Mä olen 13v. Tyttö ja haluan kleinspitzin. Äitini ja isäni eivät haluaisienään koiraa (entinen koiramme jouduttiin lopettamaan 8kk sitten)..ne väittää että en jaksaisi hoitaa mutta hoitaisin kyllä. Olen tajunnut tämän 8kk aikana kuinka tärkeä koira on, osa elämääni, perheenjäsen. Eli vinkkei miten saan ne suostuun ja haluasin n. Puolivuotiaan kleini tytön black&tan värisen.
Kai se kleini kiintyis muhu ku hoitaisin sitä enite, vain oon nuorin. Ja kertokaa jos tiiätte mistä saa tn värisii!!
kleinspitz (black&tan)?
3
360
Vastaukset
- Eikö tärkeämpää
kuin koiran väri niin ole se että saisit hyvänluonteisen? Etsi luonnikasta pikinokkaa mieluummin kuin tiettyä väriä. Kaikki koirat sulautuvat kyllä soffanne tai silmiesi väriin juuri siten kuin kuuluukin.
Mietipäs että entäs jos saatkin oikean värisen, mutta luonteeltaan sellaisen joka antaa näytteitä kaikille lähelle tuleville purukalustonsa tehosta? Tai niin aran että pissii alleen kun katsotkin päin? Kumpikaan ei kiva, eihän?- TaSsuUUu
No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?
- butettii
TaSsuUUu kirjoitti:
No olet kyllä oikeassa. Haluan tietenkin mielummin hyvä luonteisen, mutta mieluiten sen värisen :) millä saan vanhempani suostuun ja uskoo et jaksan hoitaa?
entäs hinta, noin 1200-1500 e, pennun ostoon, ja sitten muut kulut. Koiria , varsinkaan puhdasrotuisia ja nuoria, ei SAADA vaan ne OSTETAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979