räätäli palveluja goalla

merenneito 70

5

180

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ali paras
      • !!!

olen monta vuotta teettänyt vaatteita ko. paikassa
        toisen sovitus kerran jälkeen ne on yleensä aina sopivat haastavammat vaatteet kolmen sovituksen jälkeen.
        kankaat voi valita mallipaloista ...paljon eri vaihtoehtoja. turha lähteä mapsaan saakka tjären suosimaan paikkaan ilmainen kuljetus sinne, mutta hinnat huomattavasti kalliimmat eli ilmaisia palveluja ei ole.

• Ali paras
        !!! kirjoitti:

toisen sovitus kerran jälkeen ne on yleensä aina sopivat haastavammat vaatteet kolmen sovituksen jälkeen.
        kankaat voi valita mallipaloista ...paljon eri vaihtoehtoja. turha lähteä mapsaan saakka tjären suosimaan paikkaan ilmainen kuljetus sinne, mutta hinnat huomattavasti kalliimmat eli ilmaisia palveluja ei ole.

tais mennä syöttö yli...

• tukka hulmuten
        !!! kirjoitti:

Kerrotko hieman hintaesimerkkejä teettämistäsi vaatteista. Olisi kiva hieman verrata kuitenkin Mapsan hintoihin. Ehkäpä teetän seuraavalla reissulla.

• vastaus hintoihin
        tukka hulmuten kirjoitti:

Kerrotko hieman hintaesimerkkejä teettämistäsi vaatteista. Olisi kiva hieman verrata kuitenkin Mapsan hintoihin. Ehkäpä teetän seuraavalla reissulla.

miesten kaulus paita hyvästä kankaasta 35€ (ei rypisty) vastaava mapsassa noin 10-15€ kallinpi- suomessa kaupassa vastaava laatu maksaa noin 60-100€ . teetin lenigin omasta kankaasta maksoi 25€
        nämä on suuntaa antavia, mutta hintoja voi verrata suomen kaupan halpis tuotteisiin. jos teettää enempi vaatteita saa alennusta . kankaita ja vuorikankaita on paljon eri laatuja ja hinnat vaihtelee myös tarvittavan kangas määrän mukaan.
        matkanjärjestäjä susosittelee jotakin paikkaa he saavat siitä omat bonukset ja monesti heillä on myös kova kiire.
        joskus teetin korjaus töitä vanhaan leninkiin muualla goalla se maksioi melkein puolet enempi kuin tässä paikkaa ....en asioinut tässä ed.paikkaa kuin kerran.
        hänellä on omat web sivut kannattaa kysyä tarkkoja hintoja itse mitä aikoo teettää ja mistä laadusta ja minkä kokoisia hän laskee kaikki hinnat etukäteen mitä tulisi maksamaan ja häneen voi luottaa mitä sanoo.
        teetin kasmirvilla kotelo mekon en muista enään tarkkaa hintaa, mutta alle 100e
        valitsin kalliinmman vuorikankaan siihen .... stockkalla vastaa laatu oli melkein 300€ (vaikka ei kallis merkkituote) olen ollut siihen tyytyväinen istuu tosi hyvin päällä ei rypisty voi käyttää ympäri vuoden
        kasmir villa ja oikea silkki ovat kalleimpia kankaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1230
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1158
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      990
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      97
      961
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      46
      761
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      751
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe