Olen ajatellut kosia, ja kävin jo ostamassa kauniin timanttisormuksen, mutta aavistelen sen olevan 0,5 - 1mm liian isoa kokoa. Valmistaja kyllä tekee uuden rungon halutulle mitalle, mutta koska en mittaa tiedä enkä ole halukas paljastamaan yllätystä kyselemällä mittoja, jää vaihtoehdoksi joko:
a) kosia tämän sormuksen kera, ja viedä se sitten mitä todennäköisemmin koon muutokseen
b) kosia mutta ei näyttää sormusta ennenkuin kosinnan jälkeen selvittää sormuskoon ja voi käydä muuttamassa
c) jättää kosimatta ja keksiä keinot sormuskoon selvittämiseksi.
tilanne vielä sellainen että asumme eri maissa, ja näemme kerran kuukaudessa ja molemmat varmasti jo haluaisivat päästä eteenpäin, niin mukavahan se olisi kosia ja kovasti mieli tekisi noin kaunis sormus hänelle antaa mutta miten näin naisnäkökulmasta, onko se minkätuntuinen tilanne jos sormus onkin liian löysä että pilaako fiiliksen että ois parempi olla ilman?
sormuksella vai ilman jos koko ei varma?
14
1005
Vastaukset
- ei kannata
Parempi jättää kosimatta kokonaan!
- Jukkis teitää parhai
Ei ole väliä miten kosii, mutta sillä on väliä että TEKEE AVIOEHDON LÄSKIN VARALLE. Vaimosi alkaa melko varmasti lihoamaan avioliiton aikana ja se ei ole kaunista katseltavaa! Siispä, tiukka avioehto joka asettaa vaimolle selkeät rajat. Muuten se leviää kuin pullataikina.
Huomio kaikki miehet jotka menette naimisiin suomalaisen naisen kanssa tehkää avioehto läskin varalle!
Tuhti tyttö jolla on suomalaiset sukujuuret (ja suuret luut, ei ole läskiä ei
- Panttilainaamonliisa
Joo ,älä kosi.Myy sormus ja ryyppää rahat kavereitten kans.Kun se ero tulee aikanaan niin sormus lähtee muijan mukana ja se myy sen aivan takuulla uuden miehen yllyttämänä .
Ota järki käteen hyvä mies.- Neutri10
Olet siis itse nainen?
Kysyjä kysyi asiaa naisnäkökulmasta! - srhsetrjhes
Neutri10 kirjoitti:
Olet siis itse nainen?
Kysyjä kysyi asiaa naisnäkökulmasta!SORMUKSEN KANSSA VAI ILMAN?
- Koska olet jo sormuksen ehtinyt kerran hankkia, kosi sormuksen kanssa.
- Jos et olisi jo sitä hankkinut, olisin suositellut kosimaan ilman sormusta ja mahdollisen myöntävän vastauksen jälkeen mennyt yhdessä kumppanin kanssa katselemaan sormuksia vaikka molemmille.
MILLAINEN SORMUS?
- Tämä on vinkiksi niille, jotka ovat hankkimassa sormusta. Sormuksessa ei kannata olla mitään teräväreunaista, mahdollisimman pyöreät muodot takaavat sen ettei sormus jää esim. hansikkaisiin kiinni tai mihinkään muuhunkaan. Jos sormuksessa on iso timantti, timantti pyörähtää helposti sormen alapuolelle jos sormus on vähänkään iso.
- Kihlasormuksen ei myöskään tarvitse olla useita satoja euroja maksava, muutamalla kympilläkin saa jo hopeasormuksen ja vielä edullisemmin voi saada teräksisen sormuksen.
- 9+10
Turhaan laitat naiseen rahaa vaikka jokainen onkin ostettavissa. Kun ero tulee niin sinne meni turhaan nekin rahat. Rakastaa voi ilman rinkuloitakin. Ja jos sen takia joku jättää niin jättäny hän olis sit myöhemminkin.
- etsille,,
JAA . ei minua ole kosittu sormuksella eikä ilman , eka kerralla olin kihloissa.
menin suoraan naimisiin toisella kertaa ilman kihlausta.
- naisen näkökulma
No onpa taas tyhmiä vastauksia ihmisillä. Moni nainen varmasti odottaa että kosiessa on myös antaa tuo ihana timanttisormus, vaikka se olisikin vähän liian iso. Tyttöystäväsi varmasti ymmärtää, ettet voinut mitenkään tietää hänen sormensa kokoa ja ymmärtää, että se pitää myöhemmin fiksata. Onnea sinulle, jos et siis vielä kosinut!
- Onnea matkaan!
Samaa mieltä. Kaiverruksia ei kannata vielä tehdä. Ei siitä sormen koosta voi mitenkään olla täysin varma, koska hän ei todennäköisesti ole siinä sormessa vielä pitänyt sormusta.:D Selvittäminen on varmaan aika hankalaa. Älä jää liikaa tuskastelemaan tuon asian kanssa. Kaiverruksia ei kannata vielä tehdä.
- toinen näkökulma
Naisen näkökulma, en ole odottanut, että timanttisormus tulee. Mies kosi ja yhdessä ostettiin sormukset, kummallekin.
- ewfssgdsg
toimii
- herää
jos haluat tuomita itsesi elinkautiseen kadotukseen..nin herää ja jätä koko kouhotus
- nicenäkökulma
Näin naisnäkökulmasta; minä ainakin olisin loukkaantunut, jos mies olisi ostanut sormuksen omin päin!
Avioliitosta sovittiin yhdessä ja sormukset valittiin yhdessä.
Tasa-arvoisesti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818