Pää sattuu

Outoa

Rupeaa pää sattumaan todella kovin kun harrastan seksiä tai masturboin. Ollut siitä asti kun kerran seksiä harrastaessa yhtäkkiä pää alkoi sattumaan todella kovin! Särky on jomottavaa, sykkeenomaista. Onko kellään muulla vastaavaa? Mitäköhän voisi olla. On todella outoa! Ollut jo melkein kaksi viikkoa.

7

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jape

On täysin normaalia,et kullinpäähän sattuu,kun on kovin nussinut tai hakannu hanskaan.Vihje,pidä huoli,et pillu tai peräreikä ovat tarpeeksi liukkaita,ennen ku työnnät kullisi sisään.

• Outoa

Pää! ei kullinpää.

• tuttu tunne, jos tupakoit, lopeta.

Veri menee muualle kuin yläpäähän ja aivot ei saa tarpeex happea, siitä särky.

• tota

Joskus tota ollu. Se kipu on sit ihan saatanallista ja se jää vielä skidisti päälle sen jälkeen. Joskus tullu ku oon käyttäny amfetamiinia, siis seuraavina päivinä.

• Outoa

Joo kuulostaa kyllä loogiselta. Tuolla toisella palstalla ehdottivat korkeaa verenpainetta. Seksissähän nousee vielä entisestään. Tupakoin kuitenkin harvoin (kerran viikossa joitakin savukkeita) että mahtaakohan niin pienestä...Se kyllä tuntuu ihan siltä ettei saisi happea tarpeeksi. Saattaapi kyllä varmaan olla ihan jotain tyyliin niskat jumissa, ettei sen takia pääse verisuonten kautta happea menemään... Mene ja tiedä. Anteeksi kappalejaosta =)

• Outoa kirjoitti:

Joo kuulostaa kyllä loogiselta. Tuolla toisella palstalla ehdottivat korkeaa verenpainetta. Seksissähän nousee vielä entisestään. Tupakoin kuitenkin harvoin (kerran viikossa joitakin savukkeita) että mahtaakohan niin pienestä...Se kyllä tuntuu ihan siltä ettei saisi happea tarpeeksi. Saattaapi kyllä varmaan olla ihan jotain tyyliin niskat jumissa, ettei sen takia pääse verisuonten kautta happea menemään... Mene ja tiedä. Anteeksi kappalejaosta =)

nousu saattaa aiheuttaa säryn myös, siihen kun lisää vielä ylipainon,
        jumissa olevat lihakset ym niin ei mikään ihme, että sattuu.
        Ei kun hierojalle ja lenkille kohottamaan kuntoa...

• Outoa
        apakuku kirjoitti:

nousu saattaa aiheuttaa säryn myös, siihen kun lisää vielä ylipainon,
        jumissa olevat lihakset ym niin ei mikään ihme, että sattuu.
        Ei kun hierojalle ja lenkille kohottamaan kuntoa...

Joop no ihan normaalikuntoinen ja painoinen olen. Toi niskat jumissa juttu kyllä vois olla vastaus. Kiitoksia kovasti vastauksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7454
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      129
      4190
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      29
      3542
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2908
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2503
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2452
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2050
    8. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2040
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2022
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1958
    Aihe