Minulla on aikaisemmasta suhteesta poika. Häntä odottaessa isoäitini näki unen, jossa hän oli äitipolilla katsomassa vauvaa. Sillä kukaan muu perheestä ei odottanut, hän päätti kysyä olenko minä kyseessä. Olin juuri vajaa viikko takaperin saanut plussan. Nyt 3 vuotta myöhemmin (kuukausi sitten) isoäitini näki unen, jossa hänellä oli sylissään kaksi vauvaa, jotka vain hävisivät silmien räpäyttämisen aikana.
Rv 10 1 menin ultraan selvittämään tarkan hedelmöittymis ajan. Lääkäri sitten ruutua katsoessa totesi ääneen ettei tämä voinut mitenkään pitää paikkaansa. Hän kertoi sisälläni olevan vain 4 ehkä jopa 5 viikkoinen sikiö. Tämä taas ei voinut pitää paikkaansa, sillä yhdynnästä oli kulunut aikaa n.8 viikkoa, plussat oli tullut ja neuvolassa käyty pariin otteeseen..
Tutkimusten jälkeen lääkäri kertoi, että näillä näkymin sikiön kehitys oli keskeytynyt. (n. kuukausi sitten) Kyseessä siis keskeytynyt keskenmeno. Eikä siinä vielä kaikki. Lääkäri kertoi kohdussa olevan myön toinen raskauspussi, joka oli tyhjä. Kysymykseeni "mitä se tarkoittaa" sain vastaukseksi että keskemenon lisäksi minulla on myös tuulimunaraskaus.
Olen ollut nyt raskaana 10 3, mutta kohdussa ei ole pitkään aikaan ollut mitään elävää ja isoäitini "ennusti" tämän.
Minun tarinani.
EnneuniKaksoset
2
178
Vastaukset
- mira7
Äitini taas manasi keskenmenoni.
- EnneuniKaksoset
Hei mira7.
Minulla on kaavinta parin päivän päästä ja pelottaa nukutus. Onko se paha kokemus? Minua jäi myös ihmetyttämään, vastauksesi. Kuinka manasi??
kiitos viestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2336911Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on303566PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23278Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a653038Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,992723Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52623IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-352348Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.382104- 541841
- 861757