Tzekkaas tää =0)

*Sirpuli*

Heipodie kaikki Potter fanit!!
Mä oon lukemassa viimestä potteria ja kaikki kirjat ja elokuva ovat aivan mahtavia!!Miten joku on osannut kirjottaa niin hyviä kirjoja!?!niissä kiehtoo ainakin minusta se kun Harry Potterin maailma on niin erilainen ja kiehtova..kaikkea tavallisesta poikkeavaa jne..!!Elokuva oli tehty tosi hyvin ja osattu ottaa just sopivat näyttelijät!!
ennen ku mä luin niitä kirjoja niin mä luulin et se on joku hölmö muoti juttu...mutta nyt tajuan miksi harry Potterit on niin hyviä!!jos joku haluu mailailla mulle niin sähköposti on täs mukana!!moikka!!POTTER RULAA!!

8

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teksu

      Mäkin alux meinasin et potterit on jotain pikku lasten kirjoja ja muotia, mut sitten sain kirjakerhosta liittymis lahjana viisasten kiven, luin sen ja nyt mul on kaikki 4 kirjaa ja oon lukemassa niitä kolmatta kertaa läpi...
      Leffan oon käyny kattoo kax kertaa!
      Just upeeta!...

      • *Sirpuli*

        aivan.....kiva et oot samaa mieltä....=)
        harmittaa kun viidettä kirjaa ei oo viel
        ilmestyny!Haluisin ne kirjat omaks ja
        käyä kattoon sen elokuvan uudestaan!!=)
        aivan mahtavia..=0)!


      • eläinhullu
        *Sirpuli* kirjoitti:

        aivan.....kiva et oot samaa mieltä....=)
        harmittaa kun viidettä kirjaa ei oo viel
        ilmestyny!Haluisin ne kirjat omaks ja
        käyä kattoon sen elokuvan uudestaan!!=)
        aivan mahtavia..=0)!

        Jos kiinostaa niin löydät tästä osotteesta huhuja mitä viidennessä kirjassa on. Se osote on: www.harrypotterfanit.virtualave.net/kirjat/viideskirja.htm En oo ihan varma onko osote oikein mutta jos et pääse sinne niin kerro mulle. :o


      • *Sirpuli*
        eläinhullu kirjoitti:

        Jos kiinostaa niin löydät tästä osotteesta huhuja mitä viidennessä kirjassa on. Se osote on: www.harrypotterfanit.virtualave.net/kirjat/viideskirja.htm En oo ihan varma onko osote oikein mutta jos et pääse sinne niin kerro mulle. :o

        Kiitti osotteesta...
        mut ei valitettavasti toiminu!
        Juups.....moikka=)


      • eläinhullu
        *Sirpuli* kirjoitti:

        Kiitti osotteesta...
        mut ei valitettavasti toiminu!
        Juups.....moikka=)

        Annoin väärän osotteen. siihen ei tuu sitä www. alkua, eli ota se alku pois niin sen pitäisi toimia


      • *Sirpuli*
        eläinhullu kirjoitti:

        Annoin väärän osotteen. siihen ei tuu sitä www. alkua, eli ota se alku pois niin sen pitäisi toimia

        Hei!!
        No nyt toimi:)))Heh....ootsä käyny siellä sivulla??Kun niissä huhuissa luki et:Kalkaros
        rakastuu...HEHEH!!!=Djoo no moi=))


      • eläinhullu
        *Sirpuli* kirjoitti:

        Hei!!
        No nyt toimi:)))Heh....ootsä käyny siellä sivulla??Kun niissä huhuissa luki et:Kalkaros
        rakastuu...HEHEH!!!=Djoo no moi=))

        No oon mä käynyt siellä sivuilla. Siellä on muutakin kivaa kuin ne huhut.


      • *Sirpuli*
        eläinhullu kirjoitti:

        No oon mä käynyt siellä sivuilla. Siellä on muutakin kivaa kuin ne huhut.

        Joo oon mä myös käyny ennenki siellä
        sivuilla.....en ollu vaan koskaan
        löytäny siitä viidennestä kirjasta
        juttua :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe