Mä olen 13v. Tyttö ja haluan kleinspitzin. Äitini ja isäni eivät haluaisienään koiraa (entinen koiramme jouduttiin lopettamaan 8kk sitten)..ne väittää että en jaksaisi hoitaa mutta hoitaisin kyllä. Olen tajunnut tämän 8kk aikana kuinka tärkeä koira on, osa elämääni, perheenjäsen. Eli vinkkei miten saan ne suostuun ja haluasin n. Puolivuotiaan kleini tytön black&tan värisen.
Kai se kleini kiintyis muhu ku hoitaisin sitä enite, vain oon nuorin. Ja kertokaa jos tiiätte mistä saa tn värisii!!
kleinspitz (black&tan)?
3
355
Vastaukset
- Eikö tärkeämpää
kuin koiran väri niin ole se että saisit hyvänluonteisen? Etsi luonnikasta pikinokkaa mieluummin kuin tiettyä väriä. Kaikki koirat sulautuvat kyllä soffanne tai silmiesi väriin juuri siten kuin kuuluukin.
Mietipäs että entäs jos saatkin oikean värisen, mutta luonteeltaan sellaisen joka antaa näytteitä kaikille lähelle tuleville purukalustonsa tehosta? Tai niin aran että pissii alleen kun katsotkin päin? Kumpikaan ei kiva, eihän?- TaSsuUUu
No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?
- butettii
TaSsuUUu kirjoitti:
No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?
entäs hinta, noin 1200-1500 e, pennun ostoon, ja sitten muut kulut. Koiria , varsinkaan puhdasrotuisia ja nuoria, ei SAADA vaan ne OSTETAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446