Eli minulla on Wacom Intuos piirtopöytä (hankin sen viime kesänä) ja nyt toi osoitin tulee jäljessä, kun kynällä ohjaa...Aikasemmin toimi hyvin.
Mitä pitäs tehdä, missä vika?
Auttakaa Wacom Intuosin kanssa!!
3
173
Vastaukset
- liikatekninen
Joo.. mulla kans sama ongelma ja korjasin tilanteen survasemalla kynän alustaan "paskanpareiksi" ja hommasin wacom banboo alustan. Banboolla ei mene hermot..
- alienwriter
Mene Wacom nettisivuille ja downloadaa sieltä uusimmat updatit? Hiffaat? Joo siis niiden nettisivuilta löytynee viimeisimmät softat jotka siihen laitteeseen kuuluvat. Wacomin kanssa ollut mulla sitä ongelmaa että softa jollakin tavoin "vanhenee" ja tabletit lakkaavat toimimasta, kannattaa säästää koneelle se viimeisin päivitys ohjelmistoon sen takia, ettei tarvitse puolen vuoden välein rampata.
- tajuneeraatko
Mene Wacom nettisivuille ja lataa sieltä uusimmat päivitykset! Tajuatko?
.. eikä yhtään ylimääräistä merkkiä jos vaikka suomea kirjoittais..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781135- 221102