejään tyrkyttämässä ja helma hameessakin taisi olla asiakaspalveluun vähän liian lyhyt.
En minä mikään lesbo ole, mutta kuitenkin.... Ärsyttävää!
Pääasia tekstissäni oli kuitenkin, että asiakas itsehän se kertoo siinä linssien sovituksessa ja muussa mittaustoimenpiteessä, mikä tuntuu parhaimmalta.- siinä teille.
Specsaversillä asioinnista Myllystä vielä. Siinähän on kaikille uunoille ihan näyteikkunassa. Minulle yks äijä kommentoi kun Specsaversillä olin valinnut niihin halpoihin laseihin kehyksiä siinä kaupan näyteikkunan lähellä, niin tämä jätkä kommentoi kun tulin kaupasta ulos: Noin ruma pärstä ja pitää vielä lasitkin hankkii!
Sanoisin tähän vain, että siinä oli taas tyypillinen vähän heikommalla päällä varustettu hyypiö: Luuleeko jätkä, että hankin lasit vain huvikseni, että tykkäisin näyttää niin kuin fiksummalta? No, ei tosiaankaan. Syy lasien hankkimiseen on se, että nykyään ei näe edes lehteä lukea, ellei ole laseja päässä. Jätkä ei varmaan muuta kuin televisiota katselee... kyllä siellä ne kuvat ja liikkuvat hahmot näkee ilman lasejakin.
Että tuollaista hyypiötä sitä Raisiossa kohtaa, tai oikeastaan koko Turun alueella.
Laitankin tähän liitteeksi yhden kuvan, jossa on se turunseutulainen vastaanottavaisuus hyvin kuvattu, ja hahmon mustuus ei kuvassa ei tarkoita mitään, kyllä tässä tarkoitetaan ihan perusturkulaisia, syntyperällä ei ole mitään merkitystä tässä yhteydessä.
http://aijaa.com/6qSqBe
Tollanen merkki olisi hyvä laittaa kaikkialle, mistä Turkuun päin edes tullaan. Että älä tule tänne, sulla ei ole tänne mitään asiaa, mitäs tänne tulet, painu v---ttuuun!
- Näkökulma on ok!
Specsistä sain lasit,joita en ole koskaan voinut käyttää kun en näe niillä kunnolla!
Ei enää ikinä sinne ja niillekin tuli hintaa ihan tarpeeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760