Niin. Miten lämpenee nykyinen Golf? Pari aiempaa mallia taisivat olla kylmiä.
Ainakin nykyinen Polo on talvella tosi kylmä omien kokemusteni perusteella.
Miten lämpenee / tarkeneeko uudessa Golfissa?
10
344
Vastaukset
- ruahaha
"Niin. Miten lämpenee nykyinen Golf? Pari aiempaa mallia taisivat olla kylmiä.
Ainakin nykyinen Polo on talvella tosi kylmä omien kokemusteni perusteella."
Taatusti tarkenee näillä nollakeleillä. Kunnon pakkaset ovatkin sitten asia erikseen..... - Seat vaihtoon?
Mielestäni Polossa ei tarkene edes nollakelillä. Golf kiinnostaisi koska se on hyvä ajettava ja muutenkin miellyttävän oloinen. Seat on nykyinen autoni ja siinä lämpöä riittää (eihän sen lämmitys puhalla yhtä kuumasti kuin vaikka Mersu, BMW tai Volvo mutta kohtuullisesti silti). Kuinkas tuo Golf pärjäsi TM:n talviautovertailussa v. 2013? Siinähän mitataan lämpiämisnopeus ja kuvataan istuinlämmityksen sekä ajo-valojen valaisun pinta-ala. Lehti ei ole itselläni enää tallessa, ehkä kirjastosta löytyisi lainaan...
- uusi poloilija
Polo 1,2 51 kW:ssä olen tarennut erittäin hyvin vuodesta 2010, jolloin ostin silloisen Vuoden Auton. Esilämmittämättömästi kun lähdin toissa talvena -15:stä liikkeelle, ei kylmä kauaa haitannut. Tarkempi selostus tuolla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11099777#comment-58999208
Turbokoneista en sitten osaa sanoa.
- Seat vaihtoon?
Volkkarikuskit eivät taida palstalla vierailla tai sitten ovat kirjoitustaidottomia. Pitää kai ottaa uusi Golf koeajoon yli -20'C pakkasella ja katsoa miten autossa tarkenee.
- Eric Honecker
Lapissa joululomailemassa olleena täytyy todeta että erinomaisesta tarkeni, pakkasta kovimmillaan 23 astetta. Webasto aina päällä ennen liikkeellelähtöä, mutta ajaessa ei tarvinut. Malli 2,0 tdi vm 14. Yhtä hyvin tarkeni kuin aiemmassa Accordissa.
- persu64
Lue autobild lämpiävyys vertailu.Eri merkeistä VE tsi kylmin ja tdi hyvä kakkonen,,Niinse menee..
- osssss
Ja kylmäkäynnistys -25 niin näkee lämpeneekö yhteen tuntiin.
- JapeS
Mulla ei meinaa kunnolla ottaa lämpöjä saa ajella 15- 20km eenen kuin nostaa lämmöt. Riippuu tietty ulkopakkasista.
- uusi vw
Onko sulla maskinsuojus autossasi. Minulla 7- koppainen Variant. Lapissa ajelen.Hyvin lämpenee. 1.4 Tsi.
- 1.4 TSI
uusi vw kirjoitti:
Onko sulla maskinsuojus autossasi. Minulla 7- koppainen Variant. Lapissa ajelen.Hyvin lämpenee. 1.4 Tsi.
Merkkiliikkeen maskisuojus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212