Minulla on aikaisemmasta suhteesta poika. Häntä odottaessa isoäitini näki unen, jossa hän oli äitipolilla katsomassa vauvaa. Sillä kukaan muu perheestä ei odottanut, hän päätti kysyä olenko minä kyseessä. Olin juuri vajaa viikko takaperin saanut plussan. Nyt 3 vuotta myöhemmin (kuukausi sitten) isoäitini näki unen, jossa hänellä oli sylissään kaksi vauvaa, jotka vain hävisivät silmien räpäyttämisen aikana.
Rv 10 1 menin ultraan selvittämään tarkan hedelmöittymis ajan. Lääkäri sitten ruutua katsoessa totesi ääneen ettei tämä voinut mitenkään pitää paikkaansa. Hän kertoi sisälläni olevan vain 4 ehkä jopa 5 viikkoinen sikiö. Tämä taas ei voinut pitää paikkaansa, sillä yhdynnästä oli kulunut aikaa n.8 viikkoa, plussat oli tullut ja neuvolassa käyty pariin otteeseen..
Tutkimusten jälkeen lääkäri kertoi, että näillä näkymin sikiön kehitys oli keskeytynyt. (n. kuukausi sitten) Kyseessä siis keskeytynyt keskenmeno. Eikä siinä vielä kaikki. Lääkäri kertoi kohdussa olevan myön toinen raskauspussi, joka oli tyhjä. Kysymykseeni "mitä se tarkoittaa" sain vastaukseksi että keskemenon lisäksi minulla on myös tuulimunaraskaus.
Olen ollut nyt raskaana 10 3, mutta kohdussa ei ole pitkään aikaan ollut mitään elävää ja isoäitini "ennusti" tämän.
Minun tarinani.
EnneuniKaksoset
2
195
Vastaukset 2
- mira7
Äitini taas manasi keskenmenoni.
- EnneuniKaksoset
Hei mira7.
Minulla on kaavinta parin päivän päästä ja pelottaa nukutus. Onko se paha kokemus? Minua jäi myös ihmetyttämään, vastauksesi. Kuinka manasi??
kiitos viestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4591066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506