tiukat nahkahousut naisilla ;))

Oboy5962

49

8265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • latexboy

      nahkahousuja on aivan liian vähän naisilla käytössä. Tiukka kiiltävä latex on kanssa aika seksikästä..

      • nahaton

        Meinaan "seota",kun näen hyvin pakatun pyllyn &reidet nahkahousuissa !!!
        KIIHOITTAVAA !!!


    • Skintight

      Olen löytänyt muutaman nahkahousunaisen täältä suomi24, treffeillekin olen päässyt. Monesti nainen on sanonut, että ei voi laittaa nahkahousuja jalkaan kun ne on jääneet pieneksi...eli nappi ei mene kiinni tms..Minusta juuri tiukat nahkikset on upeat, mutta homma on tyssännyt näissä tapauksissa juuri tuohon..en kehtaa..
      harmi. No ne jotka on lähtenyt nahkiksissa treffeille omistavat sellaiset hieman löysemmät.

    • Kivan näköistä

      Näyttää tosiaankin ihan kivalta. Nykyisin useimmiten aidon nahkan sijaan wet look leggingssejä eli tekonahkaa.

    • N-38-

      Itsellä nahkahousujen lisäksi on myös todella kiiltävät pvchousut

      • köpo

        Tyylikästä ! Käytätkö korkkareita niiden kanssa?


      • Skintight

        Onko ne nahkikset ja pvc:t ns..tiukkikset?


      • N-38-
        Skintight kirjoitti:

        Onko ne nahkikset ja pvc:t ns..tiukkikset?

        Ne on löysähköt, ei tiukat


      • Skintight
        N-38- kirjoitti:

        Ne on löysähköt, ei tiukat

        N-38-
        Entäpä tämä..Kummat kiiltää paremmin nahka vai pvc?


      • -N-38
        Skintight kirjoitti:

        N-38-
        Entäpä tämä..Kummat kiiltää paremmin nahka vai pvc?

        Pvc..


      • N-38-
        Skintight kirjoitti:

        N-38-
        Entäpä tämä..Kummat kiiltää paremmin nahka vai pvc?

        Kyllä nahka myös kiiltää, pvc on minusta liian kiiltävää.


      • Oboy5962
        -N-38 kirjoitti:

        Pvc..

        Entä kummat on istuessa enempi "pintaa pitkin"


      • rakastan naisia jotka pukeutuu nahkaan tai latexiin olet ihana


      • Anonyymi

        Olis kiva jutella kanssasi seksikkäistä asuistasi. Ota yhteyttä. M55v


    • muire

      Naiset, mistä ostatte nuo upeat tiukat tekonahkahousunne tai leggingsinne? Kiire, pukinkontti odottaa :)

    • Ehdottomasti aitoa nahkaa, tekonahka ei anna samaa hyvänolon tunnetta.

      • ledermann

        Olet captivegirl upean näköinen nahkanainen! Juuri sellainen nainen jollaisia itse ihailen. Kaunis nainen nappanahassa on parasta mitä maa päällään kantaa ja jos on vielä sm-henkinen niin perfect!. Teitä nahkanaisia on vain niin vaikeaa löytää :(


      • Leather girl
        ledermann kirjoitti:

        Olet captivegirl upean näköinen nahkanainen! Juuri sellainen nainen jollaisia itse ihailen. Kaunis nainen nappanahassa on parasta mitä maa päällään kantaa ja jos on vielä sm-henkinen niin perfect!. Teitä nahkanaisia on vain niin vaikeaa löytää :(

        Onhan meitä, sinun vain täytyy pitää silmät auki ;-) Tulin juuri viihteeltä ja jalassa oli aidot nahkahousut, niiden kaverina teräväkärkiset saappaat. Tykkään käyttää sellaisia housuja joiden lahkeet menevät saappaiden varsien päälle, mutta reisistä ne ovat tiukat. Pidän ainoastaan nahkahousuja, en niin että myös yläosa olisi nahkaa.


      • shiny leather
        Leather girl kirjoitti:

        Onhan meitä, sinun vain täytyy pitää silmät auki ;-) Tulin juuri viihteeltä ja jalassa oli aidot nahkahousut, niiden kaverina teräväkärkiset saappaat. Tykkään käyttää sellaisia housuja joiden lahkeet menevät saappaiden varsien päälle, mutta reisistä ne ovat tiukat. Pidän ainoastaan nahkahousuja, en niin että myös yläosa olisi nahkaa.

        No jos teitä nahkanaisia (siis nahkahousuja käyttäviä) jossain on niin ei ainakaan täälläpäin Suomea. Olette valitettavan harvinainen luonnonvara nykyään :(

        Ps. Vihje miehille. Naiset ovat yleensä hyvin kiinnostuneita miehestä joka pukeutuu nahkahousuihin koska se on todella harvinaista Suomessa. Vielä harvinaisemapaa kuin naisten niihin pukeutuminen. Varsinkin sellaisiin kiiltäviin ja nappanahkaisiin. On tullut todettua tämä monta kertaa viihdepaikoissa käydessä.


      • Oboy5962
        Leather girl kirjoitti:

        Onhan meitä, sinun vain täytyy pitää silmät auki ;-) Tulin juuri viihteeltä ja jalassa oli aidot nahkahousut, niiden kaverina teräväkärkiset saappaat. Tykkään käyttää sellaisia housuja joiden lahkeet menevät saappaiden varsien päälle, mutta reisistä ne ovat tiukat. Pidän ainoastaan nahkahousuja, en niin että myös yläosa olisi nahkaa.

        Onko sinun nahkahousut kiiltävät vai mattapintaiset?


      • olet ihana nainen


      • Monetko nahkikset / tekonahkikset sulla on?👌


    • muire

      Naiset, mistä ostatte nuo upeat tiukat tekonahkahousunne tai leggingsinne? Tai mistä saa nahkahousut edullisesti

    • salikisu

      Olen ostanut NyYoker sista

    • Todella vanha ketju, tiedän. Halusinpahan vaan tulla kertomaan, että minä en käytä muita kuin nahka tai PVC housuja. Kesäisin nahka/PVC hame tai nahka shortsit. Omistan yli 20 erilaista nahkahousua, PVC housuja, takataskuissa ja ilman, myös latexi legginsejä löytyy, ratsastus nahkahousuja löytyy.. you name it. . Löytyy punaisena, valkoisena, mustana, sinisenä, harmaana, beigenä. Rakastan nahkaa materiaalina. Myöskin nahka ja pvc takit käytössä. Minua enemmänkin häiritsee kulkea farkuissa, koska nahkahousuissa on vaan sitä jotain. Olo on seksikäs ja itse varma <3

      • Anonyymi

        Siistiä. Kumimainen lookki on parasta;) Oli sitten pvc:yä tai nahkaa,))


      • Tiukat kumipöksyt/pvc:t on herkut👌


    • Anonyymi

      3-4 vuotta sitten nahkahousuja olin paljon naisilla mutta on ollut sitten vähenemän päin. Oli noin 2-3 vuoden jakso kun kaupungilla oli niin näki jopa 50 nisella päivän aikana nahkapöksyt mutta ei enään.

      • Anonyymi

        Tähän pakko ottaa kantaa😋 Olen 45v nainen käytän päivittäin nahka vaatteita. Töissä yleensä lyhyttä nahka hametta, vapaalla nahka housuja ja takkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pakko ottaa kantaa😋 Olen 45v nainen käytän päivittäin nahka vaatteita. Töissä yleensä lyhyttä nahka hametta, vapaalla nahka housuja ja takkia.

        Käytätkö lyhkäsen hameen kanssa korkkareita? Itsellä kulli jäykistyy kun tapaan sellaisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö lyhkäsen hameen kanssa korkkareita? Itsellä kulli jäykistyy kun tapaan sellaisen naisen.

        Hameen kanssa puoli korkeat korkkarit..ihana kun reakoit noin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pakko ottaa kantaa😋 Olen 45v nainen käytän päivittäin nahka vaatteita. Töissä yleensä lyhyttä nahka hametta, vapaalla nahka housuja ja takkia.

        Olisipa kiva nähdä sinut niissä nahkavaatteissa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa kiva nähdä sinut niissä nahkavaatteissa 🙂

        Täällä Lahdessa voisit nähdä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Lahdessa voisit nähdä..

        Hmm... Voisin ajella Lahdessa kyllä mutkan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Voisin ajella Lahdessa kyllä mutkan..

        Olen tykännyt nahka asusteista nuoresta saakka, ystävä piiri tottunut pukeutumis tyyliini. Itse en reakoi enää ulkopuolisten katseisiin ehkä alku aikoina miesten tuijottelu vähän kiusallista olikin. Lyhyt hame pistää enemmän misten päät pyörimään lähinnä kesäisin. Terve tuloa vaan Lahteen, voidaan käydä kahvilla jutskata aiheesta enemmän😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tykännyt nahka asusteista nuoresta saakka, ystävä piiri tottunut pukeutumis tyyliini. Itse en reakoi enää ulkopuolisten katseisiin ehkä alku aikoina miesten tuijottelu vähän kiusallista olikin. Lyhyt hame pistää enemmän misten päät pyörimään lähinnä kesäisin. Terve tuloa vaan Lahteen, voidaan käydä kahvilla jutskata aiheesta enemmän😊

        Milloin olisi mahdollista tavata? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olisi mahdollista tavata? 🙂

        Miten sun aikataulu antaa periksi.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pakko ottaa kantaa😋 Olen 45v nainen käytän päivittäin nahka vaatteita. Töissä yleensä lyhyttä nahka hametta, vapaalla nahka housuja ja takkia.

        Tykkäätkö tiukoista nahkahousuista?
        -Oboyman -62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tykännyt nahka asusteista nuoresta saakka, ystävä piiri tottunut pukeutumis tyyliini. Itse en reakoi enää ulkopuolisten katseisiin ehkä alku aikoina miesten tuijottelu vähän kiusallista olikin. Lyhyt hame pistää enemmän misten päät pyörimään lähinnä kesäisin. Terve tuloa vaan Lahteen, voidaan käydä kahvilla jutskata aiheesta enemmän😊

        Hitsi, minä olen tän ketjun aloittaja (2014);)
        Onko nahkahousutyylisi tiukkamallista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pakko ottaa kantaa😋 Olen 45v nainen käytän päivittäin nahka vaatteita. Töissä yleensä lyhyttä nahka hametta, vapaalla nahka housuja ja takkia.

        Ihonmyötäiset nahkahousut on upeat


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen bi-henkinen mies ja käytän nahkahousuja päivittäin. ja sen sanon että on markkina arvoa :) Saa kumpaakin osapuolta niin paljon että kyrpä hellänä ;)

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon homot!

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt ja käytän satunnaisesti nahkahousuja. Ainakin nainen tykkää katsoa ja kosketella. Eipä hän jää toiseksi nahan käytössä. On aina jollakin tavalla nahan verhoama, kun ollaan kylässä tai kaupassa jne jne:)

    • Anonyymi

      Nahkahousunaiset ovat parhainta maailmassa vaan aitoja nappanahkahousuja käyttävät vain niin harvinaisia nykyään :(

      • Anonyymi

        Kaikilla ei ole vara niitä valitettavasti ostaa :( Mieluummin ostan tekonahkaiset housut ja aitoa nahkaa olevat korkkarit/saappaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ei ole vara niitä valitettavasti ostaa :( Mieluummin ostan tekonahkaiset housut ja aitoa nahkaa olevat korkkarit/saappaat.

        Millaiset tekonahkikset sulla?


    Ketjusta on poistettu 142 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe