kleinspitz (black&tan)?

TaSsuUUu

Mä olen 13v. Tyttö ja haluan kleinspitzin. Äitini ja isäni eivät haluaisienään koiraa (entinen koiramme jouduttiin lopettamaan 8kk sitten)..ne väittää että en jaksaisi hoitaa mutta hoitaisin kyllä. Olen tajunnut tämän 8kk aikana kuinka tärkeä koira on, osa elämääni, perheenjäsen. Eli vinkkei miten saan ne suostuun ja haluasin n. Puolivuotiaan kleini tytön black&tan värisen.
Kai se kleini kiintyis muhu ku hoitaisin sitä enite, vain oon nuorin. Ja kertokaa jos tiiätte mistä saa tn värisii!!

3

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tärkeämpää

kuin koiran väri niin ole se että saisit hyvänluonteisen? Etsi luonnikasta pikinokkaa mieluummin kuin tiettyä väriä. Kaikki koirat sulautuvat kyllä soffanne tai silmiesi väriin juuri siten kuin kuuluukin.

Mietipäs että entäs jos saatkin oikean värisen, mutta luonteeltaan sellaisen joka antaa näytteitä kaikille lähelle tuleville purukalustonsa tehosta? Tai niin aran että pissii alleen kun katsotkin päin? Kumpikaan ei kiva, eihän?

• TaSsuUUu

No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?

• butettii
        TaSsuUUu kirjoitti:

No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?

entäs hinta, noin 1200-1500 e, pennun ostoon, ja sitten muut kulut. Koiria , varsinkaan puhdasrotuisia ja nuoria, ei SAADA vaan ne OSTETAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9658
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      166
      5411
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5055
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      62
      4721
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      182
      2204
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2145
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      299
      1766
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1478
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15