Minulla on aikaisemmasta suhteesta poika. Häntä odottaessa isoäitini näki unen, jossa hän oli äitipolilla katsomassa vauvaa. Sillä kukaan muu perheestä ei odottanut, hän päätti kysyä olenko minä kyseessä. Olin juuri vajaa viikko takaperin saanut plussan. Nyt 3 vuotta myöhemmin (kuukausi sitten) isoäitini näki unen, jossa hänellä oli sylissään kaksi vauvaa, jotka vain hävisivät silmien räpäyttämisen aikana.
Rv 10 1 menin ultraan selvittämään tarkan hedelmöittymis ajan. Lääkäri sitten ruutua katsoessa totesi ääneen ettei tämä voinut mitenkään pitää paikkaansa. Hän kertoi sisälläni olevan vain 4 ehkä jopa 5 viikkoinen sikiö. Tämä taas ei voinut pitää paikkaansa, sillä yhdynnästä oli kulunut aikaa n.8 viikkoa, plussat oli tullut ja neuvolassa käyty pariin otteeseen..
Tutkimusten jälkeen lääkäri kertoi, että näillä näkymin sikiön kehitys oli keskeytynyt. (n. kuukausi sitten) Kyseessä siis keskeytynyt keskenmeno. Eikä siinä vielä kaikki. Lääkäri kertoi kohdussa olevan myön toinen raskauspussi, joka oli tyhjä. Kysymykseeni "mitä se tarkoittaa" sain vastaukseksi että keskemenon lisäksi minulla on myös tuulimunaraskaus.
Olen ollut nyt raskaana 10 3, mutta kohdussa ei ole pitkään aikaan ollut mitään elävää ja isoäitini "ennusti" tämän.
Minun tarinani.
EnneuniKaksoset
2
150
Vastaukset
- mira7
Äitini taas manasi keskenmenoni.
- EnneuniKaksoset
Hei mira7.
Minulla on kaavinta parin päivän päästä ja pelottaa nukutus. Onko se paha kokemus? Minua jäi myös ihmetyttämään, vastauksesi. Kuinka manasi??
kiitos viestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145