Joskus Kärsämäen ohi ajaneena on tullut mieleen sellainen ajatus, että mikä mahtaa olla nimeltään se city, jossa kärsämäkeläiset nuoret käy viikonloppuisin bailaamassa? Onko se kenties Kajaani (108km). Onko se Oulu (123km). Onko se Kokkola (138km). Vai onko se Jyväskylä (215km) :)
Missä Kärsämäen nuoriso bailaa?
14
422
Vastaukset
SRK
- pyrrönen57
pyrrönperän nuopparilla kaik on.
- oli rahaa
neoli aikoja ne kun oli lippa jakataja ja remeksen grilli, vaen koo rantakanngas käväsi ni kaikk meni
Hei nimimerkki "ohikulkija". Eiköhän yleinen trendi ole nykyisin sitä luokkaa, että nuoriso ja nuoret aikuiset "bailaa" kotonaan. Yökerhokulttuuri on kovasti muuttunut viimeisen 30 vuoden aikana. Nuoret tapaavat toisiaan somessa ja kasvotusten, ajelevat kylillä iltaisin, amis-kulttuuri kukoistaa Kärsämäellä. Nuoremmat ikäluokat käyvät mm poppelissa iltaisin. =)
- yllänyt
Pysy reagani pois palstan sivuilta.
Nuoret eivät bailaa kotonaan, vaan juovat kalijaa ja ajavat pillurallia. Leastaatiolaiset nuoret ajat jumalattoman suurilla rattoreilla ja koontuvat kutemaan mehtätetten varressa oliville sovituille paikoille ja kalija maistuu hellekkin.
Poliisi seuraa tilannetta. - Ohikulkijalle
Koulun ympäristössähän ne "bailaa".
- Ohikulkija.
Noin se "reagan" varmaan nykyään onkin, mutta entäpä vaikka 80-luvulla?
- ulle ja dulle
heijjjari ja jaana.... vastaat näkojään omaan kymysykseen. syöppäs sinäki pääs ja vejä norsun vittande päähän ja pakene vuorille
- Hallanperänen
Nykyajan nuoret sekaantuu kuntapolitiikkaan ja kuten arvata saattaa, siitähä ei tule muuta kuin sutta ja sekundaa.
- no nyt
tuli sitten vielä Attekin tähän avaukseen,niin kun asiaan kuuluukin.
- sitä harrastetaan
Neuvolatoiminnan takia. Nuoret tarvii terveydenhoitajaa ja kouluterveyshoitoa, harrastaakseen turvallista seksiä.
- hahahhahhahha
räkänokat joutaaki nyt bailaa koska ooppelit ja meset ei pysy lapasessa
- koulun polliisi
nuoriso bailaa sillä että joku jälestää niitä mopolla tai rattorilla ajosta:)
- KulkuvälineenäMaatalousK
Ei tainnut Kärsämäkiset edes tajuta kysymystä, vastaukset menee ihan vierestä. Joskus siellä asuneena voin todeta että ei ne todellakaan käy missään. Jos poikkeuksellisesti joku 0.2% Kärsämäen väestöstä menee isompaan kaupunkiin viihteelle, Oulu on todennäköisin vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625