Keski-ikäisen miehen seksikunto

tyddö93

Elikkä siis, seukkaan 37v miehen kanssa ja häntä ei haluta seksi kuin noin kerran tai kaksi kuukaudessa. Onko normaalia? Itse haluaisin ainakin kerran viikossa. Mitä vinkkejä annatte? Asiallisia vastauksia pliis :)

14

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tietty noiden seksihalujen määrähän on yksilöllistä myöskin samanikäisten miesten kesken. Riippuu ainakin testosteronin määrästä veressä yms. Olen itsekin jo keski-ikää lähestyvä kaveri ja kuvittelen, että tuo kerta viikossa on aika tyypillinen keskiarvo rakastelukertojen määrässä.
      Tietysti jos katselee eroottisia elokuvia yms. materiaalia ja tyydyttää itseään niin kyllähän se laskee "paineita" ja tekee actionin tarpeet harvemmaksi :)

Kun miehellä tulee ikää lisää niin useimmiten se vaikuttaa jonkin verran haluihin, mutta on muitakin tekijöitä kuten esim. liian vähäinen liikunta, ylipaino, tupakointi jne.

Asia kannattaa ottaa puheeksi ja kertoa toiveistasi avoimesti ukollesi. Samalla hän saa tilaisuuden kertoa omistaan jos vaikka ei olekan rohjennut sitä aiemmin tehdä!

• löysä?

Normaalia on että sekstaa aamuin illoin, Ainakin jos on tiukka muija.

• +-70v

Miten normaali määritetään? Onko 37v keski-ikäinen?

Mieskunto ja aktiivisuus riippuu niin monesta asiasta, ettei tässä yhteydessä kannata kirjoittaa novellia.
      Avaintekijät ovat terveys ja fyysinen kunto. Stressitön elämäntilanne ja VIRIKKEELLINEN kumppani!

Kesi-iän jälkeen, 50v, ei aktiivisuuteni ole hiipunut yhtään.
      Lopetin töissä käymisen ja dokaamisen. Tupakonti loppuin 38-vuotisena.
      Syön terveellisesti, kuntoilen noin 10h / viikko. Nukun riittävästi.
      Arkiasiat ovat vaimoni kanssa kunnossa.

Läheisyys on luonnollinen osa arkea. Pidän huolen, etteivät kotitalous- tai muutkaan talousasiat kuormita vaimoani kohtuuttomasti.
      Liukkariruubi ilmestyi vaimoni yöpöydälle 19-vuotta sitten.

Seksi ei ole suoritusta mutta sanottakoon, että saan vaimoni kiinnostumaan varsinaisesta pyllyilystä pari kertaa viikossa.
      Joskus peräkkäisinä päivinä. Tavallisesti välissä on muutama päivä.
      Noiden lisäksi runkkaan viikoittain muutaman kerran.

Meillä kummallakaan ei ole vertailukohtaa joten emme tiedä "normaalista" mutta heikompiakin aikoja on ollut.

• t4g4g4g4gege

Kyl must 37v mies alkaa olla keski-ikäinen, ei ihan elinkaarensa puolivälissä, mut niin lähellä sitä, et keski-ikäisestä voi puhua.

• jätä se impotentti

Kerran tai kaksi kuukaudessa on normaalia 87 vuotiaalle.

• tntntnttntnh

Kerran tai kuukaudessa on normaalia ihan kenelle tahansa, ihan samoin kuin 3 tai 4 kertaa päivässä. Voi olla että se ei ole tavallista, mutta kyllä se normaalia on.

• rouva46
        tntntnttntnh kirjoitti:

Kerran tai kuukaudessa on normaalia ihan kenelle tahansa, ihan samoin kuin 3 tai 4 kertaa päivässä. Voi olla että se ei ole tavallista, mutta kyllä se normaalia on.

Mulle riittää pari kertaa viikossa ei edes kiinnosta enempää

• jijfijfmies

Tossa iässä testosteronin aleneva tuotanto vielä pahemmin pitäisi vaikuttaa seksihaluihin joten ensin lähtisin hakemaan muista seikoista syitä.Ehkä siinä on kyse kyllästymisestä tai vaan rakkauden hiipumista tms.suhde kiemuraa.

• kglhlhkj

Mun viisikymppinen mies jaksaa joka päivä. Olisiko elintavoissa eroja.

• oma vika
        kglhlhkj kirjoitti:

Eihän sitä jaksa jos ei pidä huolta itestään löhöö vaan sohvalla vetää pitsaa kaljaa lenkkiä turha ihmetellä jos veto pois

• 11+11
        kglhlhkj kirjoitti:

Minunkin mies viisissäkymmenissä. Pari kuukautta tunnettu ja kyllä minä 30 olen hätää kärsimässä kun viikkokausia on jo jaksanut 3-6 tuntia päivässä!! Ihan tajutonta. Kyllä minun kelpaa. On ihan uskomaton rakastaja. Ihmettelen miten minun paikat on kestänyt tätä.

• pliis :)

noin kerran tai kaksi kuukaudessa. Onko normaalia?
      # ikävä kyllä liian yleistä, mutta ei ”normaalia”

Itse haluaisin ainakin kerran viikossa.
      # kovinpa vähän olisit tyytyväinen

Mitä vinkkejä annatte?
      # toista ihmistä ei voi muuttaa eikä pidä edes yrittää. Ainoa viisas keino asian korjaamiseksi on parantaa tarjoilun laatua, tehdä houkuttelevammaksi.
      Lieneekö miehen itsetunnossa kohottamisen tarvetta vai aiheuttaako lääkitys haluttomuutta??

Hyvässä suhteessa kumpikin saa mitä haluaa

• ebänormi

Kuten joku tuossa ylempänä totesi: kerran kuussa on aivan normaalia. Myös monta kertaa päivässä on normaalia. Kummatkaan eivät liene yleisiä, vaan ääripäitä, mutta tietenkin normaaleja.

• siis siis eli eli

Taas yks vedätys menee kympillä läpi, ettekö tajuu, et aloittaja on mies?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      526
      4404
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3521
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2312
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2179
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      87
      1507
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1373
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1321
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1291
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1224
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe