Mä olen 13v. Tyttö ja haluan kleinspitzin. Äitini ja isäni eivät haluaisienään koiraa (entinen koiramme jouduttiin lopettamaan 8kk sitten)..ne väittää että en jaksaisi hoitaa mutta hoitaisin kyllä. Olen tajunnut tämän 8kk aikana kuinka tärkeä koira on, osa elämääni, perheenjäsen. Eli vinkkei miten saan ne suostuun ja haluasin n. Puolivuotiaan kleini tytön black&tan värisen.
Kai se kleini kiintyis muhu ku hoitaisin sitä enite, vain oon nuorin. Ja kertokaa jos tiiätte mistä saa tn värisii!!
kleinspitz (black&tan)?
3
434
Vastaukset
- Eikö tärkeämpää
kuin koiran väri niin ole se että saisit hyvänluonteisen? Etsi luonnikasta pikinokkaa mieluummin kuin tiettyä väriä. Kaikki koirat sulautuvat kyllä soffanne tai silmiesi väriin juuri siten kuin kuuluukin.
Mietipäs että entäs jos saatkin oikean värisen, mutta luonteeltaan sellaisen joka antaa näytteitä kaikille lähelle tuleville purukalustonsa tehosta? Tai niin aran että pissii alleen kun katsotkin päin? Kumpikaan ei kiva, eihän?- TaSsuUUu
No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?
- butettii
TaSsuUUu kirjoitti:
No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?
entäs hinta, noin 1200-1500 e, pennun ostoon, ja sitten muut kulut. Koiria , varsinkaan puhdasrotuisia ja nuoria, ei SAADA vaan ne OSTETAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4210586Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227927
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776334Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324933- 564743
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174076Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253429- 623147
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263095