Eli minulla on Wacom Intuos piirtopöytä (hankin sen viime kesänä) ja nyt toi osoitin tulee jäljessä, kun kynällä ohjaa...Aikasemmin toimi hyvin.
Mitä pitäs tehdä, missä vika?
Auttakaa Wacom Intuosin kanssa!!
3
166
Vastaukset
- liikatekninen
Joo.. mulla kans sama ongelma ja korjasin tilanteen survasemalla kynän alustaan "paskanpareiksi" ja hommasin wacom banboo alustan. Banboolla ei mene hermot..
- alienwriter
Mene Wacom nettisivuille ja downloadaa sieltä uusimmat updatit? Hiffaat? Joo siis niiden nettisivuilta löytynee viimeisimmät softat jotka siihen laitteeseen kuuluvat. Wacomin kanssa ollut mulla sitä ongelmaa että softa jollakin tavoin "vanhenee" ja tabletit lakkaavat toimimasta, kannattaa säästää koneelle se viimeisin päivitys ohjelmistoon sen takia, ettei tarvitse puolen vuoden välein rampata.
- tajuneeraatko
Mene Wacom nettisivuille ja lataa sieltä uusimmat päivitykset! Tajuatko?
.. eikä yhtään ylimääräistä merkkiä jos vaikka suomea kirjoittais..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838