kun ovat väinpitämättömiä lapsiaan kohtaan,. Eivät hoida velvollisuuksiaan lapsiaan kohtaan, vaan heillä kun on oikeus kieltäytyä lastensa tapaamisista, niin monet sen tekevät, oma aika on parasta ja ei mene rahaa lapseen kun maksaa vaan sen minimin.
Helppo jättää omat lapset äidin luokse joka ei varmasti heitä unphda, vaan hoitaa, kun isät eivät viitsi.
Olisi syytä meisten lopettaa marmatus naisten laiskottelusta, ja miettiä mitä itse voi tehdä, mutt akun ei viitsitä, vapaana lapsistaan on helpompaa.
Isät eivät uuvu
3
106
Vastaukset
- Oikeusja kohtuus
Lapselle voi myös opettaa oikean ja väärän. Hittoako tekee miehellä, jolla ei tee mitään.
Kenkää semmosille. Kuitenkin moni nainen kattelee, ja passaa tälläsiä luuseri-örisijöitä. Minä en. - voi raukkaa
Voi, voi, vai on sulla sellainen isä, ja ex miehesi samanlainen voi , voi sentään.....
- myytit
Olen 17-vuotias.Minun isäni piti minusta huolta,äiti haukkui isää jokaisellle joka kuunteli.Ne huoltajuus kiistat joita äiti järjesti viranomaisten kanssa osassa olin mukana.Olen sitä mieltä luuseri isät osaa rakastaa lapsia isä ei saanut huoltajuutta,koska kävi päivä töissä omisti pienen asunnon eli oli duunari,Isä osti vaatteet ja muut menoni.Äiti huolehti lapsilisät ja elarit omiin juttuihin. Äitimyytit historiaa.Isäni pesi pyykkipussin jonka vein pienenä hänen luokse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790